quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:32 schreef Tinkerbell het volgende:
goed verhaal
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:21 schreef phileine het volgende:
Kunnen ze niet gewoon nog een tweede zwangere in het huis zetten,
Je hebt ook echt nog wel normale zwangeren hoor...quote:
Dat lijkt mij dus ookquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:55 schreef Luchtbel het volgende:
Ja maar dat zijn toch niet meer alleen gevoelens. Dat is toch gewoon retegevaarlijk.
maar ze gaat toch eenkeer dat huis uit, Philein, en dan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:21 schreef phileine het volgende:
Mee eens Luchtbel, ze weet duidelijk helemaal niet waar ze aan begonnen is en heeft ook geen flauw benul wat haar bij die bevalling te wachten staat (en geen enkele zin zich erin te verdiepen). Zo iemand moet je tegen zichzelf beschermen, dat vind ik zo langzamerhand ook wel.
Kunnen ze niet gewoon nog een tweede zwangere in het huis zetten, eentje die wel gewoon met alles meedoet en een beetje normaal is (jaja ik weet het contradictio in terminus) zodat Tanja wat wordt gerelativeerd?
Ach, als ik dit lees: “Tijdens de pufles van vandaag kwam Tanja met de mededeling dat ze 1 week voor de bevalling niet meer gaat eten, omdat ze bang is te moeten poepen tijdens het persen.”quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:21 schreef phileine het volgende:
Mee eens Luchtbel, ze weet duidelijk helemaal niet waar ze aan begonnen is en heeft ook geen flauw benul wat haar bij die bevalling te wachten staat (en geen enkele zin zich erin te verdiepen). Zo iemand moet je tegen zichzelf beschermen, dat vind ik zo langzamerhand ook wel.
Niet dat ze gaat winnen, maar ik heb begrepen dat de baby 8 dagen totaal in huis mag zijn, te zien dan, in beeld dus.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:16 schreef Logician het volgende:
Ik snap iets niet: de baby mag maximaal 8 dagen in het bb huis blijven, maar hoe kan ze dan nog winnen? Tenzij ze zonder baby wil blijven zitten?!
Iedereen is anders, ik heb ook nog gewoon alles gedaan wat ik normaal gesproken deed, maar als je bijv al kijkt in het zwangerschap en geboorte topic, zie je ook dat sommigen alleen maar kunnen klagen. Je hebt natuurlijk mensen die altijd, zeiken, klagen en/of aartslui zijn, of ze nou zwanger zijn of niet...quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:50 schreef Logician het volgende:
Ik snap serieus niet waarom ze zo weinig doet.. ik heb tot de laatste dag van mijn zwangerschappen 10 tot 12 km gelopen en op den duur toen dat te zwaar werd elke dag gefietst, je mag van de gynocoloog gewoon tot 35wk hardlopen als je dit wilt, ik vind het verbazingwekkend dat ze iemand die lichamelijk verder in orde is de boel zo laten manipuleren om van het rookgedrag maar niet eens te spreken ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |