Hey niet zo minderwaardigquote:Op donderdag 8 september 2005 23:54 schreef Poison-Ivy het volgende:
Toch denk ik dat Tanja het 'los' moet laten, het leven gaat verder. Het belangrijkste is dat ze een gezond kindje krijgt en dat gezeik over dat geslacht. Pffff, het punt is dat ze zwanger en een meisje krijgt, leuk toch!!! Nou dan, lul niet zo
Ga ik regelen!quote:Op donderdag 8 september 2005 23:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
(bracht mijn ondertitel je op het idee?)
Die moet in het fake topic
Haha, nee dus, ze wilde een jongen....quote:Op donderdag 8 september 2005 23:54 schreef Poison-Ivy het volgende:
Toch denk ik dat Tanja het 'los' moet laten, het leven gaat verder. Het belangrijkste is dat ze een gezond kindje krijgt en dat gezeik over dat geslacht. Pffff, het punt is dat ze zwanger en een meisje krijgt, leuk toch!!! Nou dan, lul niet zo
info@talpa.tv misschien?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:55 schreef marbe het volgende:
BB jullie slaan een modderfiguur. Weg met Tanja. Ze wil zelf........ en dan haar laten bellen met haar moeder. Echt schandalig.
Ben aan het zoeken op de talpasite maar kan nergens mijn ongenoegen laten blijken.
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:54 schreef -Delta- het volgende:
Hoe vond iedereen hier Joost z'n knappe vriendin?
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:55 schreef Wokkel het volgende:
Grappig trouwens dat de aandacht alweer weg is en de helft alweer lol zit te maken.
Ze passen wel goed samen ja. De slimheid straalde er bij haar ook vanafquote:Op donderdag 8 september 2005 23:55 schreef Maerycke het volgende:
Ik vond het wel een leuke meid eigenlijk, die vriendin van Joost. Past prima bij elkaar volgens mij
Doe geen moeite!quote:
Oh ik doelde meer op het uiterlijk.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:55 schreef Maerycke het volgende:
Ik vond het wel een leuke meid eigenlijk, die vriendin van Joost. Past prima bij elkaar volgens mij
Weer Marieke?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:57 schreef Showtime het volgende:
Ah Marieke komt er bij zitten, die kan misschien met de baby communiceren over deze kwestie in baby taal.
Marieke?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:57 schreef Showtime het volgende:
Ah Marieke komt er bij zitten, die kan misschien met de baby communiceren over deze kwestie in baby taal.
Neehoorquote:Op donderdag 8 september 2005 23:57 schreef Day het volgende:
[..]
Doe geen moeite!
Krijg je een mailtje terug dat ze je mail ontvangen hebben, maar geen tijd hebben om je terug te mailen.
Mijn TV sprong spontaan op een andere zender.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:54 schreef -Delta- het volgende:
Hoe vond iedereen hier Joost z'n knappe vriendin?
De regels zijn opgesteld voor alle bewoners. Zij krijgt nu meer priveleges omdat ze zwanger is ? pfffffffff wat een gefakequote:Op donderdag 8 september 2005 23:54 schreef srblackbird het volgende:
[..]
Als ze beiden besluiten dat ze het contract veranderd wordt
Ze ligt voor pampusquote:Op donderdag 8 september 2005 23:58 schreef scanman01 het volgende:
Tanja daar waar ze zich het liefst bevindt: In het middelpunt.
[afbeelding]
Ik heb haar nog niet gezien, iemand een pic ..?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze passen wel goed samen ja. De slimheid straalde er bij haar ook vanaf
Bij mij ook, maar dat is omdat ik ruzie heb met de buren en hij te pas en te onpas mijn tv op een andere zender zaptquote:Op donderdag 8 september 2005 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn TV sprong spontaan op een andere zender.
Ergens is nog een cap te vinden in een vorig deeltje ergens.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn TV sprong spontaan op een andere zender.
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:50 schreef Gert het volgende:
<goed verhaal>
Ja ik vond haar ook wel okay, lijkt mij een hele nuchtere relativerende meid.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:55 schreef Maerycke het volgende:
Leek me ook een leuke meid, kon niet anders, als je met Joost opgescheept zit, moet je zelf toch ook wel een beetje op dat gebied levelenquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja ik vond haar ook wel okay, lijkt mij een hele nuchtere relativerende meid.
Ze had een beejte zo'n blik :![]()
![]()
![]()
Zo van : Ja, hij is wel vermoeiend ja![]()
Welkom in de wondere wereld van de immer commerciële J. de Molquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:00 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
De regels zijn opgesteld voor alle bewoners. Zij krijgt nu meer priveleges omdat ze zwanger is ? pfffffffff wat een gefake
Ja nee, ik denk dat Talpa meteen de topics op gaat zoekenquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:01 schreef marbe het volgende:
Lees aub de commentaren op de streamverslagen op fok en het zal duidelijk zijn dat men jullie behoorlijk ongeloofwaardig vind.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:01 schreef marbe het volgende:
Mail aan talpa
Via deze weg wil ik als vaste BB kijker en fervent Fokker mijn ongenoegen laten blijken over jullie actie van vanavond. Jullie overtreden hiermee in mijn ogen een aantal eigen opgestelde regels en dat is dat Tanja aangeeft dat ze naar huis wil en daarna laten jullie haar bellen met haar moeder..... Geen contact met de buitenwereld was volgens mij regel nummer een. Het valt mij zeer zwaar tegen dat in het belang van de kijkcijfers jullie je eigen regel verlochenen.
Lees aub de commentaren op de streamverslagen op fok en het zal duidelijk zijn dat men jullie behoorlijk ongeloofwaardig vind. De anderen in het huis krijgen hierdoor absoluut geen eerlijke kans want Tanja zal dus koste wat het kost in het huis moeten bevallen om jullie "eerste "BB baby te krijgen.
Kortom ik vind het heel erg schandalig.
Getekend
Ikke dus
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:01 schreef marbe het volgende:
Mail aan talpa
Via deze weg wil ik als vaste BB kijker en fervent Fokker mijn ongenoegen laten blijken over jullie actie van vanavond. Jullie overtreden hiermee in mijn ogen een aantal eigen opgestelde regels en dat is dat Tanja aangeeft dat ze naar huis wil en daarna laten jullie haar bellen met haar moeder..... Geen contact met de buitenwereld was volgens mij regel nummer een. Het valt mij zeer zwaar tegen dat in het belang van de kijkcijfers jullie je eigen regel verlochenen.
Lees aub de commentaren op de streamverslagen op fok en het zal duidelijk zijn dat men jullie behoorlijk ongeloofwaardig vind. De anderen in het huis krijgen hierdoor absoluut geen eerlijke kans want Tanja zal dus koste wat het kost in het huis moeten bevallen om jullie "eerste "BB baby te krijgen.
Getekend
Ikke dus
BOEIUH!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:01 schreef marbe het volgende:
Mail aan talpa
Getekend
Ikke dus
Submit het even op het weblog met een link naar dit topic, dan weet je zeker dat ze het lezen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:01 schreef marbe het volgende:
Mail aan talpa
Getekend
Ikke dus
Jij ruzie scan,quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar dat is omdat ik ruzie heb met de buren en hij te pas en te onpas mijn tv op een andere zender zapt
Ben jij sinds Tanja's harde buiken nu ineens pro-tanja?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |