Sinds een paar maanden is de signal/noise level hier ook compleet gaar geworden, het is dus echt niet alleen bij jouw (centrale Hilversum-W, die ze maar beter wel kunnen opkrikken naar ADSL 2+).quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:52 schreef veldmuis het volgende:
Net even in mn modem zitten knoeien, en zag wat heul engs!
dit poept ie uit:
[..]
Die Rel. capacity occupation zou veel lager moeten zijn, de noise margin zou een hoger getalletje moeten zijn, volgens mij heb ik een totaal gare telefoonlijn?
Iemand die weet of mijn conclusie klopt, of is er wat anders mis?
| 1 2 3 4 | Margin [dB] : 25.5 21.0 Attenuation [dB] : 26.0 12.5 OutputPower [dBm] : 18.0 11.5 |
als het goed is hoeft dit helemaal niet...quote:Op woensdag 7 december 2005 15:06 schreef SkaterSam het volgende:
Is het niet zo dat het je eventueel je modem moet resetten om de snelheidsverhoging te verkrijgen? Ik dacht dat ergens gelezen te hebben...
Hey. Hoe kom jij aan die gegevens zoals je wat posts terug gepost hebt?quote:Op woensdag 7 december 2005 21:56 schreef veldmuis het volgende:
Zo te merken heeft planet intussen last van capaciteitsproblemen enzo, de snelheid is reteonstabiel, laag, troep.
Zouden ze gewoon NIETS leren van die vorige verhoging waar het precies hetzelfde was, en die verhoging daarvoor, waarbij het ook alles behalve lekker ging?.
Ik heb een speedtouch home, de oudequote:Op woensdag 7 december 2005 22:04 schreef JeRa het volgende:
[..]
Hey. Hoe kom jij aan die gegevens zoals je wat posts terug gepost hebt?
Die td (Trace & Debug) werkt bij de nieuwere versies nog wel, maar ondersteunen de commando's van die pagina niet meer. Ik heb ook wat nieuwere firmware dan wat KPN voorschrijft, dus dat vergemakkelijkt het zoeken nietquote:Op woensdag 7 december 2005 22:08 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik heb een speedtouch home, de oude
Hier staat heeeeeul duidelijk uitgelegd hoe het moet: http://www.userbase.be/forum/portal.php?show=tut&cat=hardw&sub=lijntest
En ik maar denken dat bij mij thuis de boel onstabiel was, router resetten, modem resetten, alles flashen.... blijkt dus dat meer Planet klanten het hebben.....quote:Op woensdag 7 december 2005 21:56 schreef veldmuis het volgende:
Zo te merken heeft planet intussen last van capaciteitsproblemen enzo, de snelheid is reteonstabiel, laag, troep.
Zouden ze gewoon NIETS leren van die vorige verhoging waar het precies hetzelfde was, en die verhoging daarvoor, waarbij het ook alles behalve lekker ging?.
| 1 2 3 4 5 | NoiseMargin downstream = 26.5 dB OutputPower upstream = 11.5 dBm Attenuation downsteam = 26.0 dB Operational Mode = 2 |
| 1 2 3 4 | noiseMargin upstream = 21.0 dB outputPower downstream = 18.0 dBm Attenuation upstream = 12.5 dB |
Ik denk, ik stuur een mailtje naar planet over dit gedoe, krijg ik een standaardantwoord terug hoe ik m'n alcatel 510 modem moet resetten.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En ik maar denken dat bij mij thuis de boel onstabiel was, router resetten, modem resetten, alles flashen.... blijkt dus dat meer Planet klanten het hebben.....
jah duh, probeer ze maar te bellenquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:10 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En Planet heeft wel capaciteitsproblemen.
Wordt de email bij planet door een andere afdeling gedaan als de telefonische helpdesk, of is dat in de vrije halve minuten die de telefoonmensen overhouden?quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:29 schreef petre86 het volgende:
[..]
jah duh, probeer ze maar te bellen
zitten naar ik weet aparte mensen op ( die ook bij de normale helpdesk werken maar dan ff bezig zijn met de telefoon)quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wordt de email bij planet door een andere afdeling gedaan als de telefonische helpdesk, of is dat in de vrije halve minuten die de telefoonmensen overhouden?
Vandaar dat ik een standaardreactie kreeg dusquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:39 schreef petre86 het volgende:
[..]
zitten naar ik weet aparte mensen op ( die ook bij de normale helpdesk werken maar dan ff bezig zijn met de telefoon)
alleen moesten er 2 dagen terug nog tussen de 10 en 11k mails beantwoord worden...
'k ben geen planet helpdeskerquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:59 schreef veldmuis het volgende:
Bij tweakers gelezen, veul mensen die dat hadden gekregen. Onze planet helpdesker kan er vast meer over vertellen?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |