Die baalt dat er niemand voor de streams betaaldquote:
Dan woon je in Aalsmeer en hebt een hogedrukspuit als douche !quote:
Ze heeft met haar volle verstand de intimiteit van haar zwangerschap verkwanseld. Dan is het niet zo gek dat ze ook het geslacht van het kindje, dat zij bewust "poubliek bezit" heeft gemaakt, bekend maken. Naieviteit ten topquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:40 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Denk dat zij er niet voor gekozen heeft om dit zo te laten verlopen. Er is een verschil tussen een spel en menselijk leed. Ze heeft inderdaad misschien zelf niet slim gehandeld door het contract niet goed te lezen, waar waarschijnlijk instaat dat het bekend gemaakt mag worden, maar dan nog... kan me heel goed voorstellen dat ze nu zwaar pissig is.
Das een mooie. Precies zoals het is.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze heeft met haar volle verstand de intimiteit van haar zwangerschap verkwanseld.
quote:Tanja: 'Ik weet heel goed waarvoor ik heb getekend, alhoewel ik het contract niet heb kunnen lezen'.
klopt wel, maar toch verbaas ik me er wel over hoe BB er mee omgaat. Maar goed, alles voor de kijkcijfers denk ikquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze heeft met haar volle verstand de intimiteit van haar zwangerschap verkwanseld. Dan is het niet zo gek dat ze ook het geslacht van het kindje, dat zij bewust "poubliek bezit" heeft gemaakt, bekend maken. Naieviteit ten top
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |