Tsja, dat verschilt nogal per merk dvd-speler. De één is inderdaad middels het menu of afstandsbediening regiovrij te maken; bij de ander moet er eerst een laptop/palmtop met een programma erop te pas komen. Ik ben redelijk op de hoogte van die laatste optie en die is inderdaad redelijk uitgebreid en ingewikkeld hoor.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tering!
Ter vergelijking: ik zocht het op op Internet: vijf minuten. Ik loop naar m'n speler en voer het uit: twee minuten. Klaar

Ik weet niet of het werkt, maar probeer dit eens :quote:Op woensdag 14 september 2005 20:03 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik zou je een kanjer vinden als je dat even voor mij zou willen doen.![]()
Ik heb een Panasonic DVD-S27 (Consumentenbond Beste Koop December 2004).

Heb je de posts voorafgaande desbetreffende post wel doorgelezen?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:10 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ik weet niet of het werkt, maar probeer dit eens :
http://www.videohelp.com/dvdhacks.php?dvdplayer=Panasonic+S27+&hits=50&Search=Search

Ik lees nergens dat je deze optie al eens hebt geprobeerd. Maar mijn excuses voor mijn reply.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Heb je de posts voorafgaande desbetreffende post wel doorgelezen?
Want dan zou je hebben begrepen dat mijn DVD-speler niet door middel van een code of door het uitvoeren van bepaalde handelingen in het menu regiovrij gemaakt kan worden, maar enkel door een programma met een infrarood laptop/PDA óf via een chipped remote control.![]()

Natuurlijk stel ik het op prijs dat je mij probeert te helpen, maar beetje het topic doorlezen zou geen kwaad doen. En die optie heb ik nog niet geprobeerd omdat ik weet dat die optie toch niet gaat werken. Zo staat er halverwege dat ik op de SETUP knop moet drukken, het enige probleem is dat ik geen SETUP knop op mijn afstandsbediening heb.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:20 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ik lees nergens dat je deze optie al eens hebt geprobeerd. Maar mijn excuses voor mijn reply.
En al helemaal mijn excuses dat ik je probeerde te helpen.![]()

Ik ben voor je aan het zoeken geweest. Best moeilijk. Ik ga morgen avond even in mijn laptop kijken hoe en wat. heb daar toen nog wat mee gedaan.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:03 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik zou je een kanjer vinden als je dat even voor mij zou willen doen.![]()
Ik heb een Panasonic DVD-S27 (Consumentenbond Beste Koop December 2004).

ligt er net aan welk beeldformaat het isquote:Op woensdag 14 september 2005 19:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Waarom geld eraan uitgeven als je het ook simpelweg kan opnemen.![]()

Ik heb verder niet gekeken of ie goedkoper te krijgen is (al zeg je zelf al van wel), maar boudisque is echt, echt heel duur. Voor criterions vragen ze bijna het dubbele van wat ze online kosten. Zou daar echt niet kopen.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:16 schreef Dizer het volgende:
Ik twijfel tussen...
Ik kan beide bij Boudisque bestellen voor 26,99 (regio 1 import) en 29,99 (regio 2 import) maar ik twijfel. De regio twee is PAL en heeft veel extra's terwijl de regio 1 NTSC is en geen extra's. De regio 1 kan ik voor 10 pond via amazon.co.uk kopen. Oeeeh....![]()

hoezo dat? das raarquote:Op donderdag 15 september 2005 10:13 schreef pascalheister het volgende:
stelletje flikkers bij dvdheaven, hebben ze m'n order zo maar verwijderd

ja als ik dat wist, op e-mail reageren ze ook al nietquote:Op donderdag 15 september 2005 11:12 schreef Timo20 het volgende:
Hello iedereen
Ben ik weer. terug van 2 lekkere weekjes in een zon overgoten Turkije.
Kom ik gisteren thuis, ligt er een leuke stapel dvd`tjes op me te wachten. Kijk, das nog `ns leuk thuis komen
[..]
hoezo dat? das raar
mijn bestelling van die Dances With Wolves "LE" is vorige week zaterdag verzonden.Hoop dat ik m vandaag binnen krijg

dan ben ik niet de enige waarbij ze niet reageren op mailquote:Op donderdag 15 september 2005 11:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja als ik dat wist, op e-mail reageren ze ook al niet

Nee, maar jij mag voor mij gaan kijken of ik hem kan kopen en voor hoeveel... via jou danquote:

Ik kan die dvd's dus alleen nog maar op boudisque en op amazon vinden.quote:Op donderdag 15 september 2005 10:02 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik heb verder niet gekeken of ie goedkoper te krijgen is (al zeg je zelf al van wel), maar boudisque is echt, echt heel duur. Voor criterions vragen ze bijna het dubbele van wat ze online kosten. Zou daar echt niet kopen.

Welkom terugquote:Op donderdag 15 september 2005 11:12 schreef Timo20 het volgende:
Hello iedereen
Ben ik weer. terug van 2 lekkere weekjes in een zon overgoten Turkije.
Kom ik gisteren thuis, ligt er een leuke stapel dvd`tjes op me te wachten. Kijk, das nog `ns leuk thuis komen

dank jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |