dat kan ik ook zo intens goedquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:40 schreef APK het volgende:
Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik
Hoe kun je in godsnaam een gesprek met iemand voeren zonder ook maar 1 wedervraag te stellen
Zelfs toen Rob naar haar verjaardag vroeg zei ze niet: 'En jij?'
Leuk, cameraploeg erbijquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die moeder word opgehaald door iemand van BB
En dat terwijl hij er prat op gaat dat hij zichquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:40 schreef lennardn het volgende:
Rob zit niet echt lekker in zijn velletje lijkt het wel.
shit zeg, moeten we die brakke Talpa show'squote:Op vrijdag 9 september 2005 15:42 schreef CGJung het volgende:
Ik denk dat ze Tanja er op z'n vroegst om 18:00 uur er uit laten. Talpa kan dan pas beginnen met uitzenden. Breaking News tijdens Thuis of NSE. ?????![]()
Maar die etaleren ze niet zo uitgebereid op TVquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:40 schreef milagro het volgende:
[..]
ms wel, maar goed, er lopen duizenden en duizenden ouders rond met onhebbelijke karakters of karaktereigenschappen, dus wat dat betreft ...
Anders doe je even je nick eer aanquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:40 schreef Lord Dreamer het volgende:
Och , ze komt er wel. misschien als ze de baby verkoopt aan een gezin dat er graag voor wil zorgen en het gezond wil opvoeden, dat ze dan uit de schulden raakt en misschien wel via BOL.com een boekje met wat regels over recht kan aanschaffen en lezen.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:41 schreef Kimske het volgende:
met een hbo rechten advocate worden?? :S
maar het verkondigen van zo veel onzin en zo veel tegenstrijdigheden tussen zeggen en doen en laten zie je toch niet vaak....quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:40 schreef milagro het volgende:
[..]
ms wel, maar goed, er lopen duizenden en duizenden ouders rond met onhebbelijke karakters of karaktereigenschappen, dus wat dat betreft ...
Dat is een salade met babymais en courgettes, Nathaliequote:Op vrijdag 9 september 2005 15:40 schreef newsman het volgende:
Natte lie "wat is een bietensalade" 6 keer
Ook zonder toetje. Rob eet nooit een toetje!! Dat je het weet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:42 schreef teun911 het volgende:
En dat terwijl hij er prat op gaat dat hij zich
altijd goed voelt, zonder iets (drank/peuken)
Scary mensen vind ik dat altijd.
Pietjes positief.
Hoef je je vanavond niet te vervelenquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:43 schreef teun911 het volgende:
[..]
shit zeg, moeten we die brakke Talpa show's
vanavond ook al gaan kijken.
Natuurtalentje hequote:Op vrijdag 9 september 2005 15:44 schreef Ireth het volgende:
Ze wil rechten doen.. en advocaat worden...
En dan gewoon even verzuimen om een wurgcontract van Talpa door te lezen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |