Ook niets aangepast, alleen voordat mijn eerste ronde (de tweede ronde) nog moest beginnen.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:01 schreef methodmich het volgende:
Ik ook nooit iets aangepast, maar in februari wel spelers van uitgeschakelde clubs wisselen natuurlijk.
er blijven ook steeds minder spelers over hequote:Op zaterdag 17 december 2005 13:45 schreef stevengerrard het volgende:
ik denk dat er veel mensen dezelfde spelers zullen gaan kiezen
Zoiets inderdaad.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:22 schreef stevengerrard het volgende:
mooi elftal MM...Je gaat voor een scorende voorhoede in combo met een verdediging die de 0 gaat houden??
je mag tot de 1e wedstrijd nog gewoon gratis je spelers ruilen hoor. Dus ook al neem je nu 11 spelers die kan je ivm schorsingen, blessures nog gewoon wisselenquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:15 schreef DeTolk het volgende:
Kijk wel na de winterstop voor een team, ivm blessures enzo.
op tijd komen ook nietquote:Op maandag 20 februari 2006 16:35 schreef stevengerrard het volgende:
smeich dat heb ik je al gezegd, maar luisteren is niet een van je sterkste punten .
beetje jammer dat ik dacht dat de wissels deze ronden gewoon ook punten zouden krijgenquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:48 schreef Smeich het volgende:
biggest mistake is wellicht toch 4 spelers van pool opgesteld, waaronder keepertje, 2 uit de laatste linie en senor Garcia....
Vanavond Messi, Terry, Lovenkrands en Adriano mag er van mij, op aangeven van Figo, wat inknallen tegen Ajax al zou t toch leuk zijn als de Amsterdammers wat leuks laten zien (doutbful though!)
Thanxs smeich voor de lijst. Ik heb helaas geen internet meer op het werk dus ik kan de lijst pas na 16:00 plaatsen de volgende kerenquote:
Heb jij mijn plek ingepiktquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:14 schreef methodmich het volgende:
Kijk, nog eens 29 punten erbij en nu op plek 6. Niet verkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |