Ik wacht toch echt eerst op de reviews voordat ik iets koop.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:09 schreef Blinker het volgende:
Dit spel is het absoluut waard.
Ik wist niet dat het spel al zo snel uit kwam
Ik hoop het ook... heb net de Special Edition gereserveerdquote:Op zondag 29 januari 2006 10:38 schreef Blinker het volgende:
Maart al?!? Dat is wel snelHeb er zeker in
Hopelijk weer net zo vet als Morrowind
Ja,.. wel jammer van de OP titel aangezien het spel ook op 360 komt !quote:
Jawel... Dimplus en GC sturen hem altijd op tijd op! Ik wil graag de CE en dan zal je zien... is die nergens te krijgen in de winkels......quote:Op zondag 29 januari 2006 12:22 schreef H.Flick het volgende:
Sjo, waar heb je gereserveerd? En waarom? Want dan heb je hem niet op de release.
ik heb de CE ook besteld voor minder dan bij GCShop, blah of ik hem op de release heb, het scheelt geldquote:Op zondag 29 januari 2006 14:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jawel... Dimplus en GC sturen hem altijd op tijd op! Ik wil graag de CE en dan zal je zien... is die nergens te krijgen in de winkels......
Ik snapte hem eerst niet maar nu zie ik hetquote:
Deel 2 heeft nog heel lang bekend gestaan als 'buggiest pc game ever' dat spel crashte op de meest rare momenten. (nooit uitgespeeld ook).quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:14 schreef peristilius het volgende:
Slecht progammeer werk piet_pelle, je wilt niet weten hoe slecht Morrowind gedaan was, dat spel is aardig oud en op aardig nieuwe PC's loopt die vaak nog niet eens helemaal soepel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |