Hoe haalt ie het in z´n hoofdquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:40 schreef Jane het volgende:
Oh jee, Ralph vraagt of Naat wel een beetje kon slapen!![]()
Wat een eikel weer!
Tjongejonge zeg, je hoeft d'r echt niet lief te vinden, maar dit soort woorden zijn echt beneden alle peilquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:40 schreef teamlead het volgende:
(...) die zeug (...)
Het zou ook de bedoeling zijn dat het volk voor de naam zou kiezen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:40 schreef Ripley het volgende:
Ik zag al een speciale bevallingsuitzending voor em waarbij je kon sms-en of het een jongen of een meisje werd.
Ralph mag van mij blijven, hij doet tenminste nog wat.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:41 schreef BBscanner het volgende:
[..]
En maar kankeren dat Ralph niks doet!
quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:42 schreef Icaä het volgende:
[..]
Tjongejonge zeg, je hoeft d'r echt niet lief te vinden, maar dit soort woorden zijn echt beneden alle peil![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:43 schreef Skaai het volgende:
Natalie: Ralph, ik vind je deze ochtend wel een topper!
Ralph: Ik hoop dat je daar volgende week aan denkt.
Nee hoor, ik vind het 3x niks, maar hij is wel beter/nuttiger en leuker dan Tanjaquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:42 schreef washandje het volgende:
Ralph is inmiddels heilig verklaard op fok?
De kijkcijfers waren al niet zo best dus ik denk dat ze deze rel hebben veroorzaakt zodat de media er weer over gaat schrijven en de mensen weer gaan kijken/smsen. Als er niemand kijkt zullen er ook weinig sms & reclame geld binnen komen!quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:40 schreef Ripley het volgende:
Ben ik de enige die het ook dom vindt van BB dat ze het nu zo bekend maakten?
Ik zag al een speciale bevallingsuitzending voor em waarbij je kon sms-en of het een jongen of een meisje werd.
Ik neem aan dat je dit als geintje bedoelde ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:43 schreef Peter6000 het volgende:
Ralph moet eens ophouden met dat geïntimideer.
Die arme Nathalie dwingen hem te helpen afwassen, en dan ook nog eens op een dwingende manier vragen stellen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |