quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:00 schreef Captain_Redbeard het volgende:
kraftwerk
Coldplay mag niet eens de schoenen poetsen van Radiohead, maar dat is weer een ander verhaal.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:04 schreef Captain_Redbeard het volgende:
'talk' is gewoon gejat van kraftwerk![]()
en anders zijn ze opeens geinspireerd door de oude radiohead?
Niet goed, maar dat lijkt er meer op dan bandnamen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Drugs?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Sex?
Dan moet je 'm ergens anders hosten en 'm instellen als webicoonquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vrouwen?
Heeft iemand enig idee hoe ik een bewegend gifje als usericon kan gebruiken, ook als deze eigenlijk te groot is?
quote:
Ja, 't is vanmiddag allemaal al op mij neergekomen die regenquote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, 't is vanmiddag allemaal al op mijn neergekomen die regen![]()
het kon niet voor-de-hand-liggender...quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Weather report?
Dit is ook een bekende en italiaan maar geen Toscanini.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Alweer een dirigent.
Toscanini?
The one and only, moet eerlijk zeggen dat ik een heel ander tiep in gedachten had.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ah, is dat nou Ennio Morricone?
captain +1quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:44 schreef Captain_Redbeard het volgende:
dream evil - the book of heavy metal
beatles - paperback writer
live - tbd (the book of death)
simply red - picture book
alanis morissette - hand in my pocket
+ die van Neleos en Berkery:
The Kinks Picture Book
The Shins Pressed In A Book
Huskur Du Books About UFOs
Simple Minds - Book of brilliant things
Elvis Costello - Everyday I write a book
Forum Opties | |