abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30414388
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 10:52 schreef Maerycke het volgende:
Misschien omdat we er gisteren wel erg bovenop zaten en Talpa graag ook nog wat exclusief materiaal wil
Das tegen het concept vind ik
  vrijdag 9 september 2005 @ 10:54:16 #202
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_30414410
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 10:52 schreef Rica het volgende:
Beetje net als de samenleving is dit. Alle agressie naar de meest kwetsbaren en zwakken.
Dit zijn wat uitspraken van Tanja, vannacht gelogd door ondergetekende:
quote:
Wat bijzonder charmante uitspraken van onze Tanja (zodat al uw medelijden gelijk weer wordt verholpen):
- 'Al het leuke van de zwangerschap is er nu wel af'.
- 'Hoe het kindje eruit ziet, maakt nu niets meer uit. Het is echt niet leuk meer'.
- 'Ik heb helemaal geen zin in heel die bevallig niet meer'.
- 'Ik vond het gewoon leuk om met iedereen de bevalling te delen, maar het leukste vond ik om de verrassing te delen. Maar dat is nou gewoon weg. Dat leek mij het geweldigste, dat je denkt dat het dit is en dat het uiteindelijk toch dat is'.
- 'Nou kan ik allemaal meisjeskleren gaan kopen' (insert 'enorm chagerijnige bek hier').
- 'Ik weet heel goed waarvoor ik heb getekend, alhoewel ik het contract niet heb kunnen lezen'.
- 'Ik zie het als een kado en dat moet je niet verpesten door een echo'.
- 'Laat nou maar komen, ik weet nu toch al wat het is. Een hoofdje van een baby van 35 weken kan ik nog wel uitpersen'.
Bron: http://bigbrother.fok.nl/blog/284

Zoveel medelijden kan ik hier echt niet voor opbrengen hoor.. Sorry
  vrijdag 9 september 2005 @ 10:54:45 #203
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_30414430
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 10:53 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]

Das tegen het concept vind ik
Vind ik ook Aan die streams!
pi_30414432
Neenee, er wordt niks gepraat, ze liggen allemaal in hun nest. Ik heb gewoon beeld.
pi_30414451
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 10:53 schreef Waxxer het volgende:
Maar hoe zit dat dan met echo's, afspraken en beroepsgeheim van de arts die strafbaar is als hij/zij dat schendt? En de betrokkenheid van BB bij het maken van de echo?
Tanja heeft zelf toegegeven dat ze tegen BB heeft aan gegeven het niet erg zou vinden als de rest van Nederland het wel zou horen, maar wilde het zelf niet weten
  vrijdag 9 september 2005 @ 10:55:40 #206
128657 fantastrick
Unusual.. as usual..
pi_30414453
quote:
Maar hoe zit dat dan met echo's, afspraken en beroepsgeheim van de arts die strafbaar is als hij/zij dat schendt? En de betrokkenheid van BB bij het maken van de echo?
waarschijnlijk heeft dat allemaal in het contract gestaan wat ze getekend heeft
pi_30414469
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 10:52 schreef Rica het volgende:
Beetje net als de samenleving is dit. Alle agressie naar de meest kwetsbaren en zwakken.
Je neemt het nu op voor Tanja ?
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  vrijdag 9 september 2005 @ 10:56:17 #208
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_30414476
bij 1 en 2 heb ik geen beeld
  vrijdag 9 september 2005 @ 10:56:53 #209
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_30414487
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 10:55 schreef cuall het volgende:

[..]

Tanja heeft zelf toegegeven dat ze tegen BB heeft aan gegeven het niet erg zou vinden als de rest van Nederland het wel zou horen, maar wilde het zelf niet weten
zelfs als je opgesloten blijft, komt het nieuws toch wel binnen, dus erg naief van Tanja om er zo tegenover te staan. Blijft dat ik het een luizenstreek vind
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_30414494
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 10:54 schreef LuukBes het volgende:
Neenee, er wordt niks gepraat, ze liggen allemaal in hun nest. Ik heb gewoon beeld.
Dus dan laat er eentje een scheet, dan draait iemand zich nog even om, dangaapt iemand nog even wat en dan staan ze met een ochtendkegel op....

Nou, keihajd wejken hooj, dat Big Bjothej, keihajd wejken. Tot elf uur in je nest liggen....
pi_30414495
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 10:56 schreef Darklight het volgende:
bij 1 en 2 heb ik geen beeld
Goedemorgen
  vrijdag 9 september 2005 @ 10:57:30 #212
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_30414505
quote:
Je gelooft toch niet dat Talpa een echo gaat uitzenden zonder daar toestemming voor te hebben. Reken maar dat zij hun zaakjes juridisch gezien in orde hebben.
pi_30414510
Die heks zit in de douche. En iedereen die het opneemt voor die heks moet eigenlijk ook naar een psycholoog.
pi_30414511
quote:
Het principe van BB is het opgeven van privacy. Dat had Tanja kunnen weten, dus Talpa zit goed.
Van te voren is er over gesproken, en Tanja heeft gezegd/getekend dat het geslacht bekend mocht worden gemaakt, dus Talpa zit goed.
Tijdens de uitzending heeft Talpa niet bekend gemaakt wat het geslacht is, dus Talpa zit goed.

Houd je over degene die de echo gemaakt heeft en het '(beroeps)geheim' bekend heeft gemaakt. Die zou je kunnen vervolgen...
pi_30414527
In blijf erbij: tanjasbak.

vrijdag 9 september 2005 @ 11:00:08 #216
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30414572
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 10:57 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Dus dan laat er eentje een scheet, dan draait iemand zich nog even om, dangaapt iemand nog even wat en dan staan ze met een ochtendkegel op....

Nou, keihajd wejken hooj, dat Big Bjothej, keihajd wejken. Tot elf uur in je nest liggen....
Ze lagen er 5 of 6 uur in joh. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  vrijdag 9 september 2005 @ 11:00:39 #217
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_30414588
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 10:57 schreef Debbus het volgende:

[..]

Het principe van BB is het opgeven van privacy. Dat had Tanja kunnen weten, dus Talpa zit goed.
Van te voren is er over gesproken, en Tanja heeft gezegd/getekend dat het geslacht bekend mocht worden gemaakt, dus Talpa zit goed.
Tijdens de uitzending heeft Talpa niet bekend gemaakt wat het geslacht is, dus Talpa zit goed.

Houd je over degene die de echo gemaakt heeft en het '(beroeps)geheim' bekend heeft gemaakt. Die zou je kunnen vervolgen...
en zelfs dat vraag ik me af ....
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_30414601
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 10:57 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Je gelooft toch niet dat Talpa een echo gaat uitzenden zonder daar toestemming voor te hebben. Reken maar dat zij hun zaakjes juridisch gezien in orde hebben.
Ja dat geloof ik graag... Maar die arts, die begrijp ik niet. Een beetje integere dokter houdt zich aan de eed die hij/zij heeft moeten afleggen, laat staan dat je je medewerking op deze manier verleent aan een tv-zender, bij een programma als BB! Ik snap dat niet zo goed...

Maar vandaar dus dat ik denk dat deze hele rel fake is, een bedacht concept, waarin gewoon is samengewerkt met Tanja. En het zal wel zo zijn dat je snel emotioneel wordt van zwanger zijn, dus tja... kleine moeite, veel aandacht en plezier...
pi_30414615
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:00 schreef BVO het volgende:

[..]

Ze lagen er 5 of 6 uur in joh. .
En de drankvoorraad was er dinsdag al doorheen!
  vrijdag 9 september 2005 @ 11:01:57 #220
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_30414617
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 10:54 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Dit zijn wat uitspraken van Tanja, vannacht gelogd door ondergetekende:
[..]

Bron: http://bigbrother.fok.nl/blog/284

Zoveel medelijden kan ik hier echt niet voor opbrengen hoor.. Sorry
Dat had je al duidelijk gemaakt. Meer dan één keer ook.

Als je met die quotes wilt aantonen hoe slecht en afkeuringswaardig Tanja wel niet is hoef je dat voor mij niet te doen, ik heb alles gevolgd vannacht.

Wie het welzijn van moeder en kind iets waard vindt moet imo gewoon erkennen dat dit zo niet gaat en al deze stress funest is. Al dat leedvermaak vind ik erg triest.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_30414622
Tanja kleedt zich aan, hopelijk taait ze zo af en wordt ze meteen in een dwangbuis gezet als ze buitenkomt. Voor ze gekke dingen doet.
pi_30414625
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:01 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Ja dat geloof ik graag... Maar die arts, die begrijp ik niet. Een beetje integere dokter houdt zich aan de eed die hij/zij heeft moeten afleggen, laat staan dat je je medewerking op deze manier verleent aan een tv-zender, bij een programma als BB! Ik snap dat niet zo goed...
Het was geen arts, maar een echoscopiste. Voor zover ik weet is dat geen beschermd beroep en leggen ze geen eed af en hebben geen beroepsgeheim.

Correct me if I'm wrong.
pi_30414644
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 10:39 schreef Debbus het volgende:
Nostalgie: Lijkt op de exit van Tara (BB1). (streams op zwart)
Hoe ging dat dan ook alweer? Is die er ook vrijwillig uitgegaan?
  vrijdag 9 september 2005 @ 11:03:10 #224
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_30414647
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:01 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Dit was volgens mij geen dokter hoor, om een echo uit te mogen/kunnen voeren hoef je geen arts te zijn. Zover ik begreep werkt deze mevrouw voor een 'pretecho' bureau
  vrijdag 9 september 2005 @ 11:03:47 #225
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_30414671
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:02 schreef -Rudi- het volgende:

[..]

Hoe ging dat dan ook alweer? Is die er ook vrijwillig uitgegaan?

Die had geen zin meer volgens mij en heeft toen haar tas gepakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')