Omdat het een dom wijf isquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:42 schreef wickie het volgende:
Waarom pakt tanja eigenlijk niet nu haar koffers
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:44 schreef scanman01 het volgende:
Tanja volkomen overstuur onder het kussen in bed. Is haar kindje niet gezond? Is er iets anders niet helemaal goed? Nee, niets van dat alles. Ze weet het geslacht.
[afbeelding]
En toch hoop ik dat de nachtrust haar geen goed doet en er morgen nog hetzelfde overdenkt als nu, gewoon lekker naar huisquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
Aah ik vind het aan de ene kant een tikje zielig dat met Tanja, maar dan bedoel ik de gehele situatie.
Ze is een ongelukkige moeder, nu nog meer ongelukkig omdat ze het gevoel heeft dat haar hele zwangerschap verpest is. Ze is alleen en dan zie je wel haar verdriet in haar ogen. Best zielig.
(wil niet zeggen dat ik Tanja oké vind, nope, maar de situatie voor haar zo als ze zich voelt als aanstaande moeder vind ik zielig)
Maar ze heeft dat voor zover ik weet niet gedaan, tot op het moment dat ze vanavond in de dbk was.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Iedereen heeft het recht om terug te komen op zijn of haar mening
Dat gebruikte hij toch zelfquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:38 schreef Gert het volgende:
Was die Seroxat geen geintje van Ruud de Wild dan?
Volgens mij wel hoor.
Hey Kribbetquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En toch hoop ik dat de nachtrust haar geen goed doet en er morgen nog hetzelfde overdenkt als nu, gewoon lekker naar huis![]()
![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En toch hoop ik dat de nachtrust haar geen goed doet en er morgen nog hetzelfde overdenkt als nu, gewoon lekker naar huis![]()
![]()
Zielig vind ik haar niet, maar ik denk wel dat ze wat begeleiding en steun kan gebruiken in haar thuissituatie.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
Aah ik vind het aan de ene kant een tikje zielig dat met Tanja, maar dan bedoel ik de gehele situatie.
Ze is een ongelukkige moeder, nu nog meer ongelukkig omdat ze het gevoel heeft dat haar hele zwangerschap verpest is. Ze is alleen en dan zie je wel haar verdriet in haar ogen. Best zielig.
(wil niet zeggen dat ik Tanja oké vind, nope, maar de situatie voor haar zo als ze zich voelt als aanstaande moeder vind ik zielig)
Als ze in anderen geinteresseerd was, al was het maar 1x per dag een vraagje, een gesprekje, dan had ik nu wel medelijden met haar gehad, omdat ze ligt te huilen onder d'r kussen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
Inderdaad, vind ik ook. En ergens denk ik ook dat ze door BB erg onder druk is gezet om te blijven.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
Toch niet écht met zoenen er bij en zo hè?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:42 schreef schatje het volgende:
Rob en Menno gaven elkaar een knuffel.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze hoeft toch niet continu die zogenaamd gemeende aandacht van die anderen te krijgen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:46 schreef Fucking-Imposible het volgende:
gelukkig is een ieder ontzettend "begaan" met het lot van tanja...
Is ze misschien niet ook verdrietig omdat ze zo dacht (en hoopte?) dat het een jongetje zou worden?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:47 schreef BB-King het volgende:
Ik vind het best zielig dit...
Alleen kan ze beter zich eroverheen zetten en volop van de komst van haar dochter genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |