Ik vind het best, maar volgens mij kun je alleen met email adressen mensen inviten... maar dat weet ik niet zeker, ik zal wel effe testen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:21 schreef Dylan Dog het volgende:
Knoflooksaus, maak jij een subleague?
Mijn team is klaar, ik heb geprobeerd alleen Nederlanders te kiezen, maar heb 1 kleine concessie moeten doen. Toch best een aardige ploeg.
Ik heb me aangemeld bij die league.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:21 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Ok, ik heb een league aangemaakt, joinen kan door de volgende code in te voeren:
1619-1344
^_^
(code staat nu ook in de openings-post)
Ondertussen al 3 teams in da leaguequote:Op vrijdag 9 september 2005 19:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb me aangemeld bij die league.
Het wordt ietsjes laterquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:23 schreef DutchGooner het volgende:
Zal vannacht eens kijken
Dus, je mag onbeperkt wisselen ofzo?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:44 schreef Garlic_Sauce het volgende:
6 Teams in de league al, and counting![]()
tip voor degenen die voor het eerst spelen:
Verdedigers van teams die de 0 houden leveren punten op, kijk daarbij tegen welke tegenstander(s) ze moeten, en of ze eerst thuis of uit spelen. Je kan wel lukraak 4 goede verdedigers opstellen, maar als ze dan net die ronde tegen respectievelijk Henry, Adriano, Robinho, etc spelen dan ben je als nog de lul
Mjah, niet helemaal onbeperkt:quote:Op zondag 11 september 2005 12:48 schreef DeTolk het volgende:
Dus, je mag onbeperkt wisselen ofzo?
Ben je hier ook zo goed in?quote:Op maandag 12 september 2005 11:14 schreef stevengerrard het volgende:
de gedachte is hetzelfde als Fantasy football dus ik ben weder van de partij!!
quote:Op maandag 12 september 2005 12:00 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Nice, 9 teams al...
effe overzichtje van de teams en bijbehorende Fok-nick(van sommige teams weet ik niet van welke Fokker ze zijn though)
kunnen de 'onbekende' teams zich effe identificeren
En ASWH is van MethodMichquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:31 schreef -Vaduz- het volgende:
De Holbewoners zijn vanzelfsprekend van mij.
Die afkortingen zijn zo eenvoudig nog niet.quote:Op maandag 12 september 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
Ik dacht ik kies een eenvoudige teamnaam..
Middenveld is minder.quote:Op maandag 12 september 2005 23:04 schreef popolon het volgende:
Matige aanval, wel met Makaay natuurlijk, maar een heel sterk middenveld met veel scorende spelers.
We zullen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |