Omdat dat figuur echt geen moedergevoelens heeft. Zwaar gestoord.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tuurlijk en dat snap ik ook ergens wel. Maar hoe hou je het vol zó over jezelf te lullen, terwijl je net een echo hebt gezien etc. Dan moet er toch een gevoel bovenkomen wat het geklaag overstemt?
Ze heeft ook al meerdere keren aangegeven dat ze zich nog helemaal niet zwanger voelt, terwijl ze dus al wel heel duidelijk regelmatig de baby voelt bewegenquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:30 schreef Uiruru het volgende:
[..]
Omdat dat figuur echt geen moedergevoelens heeft. Zwaar gestoord.
Ja maar dat heeft ze nu wel gezien.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft ook al meerdere keren aangegeven dat ze zich nog helemaal niet zwanger voelt, terwijl ze dus al wel heel duidelijk regelmatig de baby voelt bewegen
Daar is ie al een kwartier mee bezig hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:29 schreef scanman01 het volgende:
Nu gaat Rikkert Tanja de aandacht geven die ze zo nodig heeft
dat zou ik ook hebben, maar ja, niet iedereen reageert hetzelfde.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tuurlijk en dat snap ik ook ergens wel. Maar hoe hou je het vol zó over jezelf te lullen, terwijl je net een echo hebt gezien etc. Dan moet er toch een gevoel bovenkomen wat het geklaag overstemt?
Nee we moeten het doen met dit "mongolentopic" ®APKquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:29 schreef APK het volgende:
[..]
Voer voor psychologen dus, maar dat topic loopt niet.
Maar ik róók niet!quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:33 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee we moeten het doen met dit "mongolentopic" ®APK
Beter dan 4 streams op een ondankbare moeder!quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:31 schreef Uiruru het volgende:
Waarom moeten we nou op alle streams naar het vullen van die stomme plantenbak kijken
Dat zeggen de meeste vrouwen tijdens de eerste zwangerschap.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft ook al meerdere keren aangegeven dat ze zich nog helemaal niet zwanger voelt, terwijl ze dus al wel heel duidelijk regelmatig de baby voelt bewegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |