quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:55 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, Dido gezellig bij je op de bank voor haar persoonlijkheid![]()
't Valt idd een beetje opquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:51 schreef Mleentje het volgende:
Zoooo overduidelijk dat ze nu weer toenadering tot Roel zoekt om te hopen dat veel kijkers op haar gaan stemmen.
Ja, vond ik ook erg grappig om te zien.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:24 schreef milagro het volgende:
Ik moest zo lachen om dat stukje in de uitzending waar je Dido zag praten in haar slaap
Niks mis mee, maar haar prinsesserige arrogantie maakt alleen geen indruk op me, ik hoop dat jij het beter doet psychootje.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:59 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Niks mis met een beetje prinsesserige arrogantie.
Ben je mij aan het uitdagen, Dopey?quote:Op zondag 6 november 2005 17:09 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar haar prinsesserige arrogantie maakt alleen geen indruk op me, ik hoop dat jij het beter doet psychootje.
Jaquote:Op zondag 6 november 2005 17:19 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Ben je mij aan het uitdagen, Dopey?![]()
het was dan wel geen palen maar je hebt wel gelijk gekregen wat betreft de sexquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:18 schreef Showtime het volgende:
Dido laat zich gewoon keihard palen door Roel voor a.s. donderdag, sex sales!
Is dat alles?quote:
Vind het overkomen als een dragqueen. Twijfel nog steeds of ze niet omgebouwd is.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:59 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Ik vind die prinses-attitude juist leuk aan haar. Niks mis met een beetje prinsesserige arrogantie.
voor nu even wel, de afstand tussen ons is op dit moment even niet te overbruggen, maar ik moet wel zeggen dat je een leuke naam hebt.quote:Op zondag 6 november 2005 18:36 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Is dat alles?
Bring it on baby!![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 22:51 schreef JohnDope het volgende:
[..]
voor nu even wel, de afstand tussen ons is op dit moment even niet te overbruggen, maar ik moet wel zeggen dat je een leuke naam hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |