* Ynske switcht van tekst_only naar silver om icoon te zienquote:
Tekst only?quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske switcht van tekst_only naar silver om icoon te zien![]()
Jah... ik ookquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
NU nog kijken of ik hem ga houden![]()
Ik herken mezelf ook altijd aan mn plaatje![]()
dan laadt de pagina snellerquote:
Hihihi dat had ik dus ookquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
NU nog kijken of ik hem ga houden![]()
Ik herken mezelf ook altijd aan mn plaatje![]()
Maar ik vind user icons zo relaxtquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan laadt de pagina sneller
heb je geen last van de banners
Niet als je blijft wisselen!quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:17 schreef babus het volgende:
Iedereen denk k
Daar heb je helemaal gelijk in maar ik zoek ff een vet plaatje. was het formaat 100 x 100 ofzo??quote:
herhaling:quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:19 schreef babus het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in maar ik zoek ff een vet plaatje. was het formaat 100 x 100 ofzo??
Neeeee... geen oogquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:19 schreef babus het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in maar ik zoek ff een vet plaatje. was het formaat 100 x 100 ofzo??
60x60 geloof ikquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:19 schreef babus het volgende:
[..]
zolang het geen plaatjes zijn van andere usersquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:19 schreef babus het volgende:
[..]
wtf zegt mijn icon over mij dan??quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:19 schreef Serious_Sven het volgende:
usericons zijn toch vaak iets persoonlijks, ze vertellen vaak iets over de persoon.![]()
jij houdt van schietende poeejes?quote:
quote:
bij mij, zijn gewoon mn fotowsquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:19 schreef Serious_Sven het volgende:
usericons zijn toch vaak iets persoonlijks, ze vertellen vaak iets over de persoon.![]()
Ik zit echt te veel op internetquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat je lui bent![]()
Eerste plaatje wat je vind als je op google zoekt met de term Pussy![]()
Dat is bij mij dan weer niet zoquote:
dacht ut niet... ma goed, zal wel...quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat je lui bent![]()
Eerste plaatje wat je vind als je op google zoekt met de term Pussy![]()
leuk speelgoedquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:19 schreef Elcaro het volgende:
http://shop.projectblackdog.com/site/index.html
net ff 1 besteld.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:19 schreef Elcaro het volgende:
http://shop.projectblackdog.com/site/index.html
net ff 1 besteld.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zit echt te veel op internet![]()
http://images.google.nl/images?q=pussyquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:22 schreef Elcaro het volgende:
[..]
dacht ut niet... ma goed, zal wel...
Handig voor als je werkstation weer eens niet open staatquote:
Waar heb jij het over???quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
zolang het geen plaatjes zijn van andere users![]()
in detailsnipenquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:24 schreef Serious_Sven het volgende:
[..]
Ik zeg vaak, niet altijd...
Misschien ben je goed in snipen?![]()
VAN WIE JAT IK EEN PICCA DAN???quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Plaatjes van een ander jatten is not done![]()
dat is ziek... Nee, zo heb ik em niet gevonden.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?q=pussy
gil niet zoquote:
Je capsquote:
onnodig veel moeite dusquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:25 schreef Elcaro het volgende:
[..]
dat is ziek... Nee, zo heb ik em niet gevonden.
Was gewoon op zoek naar een leuk plaatje, ge-googled op avatar gallery
pssstt: caps-lock is dat knopje links in het midden van je toetsenbord...quote:
quote:
Das waarquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:26 schreef Elcaro het volgende:
[..]
pssstt: caps-lock is dat knopje links in het midden van je toetsenbord...
TMIquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:28 schreef Ynske het volgende:
jezus jongens
mij lopen de tranen over het gezicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |