wat een mooi filmpje! tering ik kan echt niet wachten op dat spelquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:28 schreef wise het volgende:
een gelekte ingame trailer met 20min beeld
http://www.megaupload.com/?d=JJW8AAYT <- deze is 180mb
http://files.filefront.co(...)1955;;/fileinfo.html <120mb
11 kb/s.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:28 schreef wise het volgende:
snelheid is niet zo superhoog, dus even geduld.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:29 schreef NJ het volgende:
[..]
11 kb/s.
Niet zo superhoog, zegt ie dan..
Ik dacht dat ik ergens 21 maart voorbij zag komen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat is de geplande release datum eigenlijk?
ik hoop het nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:23 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ergens 21 maart voorbij zag komen.
Dat viel mij ook op. Aanvankelijk vond ik het niet zo erg, maar toen bedacht ik, ze zijn de hele tijd aan het opscheppen hoe lifelike de physics zijn. En inderdaad, die schedel en die emmer bewegen precies zoals het zou moeten.. Maar dat zijn slechts gimmicks, het grootste gedeelte ben je aan het vechten, en waarom is dat nou weer zo houterig uitgevoerd? Maak dan physics dat je tegenstanders hun armen e.d. eraf kunt hakken, en ze niet bij elke slag een halve meter naar achteren zweven. Dan geloof ik dat van die emmer of van die andere objecten wel.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:29 schreef nikk het volgende:
Het ziet er mooi uit, maar het komt allemaal erg 'houterig' over...
Waarschijnlijk omdat ze dan niks hoeven aan te passen voor de Amerikaanse/Australische/Duitse markt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op. Aanvankelijk vond ik het niet zo erg, maar toen bedacht ik, ze zijn de hele tijd aan het opscheppen hoe lifelike de physics zijn. En inderdaad, die schedel en die emmer bewegen precies zoals het zou moeten.. Maar dat zijn slechts gimmicks, het grootste gedeelte ben je aan het vechten, en waarom is dat nou weer zo houterig uitgevoerd? Maak dan physics dat je tegenstanders hun armen e.d. eraf kunt hakken, en ze niet bij elke slag een halve meter naar achteren zweven. Dan geloof ik dat van die emmer of van die andere objecten wel.
Zeker waar, het komt niet echt over zoals de rest van de game. Maar denk niet dat het de gameplay echt verpest.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:16 schreef speknek het volgende:
Nouja, ook zonder ledematen af te hakken kun je wel iets beter lokaliseren waar je slaat, en de tegenstander daarop laten reageren, me dunkt.
En je zit met spellen die weet ik hoeveel gaan kosten... 75 euro voor een spel als Oblivion zie ik wel gebeuren.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:41 schreef kennyb het volgende:
Gewoon een XBOX360 kopen. Ben je van al het geouwehoer van min. Systeemeisen af.
Nog nooit meer dan 45 euro voor een pc-game betaalt, maar nou betaal ik daar ook niet zo vaak voorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:18 schreef kennyb het volgende:
Er is al bekend dat de release spellen tussen de 50-60 euro kosten. Maar dat betaal je voor de pc toch ook??
Ik weet ZEKER dat de mijnes het NIET gaat trekkenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik maak me alleen nogal zorgen of mijn pc dit wel gaat trekken...![]()
mee eensquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:53 schreef Enyalius het volgende:
net zoals Gothic 4 en Black and White 2 is dit 1 van de weinig die ik origineel ga kopen.
waarom? omdat ze het waard zijn, in tegenstelling tot de rest. maar moet zo lang wachten tot release heh :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |