Tanja zit rustig in d'r eentje in de tuin te roken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:51 schreef BBscanner het volgende:
Is er al nieuws over de EXIT?
Hoe zit het nu blijft ze nu of rot ze nu op TT-Tanja, Las in de Blog iets over dat haar moeder zou komen!
Wie mag de activa drankjes opdrinken als Tan weg is?quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:52 schreef bloodymary het volgende:
Straks ontaard het nog in een groot gevecht!
En vanavond moeten ze ook nog knokken wie dat fijne bed van Tanja mag hebben...........
ofwel ze laten Tanja door roken tot 20:30???quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:53 schreef OpaLing het volgende:
*op exit tijdens ingelaste LIVE-uitzending verheugd*
Dat durven ze niet, ik denk dat ze veel te bang zijn dat er onverwachte dingen gezegd gaan worden.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:53 schreef OpaLing het volgende:
*op exit tijdens ingelaste LIVE-uitzending verheugd*
WTFquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:56 schreef itsme het volgende:
volgens mij geven ze niet Rob maar rikkert de schuld. Rob: ja hij is gewoon een beetje egoist
Tanja zou toch over het hek klimmen als ze niet weg mocht?quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:56 schreef APK het volgende:
[..]
Dat durven ze niet, ik denk dat ze veel te bang zijn dat er onverwachte dingen gezegd gaan worden.
Waar blijft die moeder trouwens, moet ze eerst nog een auto jatten ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |