welke bekentenis?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:47 schreef Gert het volgende:
Dido tijdens de bekentenis die Menno vanmiddag aan haar deed:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat ie is gestopt met fietsen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:03 schreef DeStedebouwer het volgende:
welke bekentenis?
volgens mij wel. kan die foto opnieuw geplaatst worden, of een linkje?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:28 schreef Sassefras het volgende:
heeeft dido een neus correctie ondergaan?
ik was gewoon benieuwd...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:42 schreef SlimShady het volgende:
is dat belangrijk? laat dat meiske toch.
niet belangrijk, maar wel leuk om te zienquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:42 schreef SlimShady het volgende:
is dat belangrijk? laat dat meiske toch.
Wannabe-kak. Da's nog een paar categorieen lager.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:34 schreef Snowhand het volgende:
Ze is scheel! Maar verder gewoon een kaktrut, met een hoog padvinders gehalte... Dus mijn favotriet!
Ja precies, zo kak vind ik 'r niet. Ik snap ook niet waarom ze zichzelf een kakker noemt eigenlijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:15 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Wannabe-kak. Da's nog een paar categorieen lager.
Ze roddelt inderdaad veel minder dan de meeste andere vrouwen in het huis. Dat geouwebep met Nathalie is nauwelijks roddelen, dat soort gesprekken over andere mensen heeft iédereen met zijn of haar vrienden. Het mensen echt affikken in een groepsgesprek, dat zie je Dido niet doen, terwijl Chantal, Ingrid, Nathalie en Tanja daar wel pap van lusten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:50 schreef Olio het volgende:
Gisteravond zat ik te kijken naar de bekentenis van Menno bij Dido. De beelden die ze van haar op dat moment lieten zien vond ik geweldig. De manier waarop ze naar Menno keek, vol ongeloof, rusteloos zijn gezicht lezend, prachtig.
Dus, met al haar verwende gedrag, kan ik me voorstellen dat de mannen als bosjes voor haar vallen. De mooiste ogen van BB ooit, niks scheel, gewoon perfect. Ben benieuwd wat die ogen doen als ze een keer echt kwaad is.
En ze ging minder mee met het geroddel, ze heeft bij mij gescoord gisteren.
Hoe kom je erbij dat iedereen haar zo fantastisch vindt dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:23 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ik begrijp niet dat iedereen dat wijf zo fantastisch vind, ze heeft op mijn ongeveer hetzelfde opwindende effect als een pendaalemmer.
Mja die gasten schijnen allemaal zo op haar te kwijlen en thuis wordt ze ook altijd het princesje genoemt etc etc.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat iedereen haar zo fantastisch vindt dan?
Maar ik wil jou wel nomineren voor de beste BBusericoon éver!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:32 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Mja die gasten schijnen allemaal zo op haar te kwijlen en thuis wordt ze ook altijd het princesje genoemt etc etc.
Ik kan er echt geen stijve van krijgen en ik ben toch echt geen gay.
Thanx, maar ik kan niet echt met de eer strijken, zijn twee captures van iemand hier waar ik een gifje van gemaakt heb hehequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:37 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Maar ik wil jou wel nomineren voor de beste BBusericoon éver!!![]()
Ik ga niet heel die meuk doorlezen als iemand hier in 1 zin het uit kan leggen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:12 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Tip: www.big-brother.nl wil ook wel eens overzichtelijke info geven.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:34 schreef Snowhand het volgende:
Ze is scheel! Maar verder gewoon een kaktrut, met een hoog padvinders nicotine gehalte... Dus mijn favotriet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |