Alle jobs zeg maar...quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat voor type jobs zijn het. Of is het met alles zo?
zie mijn edit: het verschil is borislavjquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:23 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Laten we de officiële maar aanhouden dan hé...
Joh. Mag ik meegenieten?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:29 schreef mcintosh het volgende:
En op de fad.qik pagina heeft ie 4715038 punten
Al die stats.... ik ga film kijken
Mwah er wsa geen zak aan, 20 dollar heette die...quote:
Oh gelukkig speelde ik AoE IIIquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:46 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Mwah er wsa geen zak aan, 20 dollar heette die...
Vond ik altijd leuk spel, zal es een keer downen, heb wel weinig tijd om te spelen maar goed..quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Oh gelukkig speelde ik AoE III
ow lol, ik had gemail naar duke[at]duke.eu.org niet aangekomen dus..quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:46 schreef DukeBox het volgende:
[..]
Geen mailtje gehad.. het is duke-et-qik.nl
Via mail kan ik je vertellen hoe je het er naartoe mailt.
die dingen koop je voor 7,50 nieuw, en grote kans dat je iemand kent die er nog wel 1 heeft liggen... succes met nieuw insternet regelen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:12 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Nou die heb ik niet liggen, maar das wel een goed idee, ik kan er vast wel aankomen
Ja das nog niet zo simpel, had een hele mooie aanbieding gelezen, voor adsl2 maar da was toch niet zo voordelig als dat leek...quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:18 schreef Chris.nl het volgende:
die dingen koop je voor 7,50 nieuw, en grote kans dat je iemand kent die er nog wel 1 heeft liggen... succes met nieuw insternet regelen.
Zeker downloaden die demo. Super mooi en natuurlijk erg verslavend.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:18 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Vond ik altijd leuk spel, zal es een keer downen, heb wel weinig tijd om te spelen maar goed..
Maakt niet uit, je moet nu 8 pc's extra tevoorschijn toveren met FaD eropquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:20 schreef _moder8or_ het volgende:
heb in het spel 8 schaapjes doodgeschoten om voedsel te krijgen![]()
![]()
sorry
Dat krijg ik nooit voorelkaar. Ik draai het maar op 1 pc.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:22 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je moet nu 8 pc's extra tevoorschijn toveren met FaD erop
Nah, toch maar niet... was erg laat thuis, morgenochtend misschien en anders na maandagmiddagquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:46 schreef Chris.nl het volgende:
Maar toch !! super.. ik ga vanavond kijken of ik ook zoiets kan maken.
Mooi lijstje zeg. Heb ik er ook zo 1?quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:38 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Nah, toch maar niet... was erg laat thuis, morgenochtend misschien en anders na maandagmiddag
'k mag verdorie het hele weekend werken. (luxeprobleem)
Maar je hebt er een mooi ding van gemaakt 1-of-6Billion !!
Nee die mag je zelf maken. Met het programma FADdict heb je de mogelijkheid om met een interval statistieken te maken van je queue en die via een ingebouwde ftp server te uploaden..quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:40 schreef _moder8or_ het volgende:
Mooi lijstje zeg. Heb ik er ook zo 1?
Dank voor je tip. Morgen maar eens uitproberen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:56 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Nee die mag je zelf maken. Met het programma FADdict heb je de mogelijkheid om met een interval statistieken te maken van je queue en die via een ingebouwde ftp server te uploaden..
[edit] Leuk dat ut jou ook is gelukt tosh![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:56 schreef Chris.nl het volgende:
[edit] Leuk dat ut jou ook is gelukt tosh![]()
Gelukkig zijn wij ook heel behulpzaam , als er wat is horen we het welquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:28 schreef onderjas het volgende:
Ik heb het progamma na 3 keer twijfelen geinstaleerd.
Ik snapte er nooit niks van maar nu snap ik het een beetje.
Hopelijk gooit mijn broer dat progamma er niet meteen af.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:29 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij ook heel behulpzaam , als er wat is horen we het wel
Welkom![]()
Zeg maar dat er dan 100 boze schapen voor zijn deur staanquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:30 schreef onderjas het volgende:
[..]
Hopelijk gooit mijn broer dat progamma er niet meteen af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |