was me niet opgevallen, waarom dan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet. Ze wil zélf misschien opstappen.
Nee ze is teleurgesteld dat ze met haar fucken. Ze heeft zekerheid nodig en dat krijgt ze niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:13 schreef Coraatje het volgende:
ik krijg zo langzamer hand toch wel het idee dat tanja niet teleurgesteld is in het feit dat ze weet of het een jongetje of een meisje is maar dat ze teleurgesteld is juist dat het een meisje is![]()
Ze mag niet roken van BBquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:15 schreef Showtime het volgende:
[..]
was me niet opgevallen, waarom dan?![]()
mwoah, we kijken tochquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Deze beelden zijn niet echt reclame, denk ik zelf...
Je bent te vroeg, Sam.. we moeten eerst nog de naam door sms-en de komende wekenquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:15 schreef sam_the_man het volgende:
[..]
Wil je ongewenste dochter adopteren... SMS baby naar 0909
Dat heeft ze wèl!quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:15 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee ze is teleurgesteld dat ze met haar fucken. Ze heeft zekerheid nodig en dat krijgt ze niet.
Precies ze dacht een veilig nest te kunnen bouwen en nu schijten ze erin.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:15 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee ze is teleurgesteld dat ze met haar fucken. Ze heeft zekerheid nodig en dat krijgt ze niet.
En ze is ongewenst zwanger en maar hopen op een gezond leven kind.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:13 schreef Coraatje het volgende:
ik krijg zo langzamer hand toch wel het idee dat tanja niet teleurgesteld is in het feit dat ze weet of het een jongetje of een meisje is maar dat ze teleurgesteld is juist dat het een meisje is![]()
Voor straf 8 uur per dag die kleine op tvquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:16 schreef Showtime het volgende:
[..]
belachelijk! en de baby dan, die heeft ook zijn dagelijke nicotine nodig![]()
mooi verwoordquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:17 schreef sam_the_man het volgende:
[..]
Precies ze dacht een veilig nest te kunnen bouwen en nu schijten ze erin.
Jawel, wel qua ophef, maar als het beeld ontstaat dat ze een zwangere vrouw daar diep ongelukkig in dat huis laten zitten en dat ze dingen met haar uithalen die ze niet leuk vindt, dan weet ik niet of dat positieve reclame is. Maar misschien heb je gelijk dat het al genoeg is als er over gepraat wordt.quote:
een 1e zwangerschap doe je nooit meer over, een verjaardag wel, ieder jaar weer.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:14 schreef Uiruru het volgende:
[..]
Zo doet ze wel. Dat was het enige belangrijke aan haar zwangerschap...
Ja ze hebben haar voor haar gevoel verraden.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:17 schreef sam_the_man het volgende:
[..]
Precies ze dacht een veilig nest te kunnen bouwen en nu schijten ze erin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |