zoals eerder gezegd: jaquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:01 schreef Zapje het volgende:
Zou de televisieploeg en Ruud of Bridget nu ook opgetrommelt worden.....zodat de hele exit wordt uitgezonden volgende week ?? ik denk het wel..................
niet denk ik, anders dan word hij/zij de volgende week direct weer genomineerd.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:00 schreef Darklight het volgende:
Wanneer komt die nieuwe erin? Donderdag pas?
Zou wel een verklaring kunnen zijn waarom het nu zo lang duurt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:01 schreef Zapje het volgende:
Zou de televisieploeg en Ruud of Bridget nu ook opgetrommelt worden.....zodat de hele exit wordt uitgezonden volgende week ?? ik denk het wel..................
www.fatboy.nlquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:02 schreef -Rudi- het volgende:
Waar kan je die relaxte hangkussens kopen trouwens?
Zo'n AH-zwerver-tas, plus kartonnen doos om in te wonen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:00 schreef Inca het volgende:
niks geen koffer gewoon alles in een plastic tas
DAt zou echt gemeen zijnquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:01 schreef OpaLing het volgende:
*theoretiseert*
Of...
BB laat Tanja om 19:30 uur pas gaan. Vanavond in een ingelaste LIVE-uitzending.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:01 schreef OpaLing het volgende:
*theoretiseert*
Of...
BB laat Tanja om 19:30 uur pas gaan. Vanavond in een ingelaste LIVE-uitzending.
Zal daar wel op neer komen helaas...maar wie weet kan ie mensen voor zich winnenquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan kan Leroy volgende week donderdag tenminste meteen massaal genomineerd worden.
Wel toepasselijkquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:03 schreef newsman het volgende:
Rob heeft last van een strontvlieg.
Dat zie je verkeerd de strontvlieg heeft last van Robquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:03 schreef newsman het volgende:
Die Chantal moet eht er bek gaan houden...straks blijft Tanja nog...NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:03 schreef Kimske het volgende:
zijn geen echte fatboy's volgens mij...
En ik denk wat Chantal nu ook zegt: als BB excuses aanbiedt, dan komt t wel goed..
Naah.. ze heet Tanja hoor..quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:03 schreef newsman het volgende:
Zou ik ook niet doen als Tanja zoveel kloteargumenten tegen me had gegeven zoals ze gedaan heeftquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:04 schreef scanman01 het volgende:
Lieske heeft zich nog totaal niet met Tanja bemoeid geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |