Om te kunnen neuken heeft een man tegenwoordig een lul nodig. Een LUL. Liefst een stijve lul want anders krijg je 'm niet in de kut geschoven.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:41 schreef yvonne het volgende:
Wanhopige dames gevraagd!
Of het is de leffe dat spreekt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:23 schreef Snakey het volgende:
Is ze wanhopig?
Wanhopig, dronkenschap, het is maar net wat voor naampje je het beestje geeft. Zij biedt een ingang voor mijn kortetermijndroom en zoals ik al zei: "that will do"quote:
die is met der tieten aan het spelenquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:59 schreef JDude het volgende:
Waarom heeft Dead-Doll nog niet gereageerd?
Hee Stofdoek, lees mijn eerdere posting!!!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:48 schreef Stofje het volgende:
Ik ben 5 uurtjes offline en deze roep om neuken is doodgebloed. Vroeger had je tenminste nog FOK!-sletjes, die klaarstonden voor wanhopige toffe mannen als ik!![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:13 schreef Brainvoyager het volgende:
[..]
Hee Stofdoek, lees mijn eerdere posting!!!!
Jij neukt niet want daar moet je een stijve lul voor hebben. Opscheppers hebben die namelijk niet.....
![]()
![]()
![]()
Ja, net.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:09 schreef Dead-Doll het volgende:
Had ik hier nog niet gereageerd?.
Wellicht heb je eerder gekeen en gedacht: kuttopic, waardoor je toch op een manier reageert.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:15 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op de tijd daarvoor.
Viel me ook al van je tegen, ja.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:09 schreef Dead-Doll het volgende:
Had ik hier nog niet gereageerd?.
Oh, had je wat gezegd? Ja, sorry, ik heb een newbie-blocker thuisquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:42 schreef Brainvoyager het volgende:
Stofdoekje blijft akelig stil... Misschien is-tie op zoek naar een geschikte pielemoos?
![]()
![]()
![]()
Die werkt dus niet...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, had je wat gezegd? Ja, sorry, ik heb een newbie-blocker thuis
Dat zal het ongetwijfeld zijn, ja.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:16 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Wellicht heb je eerder gekeen en gedacht: kuttopic, waardoor je toch op een manier reageert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |