speedtest resultaten geven nooit volle snelheden aan, ik kon t via verbindingsicoontje op systray zienquote:Op zaterdag 19 november 2005 07:50 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat je lijnsnelheid of je echte speedtest resultaten???
lijnsnelheid kan ik niet zien (zit achter een gehackte alcatel modem..)
quote:Op zondag 20 november 2005 07:22 schreef Mrln het volgende:
[..]
speedtest resultaten geven nooit volle snelheden aan, ik kon t via verbindingsicoontje op systray zien![]()
quote:Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Sun Nov 20 2005 om 10:44:51 UTC+0100)
Download : 316.0 KByte/sec
Upload : 74.7 KByte/sec
quote:
Download
171.5 KByte/sec
Upload
46.1 KByte/sec
ja en die geeft bij mij 1gbps aan heb ik nu dan een gigabit internet verbinding?quote:Op zondag 20 november 2005 07:22 schreef Mrln het volgende:
[..]
speedtest resultaten geven nooit volle snelheden aan, ik kon t via verbindingsicoontje op systray zien![]()
Echt wel. Je modem is misschien verbonden met 6mbit, maar die snelheden haal jij echt nog niet hoor.quote:Op zondag 20 november 2005 07:22 schreef Mrln het volgende:
[..]
Wat valt er aan zo'n modem te hacken?quote:Op zaterdag 19 november 2005 07:50 schreef mschol het volgende:
lijnsnelheid kan ik niet zien (zit achter een gehackte alcatel modem..)
Je kan het modem een routerfunctie geven, zodat je geen losse router nodig hebt. Of dat hacken genoemd moet worden laat ik verder in het midden.quote:Op zondag 20 november 2005 12:16 schreef LintuxCx het volgende:
Hmm, okay, het viel mij ook al op dat het modem 1536kbit/s down meldde en downloads bij 80KByte/s bleven steken. Kennelijk is het wachten nu op fase twee. 'k Ging er zelf al voorzichtig vanuit dat het kwam door de afstand tussen aansluiting en centrale (5.5km, ADSL was dus een maand of twee geleden nog niet eens "mogelijk" hier). Dan is dit best goed nieuws.
[..]
Wat valt er aan zo'n modem te hacken?
http://www.weethet.nl/dutch/adsl_mxstream_alcatelhack.phpquote:Op zondag 20 november 2005 12:16 schreef LintuxCx het volgende:
Hmm, okay, het viel mij ook al op dat het modem 1536kbit/s down meldde en downloads bij 80KByte/s bleven steken. Kennelijk is het wachten nu op fase twee. 'k Ging er zelf al voorzichtig vanuit dat het kwam door de afstand tussen aansluiting en centrale (5.5km, ADSL was dus een maand of twee geleden nog niet eens "mogelijk" hier). Dan is dit best goed nieuws.
[..]
Wat valt er aan zo'n modem te hacken?
Die lijnsnelheden of dat er geupdate ging worden?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:33 schreef petre86 het volgende:
hoe het ff in de gaten..
zitten hier trouwens ook medewerkers van kpn of de isp's of zuigen mensen het zo uit hun duim?
Speedtest resultaten?quote:Op donderdag 24 november 2005 09:36 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik zit op de nieuwe snelheid!
Ja, godver. Verteld me pa net dat is een ander abbo heeft genomen. Daar heb je toch niets aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |