Dat zijn echt 2 totaal verschillende rackets...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:46 schreef erkel het volgende:
Joow deze 2 gaak eerst ff testen!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk dat je dan over een periode van 3 maanden wel heel veel moet sproeien. Zo'n andere vereniging zal die maatregelen ook niet nemen omdat het duurder is. Ten slotte denk ik dat zelfs warm water bij temperaturen onder nul koud is voor het in de grond zit. Je houdt hooguit de toplaag minder koud.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:38 schreef nickybol het volgende:
Nog even een vraagje, ik weet niet waar ik het anders kwijtmoet. We willen bij onze vereniging in de winter op gravel blijven spelen. Nu zijn er veel verenigingen die warmwaterleidingen onder hun banen aanleggen. Nu is dat voor ons financieel niet haalbaar, en kwam ik net op het gedachtenspinsletje om de banen in de winter constant te besproeien met warm water om zo toch de vorst uit de grond te houden. Is dit een belachelijk idee of zou dit kunnen?
Zit er geen kunstgras/french court vereniging in de buurt waar je afspraken mee kan maken. In de winter is het veeeeel minder druk dan in de zomer en is er dus vaak leegstand op de banen?quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:09 schreef nickybol het volgende:
Nog andere suggesties om een gravelbaan de winter door te helpen?
Je kunt er een blaashal overheen zetten. Maar ja, dat kost ook geld.... Geen id hoeveel trouwens en het is niet heel erg goed voor de banen omdat de lucht erg vochtig is en de banen dus redelijk dicht slibben als je er niet goed mee om gaat.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:09 schreef nickybol het volgende:
Nog andere suggesties om een gravelbaan de winter door te helpen?
De Bullit Hit is ook een snaar van tyger. Je kunt hem online bestellen bij www.tennisplanet.nlquote:Op zondag 16 oktober 2005 13:28 schreef The_Scorpion het volgende:
[..]
Waar kan je bullit hit kopen? Ga ik een keer proberen als de snaar iig niet te prijzig is.
Heeft iemand ervaring met gamma snaren? Zijn wel prijzig maar ik heb een tijdje geleden een test gezien en daar kwamen ze als beste uit de test.
We hebben bij deze vereniging 2 banen en een blaashal zou dan 120.000 kosten om aan te schaffen en 30.000 elk jaar aan exploitatiekosten. Dat zou voor deze vereniging neerkomen op meer dan 1000 euro per lid, en dat is onbetaalbaar. Dus dan gaan we het maar proberen zonder warm water en blaashallen, gewoon veel walsen en stenen erop als het gaat vriezen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:03 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je kunt er een blaashal overheen zetten. Maar ja, dat kost ook geld.... Geen id hoeveel trouwens en het is niet heel erg goed voor de banen omdat de lucht erg vochtig is en de banen dus redelijk dicht slibben als je er niet goed mee om gaat.
Wij hebben het bij ons ook. Het is op zich wel handig omdat je op gravel door kunt spelen maar het is dus niet geweldig voor de banen. Het heeft ook als consequentie dat je de banen sneller zult moeten renoveren.
Maar veel andere opties heb je ook niet denk ik. Zoals XL ook al zei denk ik dat het water veel te snel koud wordt en dan bevriest het weer en krijg je dus een averechts effect.
mja dat is wel btje aan de dure kant zeg maar...quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:32 schreef nickybol het volgende:
[..]
We hebben bij deze vereniging 2 banen en een blaashal zou dan 120.000 kosten om aan te schaffen en 30.000 elk jaar aan exploitatiekosten. Dat zou voor deze vereniging neerkomen op meer dan 1000 euro per lid, en dat is onbetaalbaar. Dus dan gaan we het maar proberen zonder warm water en blaashallen, gewoon veel walsen en stenen erop als het gaat vriezen.
Daar speel ik ook mee, maar dan alleen als lengtesnaar. Dat is vooral voor de duurzaamheid. Als breedtesnaar gebruik ik de tyger zeo, voor wat meer gevoel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:18 schreef nickybol het volgende:
Ik speel zelf met een tyger dyna snaar, een erg dikke stugge snaar, lekker grof en duurzaam.
's avonds laat worden die banen vochtig. Die bal was geen loopfout, geen voetenwerk fout. De slag was een van mijn mooiste/beste ooit. Ik nam gewoon teveel risico. Prima, ik kan mezelf er nu enkele dagen aan herinneren als ik onder de douche sta en mijn been/bil zie....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:31 schreef Komakie het volgende:
nooit op natte banen spelen...
wat voor ondergrond het ook is
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:39 schreef XL het volgende:
De eerste tegenstanders met enkelhandige backhand beginnen al weer te klagen dat het koud wordt bij tennis in de avond- of vroege ochtenduurtjes.![]()
Het is al meer als een jaar geleden dat ik er wat besteld heb (probeer altijd alles in een keer te bestellen). Maar tot nu toe is bij mij altijd alles goed gegaan. Ik geloof wel dat je altijd iets van ¤10,- verzendkosten betaald dus daar moet je wel rekening mee houden.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:56 schreef nickybol het volgende:
Hoe gaat dat met de leveringen en betalingen naar Duitsland? Loopt dat allemaal een beetje soepel en snel?
Staat in z'n profiel.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:15 schreef nickybol het volgende:
Mooi! Hoe oud ben je nu?
Misschien welquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:23 schreef Chriz2k het volgende:
Klopt nickybol.
Ik stond inderdaad 4,7 in mijn enkel, en 4,9 in mijn dubbel.
Maargoed, ik ben ook wel benieuwd hoe ik het er vanaf breng in de 4, wordt meer een leerjaar denk ik.
Misschien wordt het tijd dat wij eens balletje gaan slaan samen, Komakie.
Het waren twee losse zinnen, dat ''klopt nickybol'' sloeg op de top 50 t/m 16.quote:Op zondag 13 november 2005 19:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Misschien wel
Ik was het trouwens met die opmerking over die bonuspunten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |