Jij bent wel gek van leninkies he... Doen ze dat in Ierland zo?quote:Op woensdag 14 september 2005 14:19 schreef desiredbard het volgende:
Lol sparen voor een big kick arse wedding met 110 gasten (en dat is een kleine-gemiddelde grootte)
Jurk, bruidsmeisjes, pakhuur, bloemist, auto, kerkhuur, ringen, restaurant huur, 4 course dineetje voor genoemd aantal gasten, band huur, dj huur, bruidsgift, huwelijksreis)
Zit er niet voor veel mensen in Tenzij je ouders op de Forbes lijst staan.
Nou speel je redelijk quite als je zo uitpakt hoor, tenminste hier.... Je vraagt enveloppes met inhoud en daar de meeste mensen wel weten wat zo'n geintje kost komt de inhoud aardig overeen met kosten.
Maar voordat je eraan begint wel even een leninkje anvragen dat in principe over 5 jaar loopt
quote:Op woensdag 14 september 2005 14:24 schreef Tally het volgende:
Jij bent wel gek van leninkies he... Doen ze dat in Ierland zo?
Ik kan je vertellen dat onze bruiloft helemaal zelf betaald word.. Mijn en zijn ouders niet op de Forbes lijst staan (ook niet op die van Rockefeller)... Wij elke maand hard werken en zo 15000 euro bij elkaar hebben gespaard voor onze bruiloft... En wij alles wat we willen doen op deze dag ook gedaan kan worden.. En dat voor 100 man!
2x maarquote:Op woensdag 14 september 2005 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Plus dat ik op deze manier de jurk gewoon 2 keer aan kan. Een keer op de trouwdag en nog een keertje als we het feestje geven.
Nee wij wonen al 2 en half jaar samen.. Op valentijnsdag zelfs 3 jaar samen..quote:Op woensdag 14 september 2005 15:50 schreef desiredbard het volgende:
Ja ben in Ierland getrouwd... fotografen zijn echt hufters
Ik had er hier eentje die durfde 3 ruggen vor 28 foto's +album te vragen
Die heb ik dus wel effe verteld waar ie zijn telelens kon stoppen
Voor/Nadeel van trouwen in Ierland; geen open bar... het kost je een diner... maar met hoe die ieren zuipen als het gratis is werkt dat toch voordeliger uit.
Bij ons was het andersom, ik wilde het kleiner houden, temeer mijn kant van de familie kleiner is en niet iedereen zou komen vanwege het reizen (en andere rotsmoezen) , Wat gepland was op 70 man werd 100 en uiteindelijk 120, er waren nog wat vrienden in Nederland die zin hadden in vacantie.
Van die 850 die je uitspaart kun je inderdaad betere dingen doen, begrijp ik goed dat jullie (pas) gaan samenwonen na jullie huwelijk? Die 850 gaat je heel goed van pas komen meid, Een huis je huis maken, kost tijd en geld en tijd is geld dus het kost je geld^2
Das ook niet vreemd dat je er niet bij bent toch?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:35 schreef sjak het volgende:
Ik begrijp nu waarvoor men een huwelijksreis doet, je moet gewoon een paar dagen bijkomen na zo'n dag. Ik begin nu een beetje bij te trekken. Ik vond het niet erg om te werken hoor, maar echt heel aanwezig ben ik de afgelopen dagen niet geweest op mijn werk. Het was aan de andere kant ook wel heel leuk. iedereen wil de foto's zien, iedereen wil vertellen hoe zij het vonden etc. Leuke dagen dus. Nu probeer ik ons huis weer wat aan kant te krijgen, dat was wat verwaarloosd de afgelopen week (ook door alle kadootjes die nu overal liggen...en een heleboel flessen wijn die we gekregen hebben).
Als ik wat meer leuke foto's heb zal ik wel een verhaal maken. Misschien nog wel iets eerder maar nu nog even niet, het is weer bedtijd.![]()
Herkenbaarquote:Op woensdag 14 september 2005 13:38 schreef Brighteyes het volgende:
Mwoah... het is meer een raar verhaal.
'We gaan trouwen, lekker met z'n 2-tjes, met alleen 2 getuigen'.
werd
'We gaan trouwen, lekker met z'n 2-tjes, met 2 getuigen en toch ook maar de ouders en de zussen met aanhang erbij, maar dan houden we het stil en verder doen we niks'.
werd
'We gaan trouwen, lekker met z'n 2-tjes, met 2 getuigen en toch ook maar de ouders en de zussen met aanhang erbij, en dan na afloop koffie en taart bij ons thuis en ach ja... als we het toch doen, dan toch maar wel ook een jurk maar verder doen we niks'.
werd
'We gaan trouwen, lekker met z'n 2-tjes, met 2 getuigen en toch ook maar de ouders en de zussen met aanhang erbij, en dan na afloop koffie en taart bij ons thuis en ach ja... als we het toch doen, dan toch maar wel ook een jurk en-zullen-we-dan-toch-ook-maar-ringen maar verder doen we niks'.
werd
'We gaan trouwen, lekker met z'n 2-tjes, met 2 getuigen en toch ook maar de ouders en de zussen met aanhang erbij, en dan na afloop koffie en taart bij ons thuis en ach ja... als we het toch doen, dan toch maar wel ook een jurk en-zullen-we-dan-toch-ook-maar-ringen. De voorpret delen is toch eigenlijk stiekem ook wel leuk, dus dan wel vertellen, maar niet de datum? Maar verder doen we niks'.
en daar zijn we nu zo ongeveer aanbeland. Er zijn wel een paar mensen meer inmiddels die de datum weten maar die komen verder niet.
En dan geven we gewoon een groot feest als we goed en wel in het nieuwe huis zitten enzo.
No way!quote:Op woensdag 14 september 2005 21:55 schreef Tally het volgende:
Het programma samenwonen iets voor jullie?
Nope, voor ons absoluut geen fotograaf.quote:Op donderdag 15 september 2005 10:48 schreef Faithz het volgende:
En toch maar een fotograaf.. aanrader voor jou BE, toch mooi om foto's te hebben denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |