en dan wat?quote:
Doe je de volgende ronde mee en ga je de rest inhalen.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:50 schreef jpzegthallo het volgende:
Waarom zie ik dit topic nu pas?
We wachten nog altijd...quote:
quote:1 Garlic's Saucers 66
2 Steven Gerrards army 62
2 Teigetje 62
2 from 4 corners 62
5 ASWH 55
6 Mooiboys 53
7 De Holbewoners 52
7 Team Wolf 52
9 FC Heister 51
10 fc deburen 47
11 de Jojo's 46
11 FC Schwalbe 46
13 Team Tolk 45
13 Squadra ABoezzie 45
15 popolon's barbeque 44
16 De Boslampen 42
17 Doghouse Strikers 40
17 UEFAMaffia 40
19 Real Hopeloos 38
20 golfers choice 32
Aantal van mijn spelers zijn nog geblesseerd, zoals Henry, komt allemaal goed.quote:
Dan nog, je keuze is uitstekend uitgepakt. Alleen de rest laat het flink afweten.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:44 schreef Bos81 het volgende:
Had ik toch maar Iaquinta de aanvoerdersband gegeven ipv Vieira![]()
Om Iaquinta te selecteren zeker. Twijfelde nog tussen hem en Frings. Maar met Vieira ben ik toch iets minder tevreden. Maar die gaat misschien na zijn schorsing voor wat meer punten zorgen.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan nog, je keuze is uitstekend uitgepakt. Alleen de rest laat het flink afweten.
yep, dat staat er wel ergens bijquote:Op donderdag 15 september 2005 09:27 schreef DeTolk het volgende:
Krijgt je captain dubbele punten ofzo?
Een spits krijgt alleen punten als ie scoort of een assist geeft, een speler krijgt 1 punt per helft dat ie opgesteld staat. Dus 2 punten (x2 omdat ie captain is) voor Makaay is logisch... v Nistelrooy heeft mij ook maar 2 punten opgeleverd.quote:Op donderdag 15 september 2005 04:15 schreef popolon het volgende:
4 punten voor Makaay (c) en 1 punt voor Lizerazu?![]()
Met 1-0 winst?
Klopt ook geen reet van.
ik zou em wisselen als ie niet speelt, je kan dat geld goed gebruiken om een speler op te stellen die wel flink scoort (1 wissel per speelronde is zelfs gratis). Je kan em altijd weer terugwisselen als de schorsing voorbij is.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Om Iaquinta te selecteren zeker. Twijfelde nog tussen hem en Frings. Maar met Vieira ben ik toch iets minder tevreden. Maar die gaat misschien na zijn schorsing voor wat meer punten zorgen.
bos jongen, hoe krijg je het voor elkaarquote:Op woensdag 14 september 2005 23:44 schreef Bos81 het volgende:
Had ik toch maar Iaquinta de aanvoerdersband gegeven ipv Vieira![]()
Geen ideequote:Op donderdag 15 september 2005 13:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bos jongen, hoe krijg je het voor elkaar
Ja, klopt dat ga ik misschien ook doen,eerst even afwachten of er geen blessures voor andere spelers bijkomen enzo. Maar in ieder geval bedankt voor de tipquote:Op donderdag 15 september 2005 12:57 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
ik zou em wisselen als ie niet speelt, je kan dat geld goed gebruiken om een speler op te stellen die wel flink scoort (1 wissel per speelronde is zelfs gratis). Je kan em altijd weer terugwisselen als de schorsing voorbij is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |