quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:05 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ben eigenlijk te lui om iets te tikken, maar ik doe het toch uit respect voor jullie.
Er zitten een paar leuke ... tussen die nummers ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:19 schreef EvilWasp het volgende:
Hallo menschjes
Nog bedankt voor dat nummer btw _ElMaikel_, er zitten een paar leuke tussen!![]()
Zitten een paar leuke nummers tussen, d'ohquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:20 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Er zitten een paar leuke ... tussen die nummers ?
Dat doe ik morgen dan welquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:24 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Leeft spenky eigenlijk nog? Anders kun je hem reanimeren![]()
Het gaat om de achterliggende gedachtequote:Op vrijdag 9 september 2005 15:28 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Goede houding voor een reanimeerder![]()
Graag gedaanquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:19 schreef EvilWasp het volgende:
Hallo menschjes
Nog bedankt voor die nummer btw _ElMaikel_, er zitten een paar leuke tussen!![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waarom speelt Chantal nou de baas![]()
WHAAH VERKEERD TOPIC
hier heeft het al geregend en het is dus nat koud normaal zomerweerquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:25 schreef Ayaxola het volgende:
Het is trouwens benauwd, niet normaal
ik zit hier in mn zwembroekquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:25 schreef Ayaxola het volgende:
Het is trouwens benauwd, niet normaal
hockeyquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:38 schreef Imberr het volgende:
ik ben moe![]()
k*tgymles van 2 uurhebben vandaag moeten rennen (oefenen voor coopertest
), toen sprinten
en daarna hockeyen.. daar word je moe van
![]()
en toen nog leuk een uur engels![]()
ik moet vanavond werkenquote:
ik had t dan wel t 5e en 6e, maar ja, word je er nog moe vanquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:41 schreef TheSorrow het volgende:
rofl tlk
Imberr, wij hadden tzelfde, vrijdag 1ste 2 uur gym, daarna nog les...dan was je helemaal koekiegaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |