quote:
Op vrijdag 9 september 2005 05:10 schreef MissHobje het volgende:[..]
Lezen
![]()
Dat zei ze eerder wel.. en nu zegt ze het op deze manier dat ze er te trots voor is.. maar dat het wel dan de enige reden is.
Let maar op.. ene moment zegt ze iets totaal tegenovergesteld aan het andere..
gebeurde al vaker.
Ik luister blijkbaar naar een hele andere stream dan jullie.
Hey, Chantal en Tanja mogen er van mij allebei uit, ik moet ze absoluut niet, maar ik hoor toch echt niet dubbele tongen hier , hoor, niet vannacht in ieder geval.
Tanja wilt weg, en ze verwacht geen ton omkoopgeld, en zoals Roel zegt, ze grijpt dit aan, onbewust ms, als excuus om weg te "kunnen", zonder gezichtsverlies, in haar ogen dan.
Ze realiseert zich ms nu pas hoe BB alles beinvloedt, nu en ms ook later nog en ze schrikt.
Dat is dom want laat, maar het is wel de laatste maand van haar zwangerschap.
Als ze zegt dat haar zwangerschap verziekt is, dan denk ik dat ze bedoelt binnen BB.
Dat ze dus daarom net zo goed naar huis kan gaan, dan heeft ze haar moeder, haar vriendinnen, en dan boeit dat allemaal niet meer of iig minder.
Hier kan ze er niets leuks meer van maken, ze is BB ingegaan om die verrassing samen te beleven of zo, en nu is dat dus weg.
Ik krijg niet het idee dat die hele zwangerschap haar niet meer boeit, maar wel dat ze hem niet meer wilt uidragen in BB, omdat BB haar verrassing heeft weggenomen, en dat alles, echo's , kinderkamer, door hun geregeld, een bijsmaak gekregen heeft.
[i]"you left me standing here,
a long long time ago"[/i]