abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 september 2005 @ 20:51:25 #151
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_30551836
quote:
Op maandag 12 september 2005 10:46 schreef bixister het volgende:
......ook leuk om de visagiste eens te zien!
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_30564416
Dat moet ik dan ook eens na gaan vragen! Als je niet meer verplicht bent (in onze gemeente dan) om een trouwboekje te hebben, hoe zit het dan met de aangifte van een kind? Daar gaat het hopelijk toch wel een keer van komen!
pi_30564477
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 20:51 schreef Faat het volgende:

[.ook leuk om de visagiste eens te zien.]

Mijn beste vriendin was mijn visagiste en tevens ook getuige, dus die staat heel vaak op mijn trouwfoto's!
pi_30564948
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 11:54 schreef Troel het volgende:
Tally, waarom ben je ook alweer nu alles aan het regelen? Is dat omdat je op een speciale datum wil, of is die zaal moeilijk te bespreken of iets anders? (Je kan natuurlijk ook gewoon lekker op tijd zijn )
Geen speciale datum.. Alleen werd er in december verleden jaar gezegd dat ik er beter op tijd bij kan zijn als ik in IJsselstein wilde trouwen.. Verleden jaar in december ben ik gaan uitzoeken of alles goed zou gaan als wij onze partnerschap zouden omzetten in een huwelijk..
En omdat wij De Ridder willen gebruiken om ons feest te vieren moesten we dat nu allemaal al regelen.. Toen had ik zoiets van nou ach we zijn toch bezig dus doen we de rest ook gelijk..
En een jaar van te voren is helemaal niet zo lang als dat je zou denken.. Ik bedenk me net dat ik al zo'n 4 maanden bezig ben met regelen..
En dat ik het advies kreeg van die mevrouw in de bruidsmodezaak dat ik het beste voor einde van dit jaar een jurk kon kopen omdat er waarschijnlijk veel aangedaan moet worden..
Niet dat ik een bruidstent nodig heb maar wel een grotere jurk dan diegene die er hingen
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 14 september 2005 @ 11:08:16 #155
35189 Troel
scherp en bot
pi_30566483
Ah ok, dat is wel een geruststelling.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_30566819
Ik ben de eerstvolgende .
Nog maar twee weekjes!
verder niks bijzonders te melden, wel mooie bruidjes en bruidegommen langs zien komen!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_30566889
quote:
Op woensdag 14 september 2005 11:20 schreef Jelief het volgende:
Ik ben de eerstvolgende .
Nog maar twee weekjes!
verder niks bijzonders te melden, wel mooie bruidjes en bruidegommen langs zien komen!
Oeeeeeee 2 weekjes...
14 dagen...
336 uur.. En nog een beetje meer of minder..
20160 minuten... Pfffffff............
  woensdag 14 september 2005 @ 11:24:02 #158
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30566897
Gaat hard ook voor jullie hè Jelief!

Wij hebben net vast laten leggen dat we 20 Sept in ondertrouw gaan.
pi_30569121
quote:
Op woensdag 14 september 2005 11:24 schreef Brighteyes het volgende:
Gaat hard ook voor jullie hè Jelief!

Wij hebben net vast laten leggen dat we 20 Sept in ondertrouw gaan.
Oeeee..
Das ook al snel...

Ennuh datum nu al bekend??????
  † In Memoriam † woensdag 14 september 2005 @ 13:13:37 #160
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_30569742
quote:
Op woensdag 14 september 2005 12:54 schreef Tally het volgende:

[..]

Oeeee..
Das ook al snel...

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_30569854
quote:
Op woensdag 14 september 2005 13:13 schreef just me het volgende:

[..]

Ja hej.. Meeposten en dan niet de datum bekend maken dat kan dus niet he
  woensdag 14 september 2005 @ 13:17:37 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30569868
quote:
Op woensdag 14 september 2005 12:54 schreef Tally het volgende:
Oeeee..
Das ook al snel...

De datum is al lang bekend!
Maar die houden we lekker geheim, don't ask why, is een lang verhaal enzo.
pi_30569870
quote:
Op woensdag 14 september 2005 13:13 schreef just me het volgende:

[..]

Trouwens.. voor JustMe
  woensdag 14 september 2005 @ 13:31:54 #164
35189 Troel
scherp en bot
pi_30570281
quote:
Op woensdag 14 september 2005 13:17 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

De datum is al lang bekend!
Maar die houden we lekker geheim, don't ask why, is een lang verhaal enzo.
ik ben wel in voor een lang verhaal eigenlijk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 14 september 2005 @ 13:38:25 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30570452
Mwoah... het is meer een raar verhaal.

'We gaan trouwen, lekker met z'n 2-tjes, met alleen 2 getuigen'.

werd

'We gaan trouwen, lekker met z'n 2-tjes, met 2 getuigen en toch ook maar de ouders en de zussen met aanhang erbij, maar dan houden we het stil en verder doen we niks'.

werd

'We gaan trouwen, lekker met z'n 2-tjes, met 2 getuigen en toch ook maar de ouders en de zussen met aanhang erbij, en dan na afloop koffie en taart bij ons thuis en ach ja... als we het toch doen, dan toch maar wel ook een jurk maar verder doen we niks'.

werd

'We gaan trouwen, lekker met z'n 2-tjes, met 2 getuigen en toch ook maar de ouders en de zussen met aanhang erbij, en dan na afloop koffie en taart bij ons thuis en ach ja... als we het toch doen, dan toch maar wel ook een jurk en-zullen-we-dan-toch-ook-maar-ringen maar verder doen we niks'.

werd

'We gaan trouwen, lekker met z'n 2-tjes, met 2 getuigen en toch ook maar de ouders en de zussen met aanhang erbij, en dan na afloop koffie en taart bij ons thuis en ach ja... als we het toch doen, dan toch maar wel ook een jurk en-zullen-we-dan-toch-ook-maar-ringen. De voorpret delen is toch eigenlijk stiekem ook wel leuk, dus dan wel vertellen, maar niet de datum? Maar verder doen we niks'.

en daar zijn we nu zo ongeveer aanbeland. Er zijn wel een paar mensen meer inmiddels die de datum weten maar die komen verder niet.

En dan geven we gewoon een groot feest als we goed en wel in het nieuwe huis zitten enzo.
pi_30570663

Dus we krijgen het echt niet te horen??????????
pi_30570783
BE: en de echt goede vrienden dan?
Dat is de volgende stap
  woensdag 14 september 2005 @ 13:52:42 #168
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30570792
Nope!
Maar wees gerust... Ons middagprogramma bestaat uit het slopen van de laminaatvloer in mijn huidige huis, dus ik kan wel meteen zodra de family de koffie op heeft en de taart achter de kiezen, een foto'tje plaatsen hier! ;-)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 14-09-2005 14:00:39 ]
  woensdag 14 september 2005 @ 13:54:07 #169
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30570820
quote:
Op woensdag 14 september 2005 13:52 schreef freecell het volgende:
BE: en de echt goede vrienden dan?
Dat is de volgende stap
Mijn allerbeste vriend is mijn getuige, stinkie's allerbeste vriend is zijn getuige en 1 irl vriendinnetje weet het, verder blijven we heel vaag.

Het antwoord op dit moment is 'tussen nu en 19 November, want dan geven we het feest'.
pi_30570878
Ach geef haar tijd en dan wordt het
quote:
'We gaan trouwen, lekker met z'n 2-tjes, met 2 getuigen en toch ook maar de ouders en de zussen met aanhang erbij, en dan na afloop koffie en taart bij ons thuis en ach ja... als we het toch doen, dan toch maar wel ook een jurk en-zullen-we-dan-toch-ook-maar-ringen. De voorpret delen is toch eigenlijk stiekem ook wel leuk, dus dan wel vertellen, maar niet de datum? Maar verder doen we niks'.

en daar zijn we nu zo ongeveer aanbeland. Er zijn wel een paar mensen meer inmiddels die de datum weten maar die komen verder niet.

En dan geven we gewoon een groot feest als we goed en wel in het nieuwe huis zitten enzo.
Maar voor hen die de voorpret gedeelde hebben en toch zin hebben om te komen doen we toch een besloten feestje maar verder doen we niks

Behalve de taart dan natuurlijk want een feest is geen feest zonder taart en verder doen we niks

Bhalve het gooien van mijn bloemen en jarretelgordel als ik te dronken wordt van de champagne die we niet gaan bestellen ...maar verder doen we gewoon niets

nadat we van de huwelijksreis terug zijn ,want na al dat organiseren ben ik wel aan vacantie toe , gaan we dan in ons nieuwe huis wonen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meid organiseer nou gewoon de hele reutemeteut in een keer...inclusief paard en wagen/limousine...want je kan in die jurk die je eigenlijk niet zou doen toch niet gaan lopen

Je trouwt maar een keer ...en daarna betaal je voor 5 jaar je leningen terug....

http://www.de-ridder.info/wedding
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_30570954
quote:
Op woensdag 14 september 2005 13:38 schreef Brighteyes het volgende:

WOEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Maarrrrrrr fotoos van jullie trouwen motten we wel
  woensdag 14 september 2005 @ 13:59:56 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30570980
quote:
Op woensdag 14 september 2005 13:56 schreef desiredbard het volgende:
Ach geef haar tijd en dan wordt het
[..]

Maar voor hen die de voorpret gedeelde hebben en toch zin hebben om te komen doen we toch een besloten feestje maar verder doen we niks

Behalve de taart dan natuurlijk want een feest is geen feest zonder taart en verder doen we niks

Bhalve het gooien van mijn bloemen en jarretelgordel als ik te dronken wordt van de champagne die we niet gaan bestellen ...maar verder doen we gewoon niets

nadat we van de huwelijksreis terug zijn ,want na al dat organiseren ben ik wel aan vacantie toe , gaan we dan in ons nieuwe huis wonen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meid organiseer nou gewoon de hele reutemeteut in een keer...inclusief paard en wagen/limousine...want je kan in die jurk die je eigenlijk niet zou doen toch niet gaan lopen

Je trouwt maar een keer ...en daarna betaal je voor 5 jaar je leningen terug....

http://www.de-ridder.info/wedding

Ik wilde net gaan zeggen dat we daar allemaal geen geld voor hebben enzo tot jij over die leningen begon... Hmmm...
Nee hoor, dat heb ik me altijd voorgenomen, daar ga ik geen geld voor lenen. En wat er niet is... kan je ook niet uitgeven.

Plus dat ik op deze manier de jurk gewoon 2 keer aan kan. Een keer op de trouwdag en nog een keertje als we het feestje geven.
  woensdag 14 september 2005 @ 14:06:53 #173
35189 Troel
scherp en bot
pi_30571170
quote:
Op woensdag 14 september 2005 13:56 schreef desiredbard het volgende:
en daarna betaal je voor 5 jaar je leningen terug....
Tja en er zijn ook mensen die eerst sparen en dan pas hun geld uitgeven. Of het geld er simpelweg niet voor over hebben.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_30571301
Geld lenen ga ik er ook niet voor doen
Geef je groot gelijk BE!
pi_30571491
quote:
Op woensdag 14 september 2005 14:06 schreef Troel het volgende:

[..]

Tja en er zijn ook mensen die eerst sparen en dan pas hun geld uitgeven. Of het geld er simpelweg niet voor over hebben.
Dit dus..
Vanaf het begin dat ik Arie leerde kennen ben ik gaan sparen voor samenwonen, trouwen en kinderen..
We hebben nu aardig gespaard dus er word geen cent geleend voor de bruiloft..

En daarbij komt dat ieder het op zijn manier doet..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')