abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 september 2005 @ 05:06:53 #176
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_30410216
sorry hoor.. maar wat een zeikwijf..
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_30410219
roel doet wel zn best maar tanja is wel een taaie om door te breken
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_30410221
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 05:02 schreef MissHobje het volgende:
Had Tanja eerder niet gezegd dat ze het totaal niet voor het geld deed ??
En nu dan in eens wel.. dat zou de enige reden zijn zegt ze..
Ook vaag en snel om dan.
Ach kom op, dat zegt ze toch niet, joh

Ze zegt, dat ALS ze zou blijven dat de enige reden die er nu nog over zou zijn die ze kan verzinnen, die 50 euro per dag is, en evt. het prijzengeld, maar dat ze dat dus niet doet, omdat ze daar te trots voor is, en dat ze dus echt weg gaat.
De lol, in BB dus, is er echt vanaf, thuis kan ze er nog wat van maken, ze weet dat het een meisje is, kan ze zich richten daarop, spulletjes kopen, waardoor dat kutgevoel ws wel weer verdwijnt, in huis kan ze niets, en blijft ze zich daarop focussen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 9 september 2005 @ 05:08:25 #179
57719 Zapje
Who are you
pi_30410224
ik vind Tanja nu echt zwaar negatief en labiel overkomen............bijna niks boeit haar meer.....maar misschien dat Roel daar enige verandering kan inbrengen...................
Let love be your energy - Long Live Rock - Are you living in the Real World ?
pi_30410228
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 05:06 schreef MissHobje het volgende:
sorry hoor.. maar wat een zeikwijf..
ze is inderdaad een zeikwijf, maar ze vlucht gewoon weg voor alles.
pi_30410232
Tanja--> ik hecht al helemaal nergens waarde aan alleen aan de verrassing wat het zou worden ... wat betekend het hele zwanger zijn voor haar dan? wat betekend het levende wezendje in haar dan voor haar??? ik ga dit echt nooit snappen denk
  vrijdag 9 september 2005 @ 05:10:32 #182
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_30410234
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 05:07 schreef milagro het volgende:

[..]

Ach kom op, dat zegt ze toch niet, joh

Ze zegt, dat ALS ze zou blijven dat de enige reden die er nu nog over zou zijn die ze kan verzinnen, die 50 euro per dag is, en evt. het prijzengeld, maar dat ze dat dus niet doet, omdat ze daar te trots voor is, en dat ze dus echt weg gaat.
De lol, in BB dus, is er echt vanaf, thuis kan ze er nog wat van maken, ze weet dat het een meisje is, kan ze zich richten daarop, spulletjes kopen, waardoor dat kutgevoel ws wel weer verdwijnt, in huis kan ze niets, en blijft ze zich daarop focussen.
Lezen
Dat zei ze eerder wel.. en nu zegt ze het op deze manier dat ze er te trots voor is.. maar dat het wel dan de enige reden is.
Let maar op.. ene moment zegt ze iets totaal tegenovergesteld aan het andere..
gebeurde al vaker.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_30410235
Jongens een kind is een surprise ei voor tanja, een surprise is 2 minuten leuk...... arm kind dat je moeder zo naar je kijkt, leuke binding heb je dan met je ma, daar gaat de basis
pi_30410241
Ze is echt alleen maar bezig met materalistische zaken, ik zou nu zo graag een hartig woordje met haar doen
pi_30410248
roel komt wel ergens er komt wel steeds meer wat naar boven
  vrijdag 9 september 2005 @ 05:13:31 #186
57719 Zapje
Who are you
pi_30410249
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 05:11 schreef wickie het volgende:
Ze is echt alleen maar bezig met materalistische zaken, ik zou nu zo graag een hartig woordje met haar doen
ik denk dat er wel meerderen zijn die dat wel willen doen.....maar denk ook dat er niet velen tot haar door zullen dringen...............ze is nu erg verward, labiel en negatief..........
  vrijdag 9 september 2005 @ 05:15:16 #187
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_30410256
omfg Roel, je bent mijn held

Overigens ben ik van mening dat Tanja *BEZWIJKT* onder de druk van de buitenwereld wanneer zij morgen uit het huis stapt, wellicht met letale gevolgen.

Niet doen dus.
Confidence through competence
pi_30410262
Waarom gaat Roel nou proberen om begrip voor haar op te brengen en waarom prijst ie haar voor moedige beslissingen, terwijl ie een uur geleden nog "ze spoort niet" zei...
  vrijdag 9 september 2005 @ 05:17:32 #189
57719 Zapje
Who are you
pi_30410266
Roel komt dichterbij...................maar of ie het red..............moeilijk
  vrijdag 9 september 2005 @ 05:18:04 #190
55709 Stereotomy
pi_30410267
NEEEEEEEEEEEE

Geen Ingrid. gvd, laat Roel ff met schoorsteen alleen :$
  vrijdag 9 september 2005 @ 05:18:06 #191
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_30410268
Ze gaat toch eerst even babbelen met de psycholoog ( maargoed wat zal dat helpen
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_30410269
ik heb zelf geen kinderen ,maar om me een hoor ik mensen die het na 7 maanden zat worden om zwanger te zijn ,door ongemak ,maar ook omdat je ongeduldig word het in je handen te hebben vast te houden (ongeacht wat het is), het tuttelen met je kindje ....waar is dat gevoel bij tanja...*zucht*
pi_30410272
roel praat eens over de hel voor haar buiten BB
pi_30410273
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 05:17 schreef Zapje het volgende:
Roel komt dichterbij...................maar of ie het red..............moeilijk
Die jongen heeft geen inlevingsvermogen, dat kwam uit het gesprek over het begrijpen van zwangere vrouwen wel naar voren.
Ik betwijfel het...
  vrijdag 9 september 2005 @ 05:19:34 #195
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_30410274
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 05:17 schreef Dimmie het volgende:
Waarom gaat Roel nou proberen om begrip voor haar op te brengen en waarom prijst ie haar voor moedige beslissingen, terwijl ie een uur geleden nog "ze spoort niet" zei...
Omdat hij het ook wil begrijpen.. enne dit is een interessant geval voor hem kwa psycho voer
Hij wil gewoon een poging doen omdat ie een goeie jongen is
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_30410276
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 05:10 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Lezen
Dat zei ze eerder wel.. en nu zegt ze het op deze manier dat ze er te trots voor is.. maar dat het wel dan de enige reden is.
Let maar op.. ene moment zegt ze iets totaal tegenovergesteld aan het andere..
gebeurde al vaker.
Ik luister blijkbaar naar een hele andere stream dan jullie.
Hey, Chantal en Tanja mogen er van mij allebei uit, ik moet ze absoluut niet, maar ik hoor toch echt niet dubbele tongen hier , hoor, niet vannacht in ieder geval.

Tanja wilt weg, en ze verwacht geen ton omkoopgeld, en zoals Roel zegt, ze grijpt dit aan, onbewust ms, als excuus om weg te "kunnen", zonder gezichtsverlies, in haar ogen dan.
Ze realiseert zich ms nu pas hoe BB alles beinvloedt, nu en ms ook later nog en ze schrikt.

Dat is dom want laat, maar het is wel de laatste maand van haar zwangerschap.
Als ze zegt dat haar zwangerschap verziekt is, dan denk ik dat ze bedoelt binnen BB.
Dat ze dus daarom net zo goed naar huis kan gaan, dan heeft ze haar moeder, haar vriendinnen, en dan boeit dat allemaal niet meer of iig minder.
Hier kan ze er niets leuks meer van maken, ze is BB ingegaan om die verrassing samen te beleven of zo, en nu is dat dus weg.

Ik krijg niet het idee dat die hele zwangerschap haar niet meer boeit, maar wel dat ze hem niet meer wilt uidragen in BB, omdat BB haar verrassing heeft weggenomen, en dat alles, echo's , kinderkamer, door hun geregeld, een bijsmaak gekregen heeft.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 9 september 2005 @ 05:20:35 #197
55709 Stereotomy
pi_30410277
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 05:19 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Omdat hij het ook wil begrijpen.. enne dit is een interessant geval voor hem kwa psycho voer
Hij wil gewoon een poging doen omdat ie een goeie jongen is
101% eensch is

Zelden zo'n respect voor iemand gehad die ik niet ken, maar Roel doet in mijn ogen veel goed. Al blijf ik persoonlijk anti-drugs.
pi_30410279
je kan niet meer met de hond lopen dan gaan allemaal mensen naar je roepen en aan je trekken en hun mening spuiten en dan raak jij gestresst en dat is heel slecht voor je baby
  vrijdag 9 september 2005 @ 05:21:23 #199
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_30410280
Jups mooi samengevat Milagro
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_30410282
en dat de verloskundige komt is niet "leuk" maar nodig en belangrijk VOOR JE BABY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')