Wat RonaldV zegt, plus ik denk dat het de afkorting van "fabulous" is, het "gaaf" "heavy" "groovy" "vet" "kewl" "giga" "mega" etc. van 1965quote:Op donderdag 8 september 2005 23:35 schreef Subhuman het volgende:
Ohja! Ik ga de wekker zetten!
Wat betekent F.A.B?
Ik had de airco aanquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:08 schreef Briggy het volgende:
Maar dan is het wel lekker![]()
De ventilator maakt overuren hier...
quote:
maar jij hebt zeker nog slaapin je oogjes?quote:Op vrijdag 9 september 2005 07:52 schreef Dr_Flash het volgende:
mogguh allemaal
geinig ditBinnen een half uurtje is ineens iedereen er weer bij
Tssss Mientje Ongeduldquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
maar jij hebt zeker nog slaapin je oogjes?
Tsjek ur msn!
------------>TRU
ik tiep het en hij begint te knipperen
Patserquote:
That's my middle name jahquote:
Moggûh Puckzzzquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
That's my middle name jah
Mogguh Briggywanneer ga je ons weer verblijden met mooie plaatjes??
Ik doe mee...quote:
Van Wikipedia:quote:Op vrijdag 9 september 2005 06:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wat RonaldV zegt, plus ik denk dat het de afkorting van "fabulous" is, het "gaaf" "heavy" "groovy" "vet" "kewl" "giga" "mega" etc. van 1965
[..]
Ik had de airco aan
quote:The characters use the radio sign-off "F. A. B." rather than "Roger" or "Over and out". Anderson was often asked what F. A. B. stood for, but in fact it simply stood for "fab" (short for "fabulous"), which was a 1960s catchphrase. Later this was decided to mean Fully Advised and Briefed, following on from P-W-O-R (Proceeding With Orders Received), a similar radio confirmation code in the series Stingray.
Wat een ziek beest zegquote:
Dat zal in jouw en mijn geval nog vrij lang zoeken worden ook...quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een ziek beest zeg
Ik duik toch ook niet op een vrouw twice my size?![]()
En nu maar hopen dat niemand plaatjes gaat zoeken om het tegendeel te bewijzen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:57 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat zal in jouw en mijn geval nog vrij lang zoeken worden ook...
Precies jaquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:57 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat zal in jouw en mijn geval nog vrij lang zoeken worden ook...
Zoeken mag hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:09 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat niemand plaatjes gaat zoeken om het tegendeel te bewijzen.
Dat zeker... Vinden mag ook nogquote:
*Keukentrapje aangeeftquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Vinden zal je niet
Tenminste, ik kan me niet herinneren dat ik ooit op een vrouw van 220 kg geklommen ben
U nadert het punt dat meer informatie niet meer nodig isquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Vinden zal je niet
Tenminste, ik kan me niet herinneren dat ik ooit op een vrouw van 220 kg geklommen ben
*Keukentrapje op hoofd van Vliegvrager kapot slaatquote:
Dit is vlak bij mij, het is net voorbij Boekel ( ja die Brabanders en plaatsnamenquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:29 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen
Die lokatie ziet er leuk uit PuckzzzWaar is dat
wat doe je?quote:
beetje lief zijn voor je medeFOT-ers Fles!!quote:
Okeequote:Op vrijdag 9 september 2005 10:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
beetje lief zijn voor je medeFOT-ers Fles!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |