Lekkere instelling...quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:22 schreef BretsiG het volgende:
Succes de komende 3 jaar, 65% dat het weer over is.
Trouwen.![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:19 schreef Koningin het volgende:
Brighteyes: waarom zie ik nu pas dat jij zeer binnenkort al gaat trouwen??![]()
![]()
Heb ik ergens over heen gelezen?![]()
Nou idd! Ik kan het me ook nog herinneren, jullie waren een van de eersten waar het trouwtopic mee ging lopen toch?quote:Nou, dit weekend ben ik 1 jaar getrouwd - 11 september 2004.
Ik kan me nog zo goed herinneren dat we het 2 jaar geleden vertelde.......wat vliegt de tijd.....![]()
Nee, dat valt volgens mij wel mee. Er waren al wat topics voor mijn bruiloft.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[..]
Nou idd! Ik kan het me ook nog herinneren, jullie waren een van de eersten waar het trouwtopic mee ging lopen toch?
moet ik er nog wel ff bij vertellen dat we ook nog zo'n 300 euro uitgeven aan twee nachtjes slapen in het hotel waar we ook de lunch eten. Daar kijk ik ook echt naar uit, we komen er beide al jaren en zijn er erg vertrouwd, straks ook getrouwdquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:26 schreef Koningin het volgende:
[..]
Nee, dat valt volgens mij wel mee. Er waren al wat topics voor mijn bruiloft.
Jelief, dat allemaal voor 500 euro, das knap !
Wij waren voor de ringen alleen al 1000 euro kwijtquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:33 schreef Jelief het volgende:
[..]
moet ik er nog wel ff bij vertellen dat we ook nog zo'n 300 euro uitgeven aan twee nachtjes slapen in het hotel waar we ook de lunch eten. Daar kijk ik ook echt naar uit, we komen er beide al jaren en zijn er erg vertrouwd, straks ook getrouwd![]()
Wij gingen/gaan ook voor 'even trouwen dus niet al te duur'...quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:37 schreef Koningin het volgende:
Wij waren voor de ringen alleen al 1000 euro kwijt![]()
Goed om te horen dat het toch ook nog kleinschalig kan.![]()
hihi, komen wij aan met 54 euro per ring, maar ze zijn moooooi!!!! en we hebben ze in huis! of had ik dat al verteld?? gooi het dan maar op zenuwen of zwangerschapsdementiequote:Op vrijdag 9 september 2005 15:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wij gingen/gaan ook voor 'even trouwen dus niet al te duur'...
Maar ja, toen gingen we de ringen laten maken... want wat we in winkels zagen was niet helemaal wat we zochten en laten maken is ook wel heel speciaal natuurlijk.
Het valt nog wel mee, 950 Euro, maar toch... Ze zijn duurder dan alles bij elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |