Als het hetzelfde is als met Morrowind, dan kan je met die specs het spel net draaien.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:45 schreef Blinker het volgende:
Minimum System Requirements:
-knip-
Heb het al gevonden.
Maar ik denk dat hij het dan nog net doet op mijn pc-tje
Ik heb 3 a 4 uur Morrowind gespeeld. Vond het erg cool maar speelde het spel te laat denk ik. Kon me niet zo blijven boeien maar het concept was cool.... de verouderde graphics / gameplay echter hield me tegen denk ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:24 schreef =HellFire= het volgende:
Ik zat laatst nog eens naar deze game te kijken en ik heb besloten deze toch te gaan halen. Morrowind vond ik niet altijd even denderend, wel zeker zn momenten, maar ben toch nieuwsgierig geworden na al die previews.
Volgens mij speelde Sjo hem pas jaren na de release. Maar het water was toen nog steeds prachtigquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:46 schreef =HellFire= het volgende:
Verouderde graphics bij MW? Men, dat water... Bethesda was een van de eersten die de Geforce 3 goed gebruikt imo.
Later idd en op Xbox.... iets minder mooi dan op pc,... tevens was het battle systeem een beetje simpel !quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:23 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Volgens mij speelde Sjo hem pas jaren na de release. Maar het water was toen nog steeds prachtig.
Wat mij tegenstond aan Morrowind was het suffe battle-systeem, verder was het een waanzinnige game.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:36 schreef =HellFire= het volgende:
Mij stond die cliffrapers or whatever niet aan..
LOL>quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:30 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
wat een gezicht moet dat zijn geweest
![]()
cliffracers
Zijn deze van de nieuwe build?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:40 schreef Chocobo het volgende:
Af en toe nog moeilijk te vatten hoor
Are those real screenshots or are they renders?
All the screenshots are 100% authentic screenshots taken while playing the game.
[afbeelding]
[afbeelding]
Helaas, het ziet er gelukkig nog steeds fenomenaal uit, dus agh.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:57 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Zijn deze van de nieuwe build?
Ik blijf het behoorlijk jammer vinden dat ze de shadersystem omgegooid hebben. Het oude E3 filmpje zag er werkelijk geweldig uit, maar zo zal het uiteindelijke spel dus niet uitzien. Minder next-gen GFX dan beloofd dus.![]()
In drukke stukken zou je denk ik naar een slideshow kijken met het oude shadersysteemquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:59 schreef Chocobo het volgende:
Misschien dat ze dat gedaan hebben om framerate te verbeteren.... ben ik blij om want als ik iets erg vind is het schokkend beeld.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:26 schreef Tain het volgende:
[..]
In drukke stukken zou je denk ik naar een slideshow kijken met het oude shadersysteem
Dat is juist het jammere. Iedereen wil elk spel in vol detail spelen met hun 200 euro pctje. Vind je het gek dat het dan een slideshow is.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:26 schreef Tain het volgende:
[..]
In drukke stukken zou je denk ik naar een slideshow kijken met het oude shadersysteem
Het is niet alleen zo dat ze een bepaalde optie eruit gehaald hebben, maar ze hebben na E3 het hele lighting systeem omgegooid. Het was dus niet mogelijk om die optie er gewoon in te houden, omdat ze veel meer dingen verandert hebben.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:13 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dat is juist het jammere. Iedereen wil elk spel in vol detail spelen met hun 200 euro pctje. Vind je het gek dat het dan een slideshow is.
Waarom doen ze het dan niet zo dat er opties aan en uit gezet kunnen worden voor de beeldkwaliteit? Als het spel pas over een jaar in vol detail kan worden gespeeld is het toch niet erg?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:13 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dat is juist het jammere. Iedereen wil elk spel in vol detail spelen met hun 200 euro pctje. Vind je het gek dat het dan een slideshow is.
Waarom doen ze het dan niet zo dat er opties aan en uit gezet kunnen worden voor de beeldkwaliteit? Als het spel pas over een jaar in vol detail kan worden gespeeld is het toch niet erg?
Bij de 360 is het shadersysteem ook eruitgesloopt.quote:
Als het op de test pc's van Bethesda zelf niet goed draait heeft het het weinig zin om het er in te laten zittenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:13 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je hebt alleen op de Xbox 360 zo weinig aan dat soort opties en ze gaan niet twee totaal verschillende versies makenquote:Waarom doen ze het dan niet zo dat er opties aan en uit gezet kunnen worden voor de beeldkwaliteit? Als het spel pas over een jaar in vol detail kan worden gespeeld is het toch niet erg?
Ik denk dat Bethesda met meerdere systemen test, waarvan 1 voor het absolute minimum, en andere pc's (lees: grafische kanonnen) om het uiterste eruit te halen. Dus het kan best dat je een pc van 3000 euro nodig hebt om alle opties aan te zettenquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:42 schreef Tain het volgende:
Als het op de test pc's van Bethesda zelf niet goed draait heeft het het weinig zin om het er in te laten zitten
ik bedoelde meer dat je bij 360 niet hoeft te zeuren naar 200 euro pctjes enzo.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:29 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Bij de 360 is het shadersysteem ook eruitgesloopt.
Behoorlijk vreemd overigens, want ze hadden het spel uitgesteld omdat de 360 niet ten volste benut werd.
Ben ik ff blij dat de schrijver (v/h verhaal), Mark Lampert, over zijn eigen bevindingen schrijft, aangezien hij in Maart 2005 bij het team is gekomen. Ik schrok alquote:issue 02.16.06:
... With only a year to go until the completion of this truly massive and detailed game...
Geweldigquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nieuwe screenies:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:19 schreef Fliepke het volgende:
kijk eens daar rechts op deze screen
[afbeelding]
Een boom die popt
Ik zou het niet zo serieus nemen. Ten eerste is het een screen en moment opname. Ten tweede is het een van de oudste screens die ik ken en ten derde zijn ze alles flink aan het tweakenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:26 schreef Fliepke het volgende:
ja dat zuigt. Als ie op die afstand zo naar voren komt moet ik meteen denken aan morrowind met een drawdistance van een neus
Dat water in die derde screen ziet er heel vaag uit. Misscien ligt het aan de positie van de screen, aangezien het water in Morrowind er al zeer mooi uit zagquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nieuwe screenies:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nieuwe screenies:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat water is inderdaad wat vreemd.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:25 schreef washandje het volgende:
[..]
Dat water in die derde screen ziet er heel vaag uit. Misscien ligt het aan de positie van de screen, aangezien het water in Morrowind er al zeer mooi uit zag
Lachen sitequote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:37 schreef wise het volgende:
via tweakers gevonden.
System requirements test: http://www.srtest.com/referrer/srtest
met athlon xp2500 @1866mhz
1024mb ddr
ati 9800 pro 128mb
[afbeelding]
natuurlijk niet al te serieus nemen
Geinig, ik zit ongeveer op hetzelfde punt met m'n athlon64 2800, 1024mb ram en Geforce6200quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:37 schreef wise het volgende:
via tweakers gevonden.
System requirements test: http://www.srtest.com/referrer/srtest
met athlon xp2500 @1866mhz
1024mb ddr
ati 9800 pro 128mb
[afbeelding]
natuurlijk niet al te serieus nemen
Nee ik,............ ik heb een 360quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:33 schreef Refragmental het volgende:
Gaan we hier opeens een pats-topic van maken? Want dan win ik!
Tenzij iemand aan komt kakken met een quad-sli Gforce 7800 Weet-ik-wat-voor-letter-combinatie opstelling...quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee ik,............ ik heb een 360
Ja,...en dan ?quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tenzij iemand aan komt kakken met een quad-sli Gforce 7800 Weet-ik-wat-voor-letter-combinatie opstelling...
Dan wint die de patswedstrijdquote:
quote:
GCshopquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:18 schreef Tsuxy het volgende:
Jow mensen! Ik heb wil ontzettend graag de special/limited edition voor de XBOX360 hebben en dus Pre-Orderen. Weet iemand waar ik dat kan doen?
Ik heb wel een aantal sites gevonden, maar dat zijn alleen maar Amerikaanse sites, dus dan ben ik weer zo jezus veel aan verzendskosten kwijt. Weet iemand toevallig een Europese onlinewinkel of een free-delivery winkel zoals bijvoorbeeld www.play.com of www.cd-wow.nl ?
Mja Morrowind is een geweldig spel, maar kan zeker nog wel verbeterd worden op een aantal punten. Vooral de wereld was gewoon erg statisch.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En toch heb ik zoiets van: niks kan de sfeer van Morrowind evenaren
Ik weet ook niet meer waarom ik het spel toendertijd kocht. Was iig maar 20 euro omdat ik hem begin 2003 kocht. Ik vond het in het begin nogal lastig om een character samen te stellen wat enigzins overlevingskansen had (mijn eerste werd door een cliffracer opgegeten voor ik m'n spel goed en wel had gesavedquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:53 schreef cyber_rebel het volgende:
En dan te bedenken dat ik morrowind kocht zonder te weten wat het was omdat de doos er wel leuk uitzag en het spel redelijk goedkoop was (goedkoper dan de uitbreidingen later). Heb er heel wat uren lol in gehad.
Ik denk dat dat wel goed zit !quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:10 schreef wise het volgende:
ik koop em ongeacht de reviews.
Heb het al eens eerder gevraagd of dat het waard was maar volgens Fliepke ofzo was het bout. Slechte kwaliteit en een baard?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:06 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb net de trailer gedownload van de marketplace en dat was me toch genieten.
Ik vond het mooi, maar er zat weinig nieuws in iederdaad.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb het al eens eerder gevraagd of dat het waard was maar volgens Fliepke ofzo was het bout. Slechte kwaliteit en een baard?
das de trailer die al eerder gepost was.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:16 schreef H.Flick het volgende:
Op Eurogamer.tv is een making of van Oblivion te zien!Prachtig
Staat al een tijdje op de officiele site !quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:16 schreef H.Flick het volgende:
Op Eurogamer.tv is een making of van Oblivion te zien!Prachtig
gewoon de 720p versie downenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb het al eens eerder gevraagd of dat het waard was maar volgens Fliepke ofzo was het bout. Slechte kwaliteit en een baard?
tsja, tis niet waarvoor ik de CE koop, maar ik will niet dat anderen het ook makkelijk kunnen krijgen als het even kan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:23 schreef wise het volgende:
[..]
das de trailer die al eerder gepost was.
De making of staat op de extra dvd en ik hoop dat tie echt wel langer is dan 2min 22
Videoclip is top en de dev interview ookquote:Op zondag 26 februari 2006 10:49 schreef Chocobo het volgende:
Zie net ook een nieuwe movieclip... op IGN... ben aan het downen![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 15:37 schreef HAL9000S het volgende:
Zojuist voor deze game ook maar een 360 besteld
quote:Op zondag 26 februari 2006 15:37 schreef HAL9000S het volgende:
Zojuist voor deze game ook maar een 360 besteld
Neem aan dat je Morrowind bedoeld.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ik de PC versie ga kopenMaar eerst GOTY eens onder de knie krijgen
![]()
80 uur lang door eindeloze werelden wandelen, klinkt stoerquote:Op zondag 26 februari 2006 15:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Ik merk wel als ik alles zo lees dat dit niet voor iedereen is hoor..... je moet dit soort games echt trekken. Gelukkig doe ik dat
Ja heftig he !quote:Op maandag 27 februari 2006 09:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
80 uur lang door eindeloze werelden wandelen, klinkt stoer
mja maar met die xbox360 wacht ik een tijdje,quote:Op maandag 27 februari 2006 11:13 schreef Game_Error het volgende:
haal een xdoos 360 voor 300 euro, kan je het spel ook op spelen
Uitvalt? Waar slaat dat nou weer op?quote:Op maandag 27 februari 2006 11:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
mja maar met die xbox360 wacht ik een tijdje,
wil niet zo ding, dat uitvalt :/
quote:Op maandag 27 februari 2006 11:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
mja maar met die xbox360 wacht ik een tijdje,
wil niet zo ding, dat uitvalt :/
Fable is erg beperkt vergeleken met Elderscrollsquote:Op maandag 27 februari 2006 14:56 schreef kepler het volgende:
lijkt dit qua gameplay nu veel op Fable? Of is het echt totaal anders?
Dat kon, afgezien van het paard stelen, ookal bij Daggerfallquote:Op maandag 27 februari 2006 11:22 schreef Chocobo het volgende:
Leuk stuk van de Gamespot hands on
If you make an enemy out of someone, or manage to get on the bad side of the local town watch, look out, because your reputation will precede you. Even little things can make you a bad guy in the law's eyes, from the items that you may pick up from your adventures (the guard may constitute that as theft) to the things that you do. We brazenly picked the lock on a residence in one town and while we were busy picking the lock on a bedroom, the town watch came up from behind us and ordered us to surrender. You can do so, which means that you'll have to spend some time sitting in a jail cell, or you can try and fight your way out.
This wont' be easy, though, as the town guard comes at you in force. In our case, we ran through the streets of the town being chased and shot at. Once outside the walls, we bounded down a steep hill, only to come across a guard on horseback. He dismounted to challenge us, we ran around him, jumped on his horse, and rode off, only to stumble into a highwayman down the road.
Fable is redelijk lineair, meer adventure achtig dan RPG. Ik heb nog nooit een Elder Scrolls uitgespeeld, omdat je er gewoon zo gruwelijk lang mee bezig bent (en het verhaal nooit erg boeiend is), maar als je Fable leuk vond, en zin hebt een beetje doelloos rond te lopen, ga je dit ook erg leuk vindenquote:Op maandag 27 februari 2006 15:05 schreef kepler het volgende:
ik vond de gameplay in Fable erg cool, vooral omdat er redelijk wat actie inzat (niet turnbased). In de elderscrolls heb je dus veel meer opties en eigenschappen die je kunt upgraden? Ik zit namelijk erg te twijfelen of dit wel een game voor mij is. Gelukkig is het niet turn-based en ik heb wel zin in een goed verhaal en een beetje doelloos rondlopen
Het zou misschien zelfs te uitgebreid kunnen zijn voor jequote:Op maandag 27 februari 2006 15:05 schreef kepler het volgende:
ik vond de gameplay in Fable erg cool, vooral omdat er redelijk wat actie inzat (niet turnbased). In de elderscrolls heb je dus veel meer opties en eigenschappen die je kunt upgraden? Ik zit namelijk erg te twijfelen of dit wel een game voor mij is. Gelukkig is het niet turn-based en ik heb wel zin in een goed verhaal en een beetje doelloos rondlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |