Day de dames, Dido en nathalie hadden het net samen met Rob over Rikkertquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:08 schreef Day het volgende:
Hebben de dames het over Rikkert of Rob?
Echt wel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:13 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
read my lips;
tanja zal er niet uitgaan.
En niet te vergeten Brandt Bier!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:14 schreef BBscanner het volgende:
OMG Ralph gaat het weekbudget uitrrekenuh dat wordt dus weer
3 KG vlammetjes! Volgende week weer tamponstress!![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Day de dames, Dido en nathalie hadden het net samen met Rob over Rikkert
Dido begon er mee dat Rikkert nooit meer de boodschappen moest doen. dat hij te asociaal was, te egistisch of zo, en Rob was het er helemaal mee eens.
hey de politie komt er aan, hoor sirenes
Om het perfect te maken zou het dan nog geweldig zijn als Tanja een poging doet om van Telling een hoek te gevenquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:12 schreef sam_the_man het volgende:
[..]
bovendien geeft het de paparazi tijd om zich te verzamelen.
lolquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:12 schreef scanman01 het volgende:
Wanneer komt die moeder nou is? (ja, ik pas me taal aan hier)
Jij hebt labello nodigquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:13 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
read my lips;
tanja zal er niet uitgaan.
die grieten vind ik dommer.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:15 schreef Day het volgende:
[..]
Wat doet Rob met die wijven, joh?!
Ongelooflijk. Dit vind ik bijna (BIJNA zeg ik) nog dommer dan Tanja.
De vrijwillige brandweerman.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:12 schreef Skaai het volgende:
Ralph is altijd zo ijverig bezig met van alles en nog wat![]()
Ah, dan was die opermerking van iemand hier onjuist. Okee..quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:10 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat zei hij dan ook tegen Ingrid, niet tegen Nathalie
Laat me raden Lieske zit hier niet bij?quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:15 schreef Darklight het volgende:
Rikkert is weer weg, en het roddelen begint weer
nou, hè, de hele dag alquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:16 schreef Kolomo het volgende:
Nathalie voegt zich weer haarfijn bij Ralph...
Scanman???quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ah, dan was die opermerking van iemand hier onjuist. Okee..
Of juist dat ze wel gaat en dat haar moeder haar niet meer om kan pratenquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:19 schreef itsme het volgende:
Hey ze gaat dus niet weg want tanja heeft gezegd dat haar moeder weet dat ze voor niets komt
klopt, ik quotte eigenlijk de verkeerdequote:Op vrijdag 9 september 2005 17:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ah, dan was die opermerking van iemand hier onjuist. Okee..
Nee, Lieske is liefquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:16 schreef Gert het volgende:
Eigenlijk zijn het allemáál ellendelingen.![]()
![]()
Dat klopt aardig met mijn lijstjequote:Op vrijdag 9 september 2005 17:20 schreef Shirley het volgende:
Echt....het zijn allemaal een stel kneuzen daar. De enige die ik echt leuk vind is Roel. Hij mag ook winnen van mij.
Ik irriteer me het meest aan Rob, Linda, Dido, Nathalie, Ingrid, Chantal en Joost.
Nee, zelfs niet aan Tanja!
Nee, ze denken dat haar moeder haar nog gaat overhalen om te blijven.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:19 schreef itsme het volgende:
Hey ze gaat dus niet weg want tanja heeft gezegd dat haar moeder weet dat ze voor niets komt
Nee, drugs (dat iig) en criminaliteit.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:21 schreef lennardn het volgende:
Is tanja een hoer, begrijp ik dat nou met het circuit waar ze het over hebben ?
nee het klonk juist dat haar moeder voor niets kwam met andere woorden dat ze niet mee zal gaanquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:20 schreef bemeall het volgende:
[..]
Of juist dat ze wel gaat en dat haar moeder haar niet meer om kan praten
Klopt, dat heeft ze NOOIT gezegd!quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:21 schreef itsme het volgende:
nu zeggen de bewoners ook dat ze teleurgesteld is odmat het een meisje is. Wat volgens mij niet het geval is.
chantal en rob en hun clubje zijn weer flink aan het roddelen
neequote:Op vrijdag 9 september 2005 17:21 schreef lennardn het volgende:
Is tanja een hoer, begrijp ik dat nou met het circuit waar ze het over hebben ?
Ja, kreeg een telefoontje tussendoor... sorryquote:
Lieske is lekker naief, daar hou ik wel van, RIkkert is ook nog redelijk, Menno is alleen klefbek, maar naar mijn weten geen roddelaar en Ralph vind ik alleen leuk door z'n Haagse accent.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat klopt aardig met mijn lijstje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |