Das tegen het concept vind ikquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:52 schreef Maerycke het volgende:
Misschien omdat we er gisteren wel erg bovenop zaten en Talpa graag ook nog wat exclusief materiaal wil
Dit zijn wat uitspraken van Tanja, vannacht gelogd door ondergetekende:quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:52 schreef Rica het volgende:
Beetje net als de samenleving is dit. Alle agressie naar de meest kwetsbaren en zwakken.
Bron: http://bigbrother.fok.nl/blog/284quote:Wat bijzonder charmante uitspraken van onze Tanja (zodat al uw medelijden gelijk weer wordt verholpen):
- 'Al het leuke van de zwangerschap is er nu wel af'.
- 'Hoe het kindje eruit ziet, maakt nu niets meer uit. Het is echt niet leuk meer'.
- 'Ik heb helemaal geen zin in heel die bevallig niet meer'.
- 'Ik vond het gewoon leuk om met iedereen de bevalling te delen, maar het leukste vond ik om de verrassing te delen. Maar dat is nou gewoon weg. Dat leek mij het geweldigste, dat je denkt dat het dit is en dat het uiteindelijk toch dat is'.
- 'Nou kan ik allemaal meisjeskleren gaan kopen' (insert 'enorm chagerijnige bek hier').
- 'Ik weet heel goed waarvoor ik heb getekend, alhoewel ik het contract niet heb kunnen lezen'.
- 'Ik zie het als een kado en dat moet je niet verpesten door een echo'.
- 'Laat nou maar komen, ik weet nu toch al wat het is. Een hoofdje van een baby van 35 weken kan ik nog wel uitpersen'.
Tanja heeft zelf toegegeven dat ze tegen BB heeft aan gegeven het niet erg zou vinden als de rest van Nederland het wel zou horen, maar wilde het zelf niet wetenquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:53 schreef Waxxer het volgende:
Maar hoe zit dat dan met echo's, afspraken en beroepsgeheim van de arts die strafbaar is als hij/zij dat schendt?En de betrokkenheid van BB bij het maken van de echo?
waarschijnlijk heeft dat allemaal in het contract gestaan wat ze getekend heeftquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:53 schreef Waxxer het volgende:
Maar hoe zit dat dan met echo's, afspraken en beroepsgeheim van de arts die strafbaar is als hij/zij dat schendt?En de betrokkenheid van BB bij het maken van de echo?
Je neemt het nu op voor Tanja ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:52 schreef Rica het volgende:
Beetje net als de samenleving is dit. Alle agressie naar de meest kwetsbaren en zwakken.
zelfs als je opgesloten blijft, komt het nieuws toch wel binnen, dus erg naief van Tanja om er zo tegenover te staan. Blijft dat ik het een luizenstreek vindquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Tanja heeft zelf toegegeven dat ze tegen BB heeft aan gegeven het niet erg zou vinden als de rest van Nederland het wel zou horen, maar wilde het zelf niet weten
Dus dan laat er eentje een scheet, dan draait iemand zich nog even om, dangaapt iemand nog even wat en dan staan ze met een ochtendkegel op....quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:54 schreef LuukBes het volgende:
Neenee, er wordt niks gepraat, ze liggen allemaal in hun nest. Ik heb gewoon beeld.
Je gelooft toch niet dat Talpa een echo gaat uitzenden zonder daar toestemming voor te hebben. Reken maar dat zij hun zaakjes juridisch gezien in orde hebben.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:53 schreef Waxxer het volgende:
Het principe van BB is het opgeven van privacy. Dat had Tanja kunnen weten, dus Talpa zit goed.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:53 schreef Waxxer het volgende:
Ze lagen er 5 of 6 uur in joh.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dus dan laat er eentje een scheet, dan draait iemand zich nog even om, dangaapt iemand nog even wat en dan staan ze met een ochtendkegel op....
Nou, keihajd wejken hooj, dat Big Bjothej, keihajd wejken.Tot elf uur in je nest liggen....
en zelfs dat vraag ik me af ....quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:57 schreef Debbus het volgende:
[..]
Het principe van BB is het opgeven van privacy. Dat had Tanja kunnen weten, dus Talpa zit goed.
Van te voren is er over gesproken, en Tanja heeft gezegd/getekend dat het geslacht bekend mocht worden gemaakt, dus Talpa zit goed.
Tijdens de uitzending heeft Talpa niet bekend gemaakt wat het geslacht is, dus Talpa zit goed.
Houd je over degene die de echo gemaakt heeft en het '(beroeps)geheim' bekend heeft gemaakt. Die zou je kunnen vervolgen...
Ja dat geloof ik graag... Maar die arts, die begrijp ik niet. Een beetje integere dokter houdt zich aan de eed die hij/zij heeft moeten afleggen, laat staan dat je je medewerking op deze manier verleent aan een tv-zender, bij een programma als BB! Ik snap dat niet zo goed...quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:57 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet dat Talpa een echo gaat uitzenden zonder daar toestemming voor te hebben. Reken maar dat zij hun zaakjes juridisch gezien in orde hebben.
Dat had je al duidelijk gemaakt. Meer dan één keer ook.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:54 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dit zijn wat uitspraken van Tanja, vannacht gelogd door ondergetekende:
[..]
Bron: http://bigbrother.fok.nl/blog/284
Zoveel medelijden kan ik hier echt niet voor opbrengen hoor.. Sorry
Het was geen arts, maar een echoscopiste. Voor zover ik weet is dat geen beschermd beroep en leggen ze geen eed af en hebben geen beroepsgeheim.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik graag... Maar die arts, die begrijp ik niet. Een beetje integere dokter houdt zich aan de eed die hij/zij heeft moeten afleggen, laat staan dat je je medewerking op deze manier verleent aan een tv-zender, bij een programma als BB! Ik snap dat niet zo goed...
Hoe ging dat dan ook alweer? Is die er ook vrijwillig uitgegaan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:39 schreef Debbus het volgende:
Nostalgie: Lijkt op de exit van Tara (BB1). (streams op zwart)
Dit was volgens mij geen dokter hoor, om een echo uit te mogen/kunnen voeren hoef je geen arts te zijn. Zover ik begreep werkt deze mevrouw voor een 'pretecho' bureauquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik graag... Maar die arts, die begrijp ik niet. Een beetje integere dokter houdt zich aan de eed die hij/zij heeft moeten afleggen, laat staan dat je je medewerking op deze manier verleent aan een tv-zender, bij een programma als BB! Ik snap dat niet zo goed...
quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:02 schreef -Rudi- het volgende:
[..]
Hoe ging dat dan ook alweer? Is die er ook vrijwillig uitgegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |