Dan heeft je broertje waarschijnlijk iets gedownload over een gecomprimeerde verbinding, zoals Apache (webserver) die wel eens wil ondersteunenquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:35 schreef Jegorex het volgende:
Mijn broertje blijft volhouden dat hij gister heeft gedownload met 1MB per seconde.
Terwijl het modem nu op 6144 Kb staat.
De laatste keer dat ik gekeken heb hadden we nog de oude snelheid.
helaas... sinterklaas is vandaag niet langs geweest!quote:Op maandag 5 december 2005 21:17 schreef Burbo het volgende:
Ik heb nog niets (Alphen a/d Rijn)
En dat is de schuld van kpn omdat?quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:14 schreef veldmuis het volgende:
Sterrende hoere kankerkpn!!11.
Ben ook erg benieuwd wat voor snelheid mn modem aangeeft, en of ie sowieso zo hoog wil, aangezien het een vrij brak draadje is, en aangezien het modem een van de eerste ADSL modems is, en t ding sinds 2001 niet uitgeweest is.
Die Rel. capacity occupation zou veel lager moeten zijn, de noise margin zou een hoger getalletje moeten zijn, volgens mij heb ik een totaal gare telefoonlijn?quote:Attainable line rate : 7076 kbit/sec
Attainable Atm rate : 6592 kbit/sec
Used line rate : 6608 kbit/sec
Fast used Atm rate : 6144 kbit/sec
Interleaved used Atm rate : 0 kbits/sec
Rel. capacity occupation : 93
Noise Margin : 7 dB
Line attenuation : 24 dB
Output Power : 19 dBm
Ik denk dat je kpn effe moet bellen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:52 schreef veldmuis het volgende:
Net even in mn modem zitten knoeien, en zag wat heul engs!
dit poept ie uit:
[..]
Die Rel. capacity occupation zou veel lager moeten zijn, de noise margin zou een hoger getalletje moeten zijn, volgens mij heb ik een totaal gare telefoonlijn?
Iemand die weet of mijn conclusie klopt, of is er wat anders mis?
idd, als je belt.. dan hebben ze ( ik iig) geen idee waar je het over hebt..quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:09 schreef veldmuis het volgende:
Ik ben bang dat die niet weten wat een Rel. capacity occupation is. Ik ook niet precies hoor, daar niet van.
Sinds een paar maanden is de signal/noise level hier ook compleet gaar geworden, het is dus echt niet alleen bij jouw (centrale Hilversum-W, die ze maar beter wel kunnen opkrikken naar ADSL 2+).quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:52 schreef veldmuis het volgende:
Net even in mn modem zitten knoeien, en zag wat heul engs!
dit poept ie uit:
[..]
Die Rel. capacity occupation zou veel lager moeten zijn, de noise margin zou een hoger getalletje moeten zijn, volgens mij heb ik een totaal gare telefoonlijn?
Iemand die weet of mijn conclusie klopt, of is er wat anders mis?
| 1 2 3 4 | Margin [dB] : 25.5 21.0 Attenuation [dB] : 26.0 12.5 OutputPower [dBm] : 18.0 11.5 |
als het goed is hoeft dit helemaal niet...quote:Op woensdag 7 december 2005 15:06 schreef SkaterSam het volgende:
Is het niet zo dat het je eventueel je modem moet resetten om de snelheidsverhoging te verkrijgen? Ik dacht dat ergens gelezen te hebben...
Hey. Hoe kom jij aan die gegevens zoals je wat posts terug gepost hebt?quote:Op woensdag 7 december 2005 21:56 schreef veldmuis het volgende:
Zo te merken heeft planet intussen last van capaciteitsproblemen enzo, de snelheid is reteonstabiel, laag, troep.
Zouden ze gewoon NIETS leren van die vorige verhoging waar het precies hetzelfde was, en die verhoging daarvoor, waarbij het ook alles behalve lekker ging?.
Ik heb een speedtouch home, de oudequote:Op woensdag 7 december 2005 22:04 schreef JeRa het volgende:
[..]
Hey. Hoe kom jij aan die gegevens zoals je wat posts terug gepost hebt?
Die td (Trace & Debug) werkt bij de nieuwere versies nog wel, maar ondersteunen de commando's van die pagina niet meer. Ik heb ook wat nieuwere firmware dan wat KPN voorschrijft, dus dat vergemakkelijkt het zoeken nietquote:Op woensdag 7 december 2005 22:08 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik heb een speedtouch home, de oude
Hier staat heeeeeul duidelijk uitgelegd hoe het moet: http://www.userbase.be/forum/portal.php?show=tut&cat=hardw&sub=lijntest
En ik maar denken dat bij mij thuis de boel onstabiel was, router resetten, modem resetten, alles flashen.... blijkt dus dat meer Planet klanten het hebben.....quote:Op woensdag 7 december 2005 21:56 schreef veldmuis het volgende:
Zo te merken heeft planet intussen last van capaciteitsproblemen enzo, de snelheid is reteonstabiel, laag, troep.
Zouden ze gewoon NIETS leren van die vorige verhoging waar het precies hetzelfde was, en die verhoging daarvoor, waarbij het ook alles behalve lekker ging?.
| 1 2 3 4 5 | NoiseMargin downstream = 26.5 dB OutputPower upstream = 11.5 dBm Attenuation downsteam = 26.0 dB Operational Mode = 2 |
| 1 2 3 4 | noiseMargin upstream = 21.0 dB outputPower downstream = 18.0 dBm Attenuation upstream = 12.5 dB |
Ik denk, ik stuur een mailtje naar planet over dit gedoe, krijg ik een standaardantwoord terug hoe ik m'n alcatel 510 modem moet resetten.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En ik maar denken dat bij mij thuis de boel onstabiel was, router resetten, modem resetten, alles flashen.... blijkt dus dat meer Planet klanten het hebben.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |