Wil echt niemand dit heel even uitleggen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:19 schreef Taurus het volgende:
Wat 'n raar wijf joh!
"m'n zwangerschap is helemaal verpest" oh my god! "Vind je 't niet belangrijker dat 't gezond is?" "het is nu toch al verkloot"![]()
Wat is er overigens precies gebeurt? Ik heb de streamverslagen gelezen maar ik kan maar niet ontdekken wat er nou echt is gebeurt, hoe is ze te weten gekomen dat 't 'n meisje is?
Of weet ze dat nog niet, want ze zit ook nog steeds de hele tijd "10 tegen 1 dat ze 't over 't hek gaan roepen" , ze weet 't toch al? Wat maakt dat dan uit?![]()
ik dacht dat die allang in de overgang geweest is.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Chantal is ongesteld iets wat ik niet wil weten
Tanja gaat weg. De reactie van de bewoners:quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:21 schreef Maerycke het volgende:
Mag ik please een screenshot van de gezelligheid in de keuken voor de op de Big Brother Blog?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:23 schreef scanman01 het volgende:
Tanja gaat weg. De reactie van de bewoners:
[afbeelding]
Dáár heb ik ook begrip voor, zoals ik al schreef. Ze hadden tijd genoeg om nog even met haar te overleggen, maar drukten lomp hun scenario door.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:19 schreef phileine het volgende:
Gert, het gaat geloof ik niet zozeer om het wel of niet weten (alhoewel ik het zelf een heel bijzonder moment vond toen ik die echo kreeg), maar dat BB zo over haar heen heeft gewalst. Dat zou mij in ieder geval erg kwaad maken.
Thanks scanmanquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:23 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Gisteren is echo getoond op de tv. Vervloskundige zei aan de kijkers dat het een meisje werd. Tanja kreeg te horen dat het aan het Nederlandse publiek is verteld. Daarop werd ze pissig, is de dbk ingegaan om haar exit aan te kondigen. Daar wisten ze haar nog even tegen te houden, lieten haar met haar moeder praten... en die heeft haar verteld dat het een meisje is. Tanja wilde het risico niet lopen dat iemand het vanachter de hekken zougaan roepen en ze het zo dus van een onbekende zou horen. Voor haar is de lol er nu helemaal af.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:19 schreef Taurus het volgende:
Wat 'n raar wijf joh!
Wat is er overigens precies gebeurt? Ik heb de streamverslagen gelezen maar ik kan maar niet ontdekken wat er nou echt is gebeurt, hoe is ze te weten gekomen dat 't 'n meisje is?
Of weet ze dat nog niet, want ze zit ook nog steeds de hele tijd "10 tegen 1 dat ze 't over 't hek gaan roepen" , ze weet 't toch al? Wat maakt dat dan uit?![]()
Hummie is Big Brother.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:21 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Ik ben een BB-n00b en een Hummie-leek. Kennelijk kent iedereen haar of hem. Snap er niks van.
[..]
[afbeelding]
Geintje zeker. Hummie is toch iemand die in het BB-team zat ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:23 schreef Darklight het volgende:
[..]
Hummie is ook geregged hier op FOK!
onder de naam yvonne
Nee joh, dan moet ze de aandacht delen met het kind. En zelfs aandacht géven aan het kind!quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:25 schreef Spindizzy het volgende:
BB heeft haar het allermooiste afgenomen
Lijkt mij dat het allermooiste pas over een paar weken komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |