Ze heeft weinig zelfinzicht. Het gaat niet om 'de verrassing', dat is gewoon iets concreets waar ze haar gevoelens mee kan verwoorden.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:54 schreef Jane het volgende:
Als Tanja nou zou zeggen dat ze niet meer wilde blijven omdat ze BB niet meer vertrouwt dat ze hun afspraken nakomen, dan kan ik het begrijpen, maar blijf nou niet zeuren over dat de verrassing er af is en dat alle lol er af is.
Ze heeft zelfs gezegd dat ze de rantsoen wel fijn vond want toen had ze minder last van maagzuur en ze zou het niet erg vinden als ze weer op rantsoen gingen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat mens lult zichzelf non stop tegen. Zeer vermoeiend.
Euh Tanja biecht net op dat ze 20.000 euro schuld heeft.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:58 schreef Maerycke het volgende:
Zouden er nog spannende dingen gebeuren? Ik sta nogal op instorten eigenlijk
Ja, dat denk ik ook hoor. Zoiets heb ik hiervoor ook al geschreven, maar ik zou willen dat ze zichzelf even hoorde. Ik vind het zo treurig, dit. Maar ja...quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:57 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze heeft weinig zelfinzicht. Het gaat niet om 'de verrassing', dat is gewoon iets concreets waar ze haar gevoelens mee kan verwoorden.
Imho
quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:58 schreef scanman01 het volgende:
Menno zegt dat hij een sterke 'achterband' heeft .....
Ja erg triest om te zien allemaal.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook hoor. Zoiets heb ik hiervoor ook al geschreven, maar ik zou willen dat ze zichzelf even hoorde. Ik vind het zo treurig, dit. Maar ja...
***quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:57 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze heeft weinig zelfinzicht. Het gaat niet om 'de verrassing', dat is gewoon iets concreets waar ze haar gevoelens mee kan verwoorden.
Imho
John Talpa moet dus even geld schuiven.quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:00 schreef Uiruru het volgende:
HUMMIE HOOR JE HET!!!!!
GELD SCHUIVEN!!!!
Mijn achterbandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |