quote:Op maandag 12 september 2005 10:46 schreef bixister het volgende:
......ook leuk om de visagiste eens te zien!
Mijn beste vriendin was mijn visagiste en tevens ook getuige, dus die staat heel vaak op mijn trouwfoto's!quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:51 schreef Faat het volgende:
[.ook leuk om de visagiste eens te zien.]
![]()
![]()
Geen speciale datum.. Alleen werd er in december verleden jaar gezegd dat ik er beter op tijd bij kan zijn als ik in IJsselstein wilde trouwen.. Verleden jaar in december ben ik gaan uitzoeken of alles goed zou gaan als wij onze partnerschap zouden omzetten in een huwelijk..quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:54 schreef Troel het volgende:
Tally, waarom ben je ook alweer nu alles aan het regelen? Is dat omdat je op een speciale datum wil, of is die zaal moeilijk te bespreken of iets anders? (Je kan natuurlijk ook gewoon lekker op tijd zijn)
Oeeeeeee 2 weekjes...quote:Op woensdag 14 september 2005 11:20 schreef Jelief het volgende:
Ik ben de eerstvolgende.
Nog maar twee weekjes!
verder niks bijzonders te melden, wel mooie bruidjes en bruidegommen langs zien komen!
Oeeee..quote:Op woensdag 14 september 2005 11:24 schreef Brighteyes het volgende:
Gaat hard ook voor jullie hè Jelief!
Wij hebben net vast laten leggen dat we 20 Sept in ondertrouw gaan.
quote:Op woensdag 14 september 2005 12:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Oeeee..
Das ook al snel...
Ennuh datum nu al bekend??????
Ja hej.. Meeposten en dan niet de datum bekend maken dat kan dus niet hequote:
De datum is al lang bekend!quote:Op woensdag 14 september 2005 12:54 schreef Tally het volgende:
Oeeee..
Das ook al snel...
Ennuh datum nu al bekend??????
ik ben wel in voor een lang verhaal eigenlijkquote:Op woensdag 14 september 2005 13:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De datum is al lang bekend!
Maar die houden we lekker geheim, don't ask why, is een lang verhaal enzo.
Mijn allerbeste vriend is mijn getuige, stinkie's allerbeste vriend is zijn getuige en 1 irl vriendinnetje weet het, verder blijven we heel vaag.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:52 schreef freecell het volgende:
BE: en de echt goede vrienden dan?
Dat is de volgende stap
Maar voor hen die de voorpret gedeelde hebben en toch zin hebben om te komen doen we toch een besloten feestje maar verder doen we niksquote:'We gaan trouwen, lekker met z'n 2-tjes, met 2 getuigen en toch ook maar de ouders en de zussen met aanhang erbij, en dan na afloop koffie en taart bij ons thuis en ach ja... als we het toch doen, dan toch maar wel ook een jurk en-zullen-we-dan-toch-ook-maar-ringen. De voorpret delen is toch eigenlijk stiekem ook wel leuk, dus dan wel vertellen, maar niet de datum? Maar verder doen we niks'.
en daar zijn we nu zo ongeveer aanbeland. Er zijn wel een paar mensen meer inmiddels die de datum weten maar die komen verder niet.
En dan geven we gewoon een groot feest als we goed en wel in het nieuwe huis zitten enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meid organiseer nou gewoon de hele reutemeteut in een keer...inclusief paard en wagen/limousine...want je kan in die jurk die je eigenlijk niet zou doen toch niet gaan lopen
Je trouwt maar een keer ...en daarna betaal je voor 5 jaar je leningen terug....
http://www.de-ridder.info/weddingMuslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
WOEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 14 september 2005 13:38 schreef Brighteyes het volgende:
En dan geven we gewoon een groot feest als we goed en wel in het nieuwe huis zitten enzo.
quote:Op woensdag 14 september 2005 13:56 schreef desiredbard het volgende:
Ach geef haar tijd en dan wordt het
[..]
Maar voor hen die de voorpret gedeelde hebben en toch zin hebben om te komen doen we toch een besloten feestje maar verder doen we niks
Behalve de taart dan natuurlijk want een feest is geen feest zonder taart en verder doen we niks
Bhalve het gooien van mijn bloemen en jarretelgordel als ik te dronken wordt van de champagne die we niet gaan bestellen ...maar verder doen we gewoon niets
nadat we van de huwelijksreis terug zijn ,want na al dat organiseren ben ik wel aan vacantie toe , gaan we dan in ons nieuwe huis wonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meid organiseer nou gewoon de hele reutemeteut in een keer...inclusief paard en wagen/limousine...want je kan in die jurk die je eigenlijk niet zou doen toch niet gaan lopen
Je trouwt maar een keer ...en daarna betaal je voor 5 jaar je leningen terug....
http://www.de-ridder.info/wedding
Ik wilde net gaan zeggen dat we daar allemaal geen geld voor hebben enzo tot jij over die leningen begon... Hmmm...
Nee hoor, dat heb ik me altijd voorgenomen, daar ga ik geen geld voor lenen. En wat er niet is... kan je ook niet uitgeven.
Plus dat ik op deze manier de jurk gewoon 2 keer aan kan. Een keer op de trouwdag en nog een keertje als we het feestje geven.
Tja en er zijn ook mensen die eerst sparen en dan pas hun geld uitgeven. Of het geld er simpelweg niet voor over hebben.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:56 schreef desiredbard het volgende:
en daarna betaal je voor 5 jaar je leningen terug....
Dit dus..quote:Op woensdag 14 september 2005 14:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja en er zijn ook mensen die eerst sparen en dan pas hun geld uitgeven. Of het geld er simpelweg niet voor over hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |