abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156608
Mijn vriendin maakt het niets uit zegt ze..Iedereen zegt dat altijd, maar als man zijnde is dat altijd moeilijk te geloven vind ik. Het zal wel.
Ik heb in ieder geval niets te klagen, denk ik, met mijn 19,8 cm...en in heel erge toestand 20,5. En klagen doet ze ook niet.
Er ook nog nooit geklaag over gehoord...dus zal wel goed zijn...denk ik...
De harde waarheid, die wordt gecensuureerd.
Terwijl van de waarheid het meeste wordt geleerd.
Dus eigenlijk zeg je, de waarheid is verkeerd!
pi_156609
gemiddelde trouwens is 14/16cm
volgens vele bladen...
Terwijl van de waarheid het meeste wordt geleerd.
Dus eigenlijk zeg je, de waarheid is verkeerd!
  donderdag 4 november 1999 @ 17:48:00 #28
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_156610
Ik vind dat lengte er niet zoveel toe doet. Al te groot lijkt me trouwens pijnlijk!

Ik herinner me spontaan een tekst die ik wel eens op een boxershort heb gezien, past wel goed in deze discussie:

Beter een kleine die steigert,
dan een grote die weigert.

pi_156611
quote:
op 11-04-1999 om 05:48 PM schreef Twinny Sister het volgende:

Beter een kleine die steigert,
dan een grote die weigert.

Helemaal mee eens

pi_156612
oke hij is dan wel niet klein maar steigeren doet ie wel
  donderdag 4 november 1999 @ 22:17:00 #31
242 Pinball
Electric Monk
pi_156613
Als ik moet kiezen tussen een prins claus met een moderne, volledig uitgeruste hypermoderne tattoo-shop of tattoo bob met alleen naald en inkt ga ik toch voor de laatste.

Ik hoop dat vrouwen ook zo denken, en ja beide andere combinaties zijn ook leuk.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  vrijdag 5 november 1999 @ 00:52:00 #32
136 V.
Like tears in rain...
pi_156614
Nooit klachten gehad, hoewel ik niet bijzonder groot geschapen ben.
Ik ga niet lopen kloten () met een geo-driehoek, mij te scherp.
Ik hou het er maar op dat de mijne behoorlijk modern is: lekker portable...
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 6 november 1999 @ 16:24:00 #33
593 sjak
Juffie Bloem
pi_156615
Hier een column uit de VIVA. Hij is geschreven door Suzanne Rethans.
Ik moet er altijd erg om lachen, de mannen die bij mij thuiskomen ook, maar dan als kiespijn.

-------------------------------------------
Ze zeggen wel eens dat de maat van de penis er niet toe doet. Het zijn vooral mannen met een kleintje die dat roepen. En hun vriendinnen, om hun vent niet af te vallen. Maar ondertussen weten ze wel beter. Want je hoeft geen Einstein te heten om te bedenken dat de maat van een penis er wel degelijk toe doet. Hoe groter, hoe beter.

Hoe groter de penis, hoe meer ik voel. Dat lijkt me niet meer dan logisch. Als ik voor het eerst met een man ga vrijen en ik merk bij het uittrekken der kleren dat hij een enorme boomstam in zijn broek heeft, dan kan ik een verheugd glimlachje niet onderdrukken. Dat wordt genieten.
Het omgekeerde kan dan ook een enorme afknapper zijn. Ik heb een keer een man gehad met een penis die maar net tussen duim en wijsvinger te vatten was, en ik kan je vertellen: dat viel vies tegen. Halverwege lag ik me verveeld af te vragen: wat kriebelt daar toch? En hij maar zeggen: "Wat ben je opgewonden, ik voel je bijna niet." Ja, ja, geef er maar een draai aan Pinkelmans.
Nee, een grote penis heeft verreweg mijn voorkeur. Ik moet hierbij echter wel een onderscheid maken. Ik ga meer voor de breedte dan de lengte. De lengte dient niet meer te zijn dan 18 centimeter. Dit is een schatting, want een meetlat heb ik er nooit tegenaan gehouden. Langer dan dat kan pijn doen. Behoorlijk. Zeker op zijn hondjes. Te lang limiteert het aantal standjes en dat is zonde.
Een penis hoeft van mij dus niet zozeer lang te zijn, maar breed.Een doorsnede van pak 'm beet 4 centimeter (dit heb ik van de verpakking van mijn favoriete vibrator). Dat zet pas zoden aan de dijk, daar voel ik wat van. Hoe groter de omvang, hoe meer wrijving, hoe groter het genot. Voor beiden.
Wil ik graag een kanttekening bij maken. De grootte van de penis zegt niet alles. Het zegt namelijk niet dat een man ook een goede minnaar is. Een goede minnaar zwaait niet alleen met zijn zwaard, hij heeft ook aandacht voor mij. Hij speelt in op mijn gevoelens - teder of hard - en weet dat er meer wegen naar Rome leiden.
Mannen die niet vooraan in de rij hebben gestaan: er is hoop. Passie en hartstocht maken een hoop goed. Zowel de lengte als de omvang van mijn laatste vriendje voldeden niet aan de norm 18X4 cm. Maar de spanning tussen ons... Hij hoefde maar naar me te kijken en er ging een siddering door me heen. En dan heb ik het nog niet eens over wat hij verder kon bewerkstelligen.
Een grote penis is dus geen garantie voor goede sex. Zeer zeker niet. Maar kom bij mij niet aan met het fabeltje dat grootte er niet toe doet. Dat is een verzinsel van mannen en vrouwen die graag zouden willen dat het zo was. Een excuus. Excuses zijn in dit geval niet nodig. Compensatie wel.
--------------------------------------------

Vond hem wel passen in dit topic

Lekker douchen!
pi_156616
Zo, die zit!
pi_156617
Hmm minder voor me...
pi_156618
Een klein vraagje voor Krojo, zit je met jezelf in de knoop of probeer je doorlopend grappig uit de hoek te komen? Dit vraag ik, omdat je jezelf altijd naar beneden haalt, is dit zo'n ingebouwde veiligheid van je (zo van, ik kan het beter zelf zeggen dan dat anderen het over mij zeggen)? Want volgens mij zit jij wel goed in de markt bij de dames!
pi_156619
En nou ga ik weer naar mijn werk, G@?#%$ !!!!
pi_156620
quote:
op 11-07-1999 om 01:56 PM schreef RUsaneIam het volgende:
Een klein vraagje voor Krojo, zit je met jezelf in de knoop of probeer je doorlopend grappig uit de hoek te komen? Dit vraag ik, omdat je jezelf altijd naar beneden haalt, is dit zo'n ingebouwde veiligheid van je (zo van, ik kan het beter zelf zeggen dan dat anderen het over mij zeggen)? Want volgens mij zit jij wel goed in de markt bij de dames!

Ik probeer niet grappig te wezen (ja ook wel, maar niet hier), dus ik denk dat dat 1ste beter klopt.

En van dat in de markt liggen heb ik de afgelopen 17½ jaar nog niets gemerkt maar dat zal wel aan mij liggen.

Maar, wat niet is kan nog komen heb ik weleens gehoord

------------------
Westland helemaal goud!

[Dit bericht is gewijzigd door KroJo (Datum 07 November 1999).]

pi_156621
Nou KroJo, relaties ontstaan op dit forum (zie Djeez en Isabeau ?). Volgens mij ben jij wel iets voor Laura2000 (blond, plat buikje, single, en ongeveer zelfde leeftijdgroep. Verder maakte ze dacht ik al een positieve opmerking over jouw looks). Tijd voor actie dus

[Dit bericht is gewijzigd door Aernout (Datum 07 November 1999).]

pi_156622
dus jij hebt dat ook KroJo
ze zeggen dat je gewoon alles mee hebt zitten qua looks en innerlijk enz. enz.
Maar je merkt er niet veel van
  zondag 7 november 1999 @ 20:02:00 #41
242 Pinball
Electric Monk
pi_156623
Zeggen ze tegen mij ook

Waarschijnlijk DOES size matter

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zondag 7 november 1999 @ 21:30:00 #42
1431 Reinaldo
Is het een vogel.......
pi_156624
Ja ik heb nog nooit iemand anders gezien die in zijn geheel in een 60x60 plaatje past
.......nestje??
  zondag 7 november 1999 @ 22:06:00 #43
242 Pinball
Electric Monk
pi_156625

Kan je nagaan wat er in dat 3*3 stukkie zit

maandag 8 november 1999 @ 15:25:00 #44
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_156626
Deze is effe gericht aan KroJo:

KroJo> jij zegt dat je er de afgelopen 17 1/2 jaar weinig van merkte of je goed in de markt lag. Tsja... ik kan als voorbeeld mezelf geven: Ik had op mijn 18e mijn eerste vriendin pas (nou ja pas, ligt eraan hoe je het bekijkt maar ik vond het op dat moment ook nogal "laat")

Ik dacht dus ook altijd dat ik helemaal niet goed in de markt lag. Dat bleek echter nogal erg mee te vallen in de tijd daarna. Sindsdien heb ik niet echt veel meer "zonder" gezeten. En nu ben ik alweer 7 maanden met een dream-girl samen )

Anyway: jouw tijd zal nog wel komen denk ik.
Zo beroerd zie je er toch ook niet uit aan die foto's te zien.... (voor zover ik over de looks van een man kan oordelen natuurlijk <heheh> )

Groetjes!

Marco

I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
pi_156627
Ik zou niet weten of het pieleke grotesk genoeg is om een genot te bezorgen, maar mijn tong is dat dus wis en waarachtig wel.
En als klap op de vuurpijl vind ik het nog lekkerder ook.
De zon schijnt altijd.
  maandag 8 november 1999 @ 23:45:00 #46
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_156628
Een groot percentage vrouwen kan niet eens klaarkomen door "penetratie" alleen. Ik geloof bijna de helft ofzo. Dus als je zo'n vrouw hebt zul je sowieso met meer moeten komen dan een goed geschapen jongeheer.
En als je die niet hebt... met vingers, mond etc. kun je VEEL doen (zoals bovenstaande poster ook al zei)

Marco

I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
pi_306372
hoppa!
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 21 augustus 2000 @ 14:21:26 #48
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_306585
ivm met dubbele topics wordt deze gesloten

http://www.fokforum.nl/showtopic/15241

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')