abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 september 2005 @ 11:11:07 #201
242 Pinball
Electric Monk
pi_30535602
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 10:32 schreef Tinkerbell het volgende:
goed verhaal

Mooi gesproken.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_30537385
idem en mee eens.
  dinsdag 13 september 2005 @ 12:40:34 #203
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_30537935
Tijdens de zwangerschapsgym deden alle bewoners (een beetje lacherig) mee, behalve natuurlijk het feestVARKEN zelf. Ze wil ook echt helemaal niets. Ze moest eens een goede trap tegen haar kont krijgen, zodat ze ziet dat iedereen zich uit de naad werkt voor haar. Ik word doodmoe van die griet, en hoop dat ze een te vroege bevalling zal krijgen zodat BB dat mee kan pikken en dan ERUIT!!
Eerder zal dat niet gebeuren, want ze zal wel vorstelijk betaald worden om de bevalling te mogen laten zien. Ik zit er in ieder geval niet op te wachten, en vind deze zwangere DE grootste miskleun van Hummie en consorten.
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
  dinsdag 13 september 2005 @ 13:00:41 #204
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_30538497
Dat zwelgen in zelfmedelijden van Traanja.....ik kan er niet meer tegen!!!
pi_30538656
Kan die baby niet alvast met een keijzersnee eruit gehaald worden....dan kan ze ook mooi uit dat huis.
bla bla bla......
  dinsdag 13 september 2005 @ 13:08:14 #206
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_30538724
Stem die baby eruit.
pi_30538941
Kunnen we niet Tanja wegstemmen, maar de baby erin houden?
  dinsdag 13 september 2005 @ 13:50:37 #208
129907 mamapan
pi_30539700
Dát is de oplossing.....De moeder wil haar toch niet echt meer. De leukigheid, de verrassing is er allemaal al vanaf.
  dinsdag 13 september 2005 @ 14:01:22 #209
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30539973
Maar toch he? Hoe gaan ze dat nou doen bij die bevalling? Nu geeft ze weer aan, dat ze niet in een bepaald kamertje wil gaan bevallen, dat ze dan alsnog weg is Volgens mij heeft ze echt geen idee wat d'r te wachten staat. Ze moet gewoon dat huis uit. Stel je voor dat ze in paniek raakt tijdens de bevalling
  dinsdag 13 september 2005 @ 14:44:24 #210
129907 mamapan
pi_30541221
Dat is wat BB wil: Sensatie in de keet! Alles voor de kijkcijfers, niks te maken met persoonlijke gevoelens. Anders was Tanja toch wel het weekend weggegaan, ze is per slot een Groningse. Wat die in de kop hebben, hebben ze niet in de kont.
  dinsdag 13 september 2005 @ 14:55:38 #211
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30541534
Ja maar dat zijn toch niet meer alleen gevoelens. Dat is toch gewoon retegevaarlijk.
  dinsdag 13 september 2005 @ 15:20:15 #212
129907 mamapan
pi_30542242
Dat is waar, maar het is nog veel gevaarljiker als de kijkcijfers dalen
pi_30542269
Mee eens Luchtbel, ze weet duidelijk helemaal niet waar ze aan begonnen is en heeft ook geen flauw benul wat haar bij die bevalling te wachten staat (en geen enkele zin zich erin te verdiepen). Zo iemand moet je tegen zichzelf beschermen, dat vind ik zo langzamerhand ook wel.

Kunnen ze niet gewoon nog een tweede zwangere in het huis zetten, eentje die wel gewoon met alles meedoet en een beetje normaal is (jaja ik weet het contradictio in terminus) zodat Tanja wat wordt gerelativeerd?
mooi he, alles
  Moderator dinsdag 13 september 2005 @ 15:43:43 #215
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30542952
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:21 schreef phileine het volgende:
Kunnen ze niet gewoon nog een tweede zwangere in het huis zetten,
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_30543136
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:43 schreef Gert het volgende:

Je hebt ook echt nog wel normale zwangeren hoor...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_30543159
Ik snap serieus niet waarom ze zo weinig doet.. ik heb tot de laatste dag van mijn zwangerschappen 10 tot 12 km gelopen en op den duur toen dat te zwaar werd elke dag gefietst, je mag van de gynocoloog gewoon tot 35wk hardlopen als je dit wilt, ik vind het verbazingwekkend dat ze iemand die lichamelijk verder in orde is de boel zo laten manipuleren om van het rookgedrag maar niet eens te spreken ...

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2005 15:50:53 ]
pi_30543551
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 14:55 schreef Luchtbel het volgende:
Ja maar dat zijn toch niet meer alleen gevoelens. Dat is toch gewoon retegevaarlijk.
Dat lijkt mij dus ook
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_30543666
quote:
Mee eens Luchtbel, ze weet duidelijk helemaal niet waar ze aan begonnen is en heeft ook geen flauw benul wat haar bij die bevalling te wachten staat (en geen enkele zin zich erin te verdiepen). Zo iemand moet je tegen zichzelf beschermen, dat vind ik zo langzamerhand ook wel.

Kunnen ze niet gewoon nog een tweede zwangere in het huis zetten, eentje die wel gewoon met alles meedoet en een beetje normaal is (jaja ik weet het contradictio in terminus) zodat Tanja wat wordt gerelativeerd?
maar ze gaat toch eenkeer dat huis uit, Philein, en dan?
ze is nu niet bepaald iemand die ook maar iets aanneemt van een ander, of die ook maar iets doet waar ze niet zélf meteen en direct profijt van heeft.

alles wat op de lange termijn geldt, boeit haar niet, het is nu en nu moet voor Tanja zijn en dan ook 100% leuk.

zure appels zijn aan haar niet besteed.

haar nu ontzien en beschermen tegen zichzelf, zou haar volgens mij alleen maar bevestigen in haar (on)gelijk, ben ik bang.
sommige mensen zijn niet te helpen gewoon
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_30543733
quote:
Ach, als ik dit lees: “Tijdens de pufles van vandaag kwam Tanja met de mededeling dat ze 1 week voor de bevalling niet meer gaat eten, omdat ze bang is te moeten poepen tijdens het persen.”

Dan denk ik dat ze veronderstelt dat ze (uiterlijk) op de uitgerekende datum zal bevallen, ik denk dat ze geeneens weet dat je ook x dagen/weken over tijd kunt gaan...(nog afgezien dat een week eten nooit verstandig is, laat staan als je zwanger bent).

Er zitten waarschijnlijk nog meer hersen(onderdelen) in die frikadel waarvoor ze bang is deze uit te poepen dan in d'r eigen bovenkamer.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_30543860
Ik snap iets niet: de baby mag maximaal 8 dagen in het bb huis blijven, maar hoe kan ze dan nog winnen? Tenzij ze zonder baby wil blijven zitten?!
pi_30543906
En Digger, zo'n opmerking "nou, dan ga ik een week te voren al echt niets eten meer" maakt een normaal mens als grapje, maar ik heb het idee dat Tanja het idd doodserieus bedoelt ook nog

Het draait allemaal vooral om haar, zelfs de op zich begrijpelijke gêne wat betreft dat poepen terwijl je perst, is voor haar daadwerkelijk een issue .
pi_30543946
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 16:16 schreef Logician het volgende:
Ik snap iets niet: de baby mag maximaal 8 dagen in het bb huis blijven, maar hoe kan ze dan nog winnen? Tenzij ze zonder baby wil blijven zitten?!
Niet dat ze gaat winnen, maar ik heb begrepen dat de baby 8 dagen totaal in huis mag zijn, te zien dan, in beeld dus.
Dus bij elkaar opgeteld zichtbaar.
pi_30543981
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:50 schreef Logician het volgende:
Ik snap serieus niet waarom ze zo weinig doet.. ik heb tot de laatste dag van mijn zwangerschappen 10 tot 12 km gelopen en op den duur toen dat te zwaar werd elke dag gefietst, je mag van de gynocoloog gewoon tot 35wk hardlopen als je dit wilt, ik vind het verbazingwekkend dat ze iemand die lichamelijk verder in orde is de boel zo laten manipuleren om van het rookgedrag maar niet eens te spreken ...
Iedereen is anders, ik heb ook nog gewoon alles gedaan wat ik normaal gesproken deed, maar als je bijv al kijkt in het zwangerschap en geboorte topic, zie je ook dat sommigen alleen maar kunnen klagen. Je hebt natuurlijk mensen die altijd, zeiken, klagen en/of aartslui zijn, of ze nou zwanger zijn of niet...

Tanja is gewoon een ontzettend negatief, naief en egoistisch wezentje...zwanger of niet denk ik.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  dinsdag 13 september 2005 @ 16:23:04 #225
521 ruby
Hell yeah!
pi_30544004
Ik vind Tanja een drama... Er zit echt totaal niets in en ze doet ook geen moeite om er wat van te maken. Op een gegeven moment komen dat soort mensen je neus uit.
Tuurlijk zal het allemaal zwaar zijn, maar come on zeg...volgens mij moet toch enigszins normaal kunnen functioneren. Het zit er niet in blijkbaar.

Ik hoop voor het kindje dat ze evengoed een goeie moeder zal worden.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')