Mwoa, ach, het zijn wel je oudersquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:01 schreef freecell het volgende:
Bij het online vastzetten van de datum moesten we ook de getuigen al opgeven, nu hebben we onze ouders alle vier als getuigen (was ook de bedoeling) maar ze weten het zelf nog niet :$ best lullig, of niet?
Dat is afhankelijk van de gemeente waar je gaat trouwen. In Amsterdam kan het niet. De reden hiervoor is dat ze iedereen de kans willen geven om mooie lokaties en mooie data vast te leggen. Je kunt dus alleen de dag vastleggen (en de lokatie) op het moment dat je in ondertrouw gaat (dus max. een jaar van tevoren).quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:28 schreef Martineke het volgende:
vraagje voor de kenners, is het mogelijk om een trouwdatum te reserveren voordat je in ondertrouw gaat??? en kan dat telefonisch??
quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:58 schreef Brighteyes het volgende:
Bij ons kon het ook Martineke, maar mss was dat vanwege de korte termijn.
Het slimste is even bellen met de gemeente.
Nou... het is gebeurd, wij zijn officieel in ondertrouw!
Daarna even de stad in, schoenen voor mij, pak en de hele reut voor stinkie.
Is dat ook maar gebeurd.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bij ons kon dat wel Marineke maar dan moest je wel binnen 4 weken in ondertrouw anders verviel de reservering.
Bij ons kon het ook, ik heb ongeveer 5 maanden van tevoren de datum en tijd telefonisch gereserveerd en we zijn pas een week of 6 van tevoren in ondertrouw gegaan. Maar dat zal idd per gemeente verschillen. Ik woon in een relatief kleine gemeente dus dan is het ook niet zo druk met de trouwerijen!quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:28 schreef Martineke het volgende:
vraagje voor de kenners, is het mogelijk om een trouwdatum te reserveren voordat je in ondertrouw gaat??? en kan dat telefonisch??
quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:58 schreef Brighteyes het volgende:
Bij ons kon het ook Martineke, maar mss was dat vanwege de korte termijn.
Het slimste is even bellen met de gemeente.
Nou... het is gebeurd, wij zijn officieel in ondertrouw!
Daarna even de stad in, schoenen voor mij, pak en de hele reut voor stinkie.
Is dat ook maar gebeurd.
Nog helemaal niet zenuwachtig, het voelt een beetje als een dagje uit met familie ofzo. Alles is wel geregeld ondertussen, kleren zijn gewassen en gestreken, brieven voor de gasten zijn vandaag de deur uit.quote:Op maandag 19 september 2005 14:21 schreef _evenstar_ het volgende:
ik hoop dat alles is goed gegaan met de papieren jullie morgen gewoon in ondertrouw kunnen be en stinkie![]()
jelief de eerst volgende die trouwt nmog maar eventjeshoe voel je je?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:17 schreef Brighteyes het volgende:![]()
En dan niet even iets zeggen hè, twut!
hier in rotterdam ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:12 schreef Tally het volgende:
Je kunt hier in IJsselstein maximaal een jaar voor de bruiloft in ondertrouw...
En minimaal 2 weken voor de bruiloft..
Oe, dat lijkt me niet erg leuk idd om te doen Jelief.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:42 schreef Jelief het volgende:
Nog helemaal niet zenuwachtig, het voelt een beetje als een dagje uit met familie ofzo. Alles is wel geregeld ondertussen, kleren zijn gewassen en gestreken, brieven voor de gasten zijn vandaag de deur uit.
Het enige wat ik nog moet doen maar helemaal geen zin in heb is mijn vader op de hoogte brengen dat ik ga trouwen én dat hij niet uitgenodigd is. Het liefst laat ik het hem net zoals alle anderen die niet mee gaan het op de dag zelf weten maar mijn zusje die getuige is woont nog thuis. Ik vind het voor haar vervelend dat ze haar mond moet houden (al lijkt me die ene week ook niet veel meer uitmaken).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |