Wat oerlelijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:21 schreef plopje het volgende:
[afbeelding]
mooi uitgebouwd (vind ik)
quote:Op maandag 26 september 2005 13:09 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Wat oerlelijk
Hier staat er nu dit voor de deur!
[[url=http://www.dumpanimage.com/up/t2/20050926/q5REkKqfN0.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.dumpanimage.com/up/t2/20050926/nzPhj8r1GD.jpg]afbeelding][/url]
1.5quote:Op maandag 26 september 2005 15:22 schreef Toxic_nl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Merk Info HONDA
Handelsbenaming Info CIVIC COUPE 1.5 LSI E2
Kleur(en) Info Zwart
Brandstof Info Benzine
Aantal cilinders Info 4
Cilinderinhoud Info 1493 cm3
Aantal zitplaatsen Info 0
Aantal staanplaatsen Info N.v.t.
![]()
Fraaie Wiesmannquote:Op maandag 26 september 2005 15:23 schreef Parvus het volgende:
zag net deze..niet echt speciaal maar toch
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen idee.
[afbeelding]
Geen idee en geen idee.
FYI: Ben geen autokenner en heb de foto's met mijn telefoon genomen =)
Sorry? Mijn S8 heeft die ribbels niet.... en nu?quote:Op zondag 25 september 2005 00:44 schreef Steijn het volgende:
[..]
Alle S modellen hebben een soort ribbel aan de onderkant van de deuren.
Hier zie je het duidelijker:
[afbeelding]
Trouwens, de zilveren spiegels kunnen ook het kenmerk zijn van de S-line modellen. Die ribbel onder de deuren zit alleen op de echte S modellen.
Ben je genept!!! verkopen!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:40 schreef Chief het volgende:
[..]
Sorry? Mijn S8 heeft die ribbels niet.... en nu?
Misschien dat de hele oude S modellen het nog niet hebben, maar ik heb van de nieuwere S modellen nog nooit een model gezien dat die ribbel onder de deuren niet heeft.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:40 schreef Chief het volgende:
Sorry? Mijn S8 heeft die ribbels niet.... en nu?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:46 schreef MugenPower het volgende:
Erg leuk, zo`n SLR maar ik vind het niet echt een 'supercar' om eerlijk te zijn...
<MP>
Ik vind een Kadett ook mooier hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:46 schreef MugenPower het volgende:
Erg leuk, zo`n SLR maar ik vind het niet echt een 'supercar' om eerlijk te zijn...
<MP>
Zeker, vind een gewone SL mooier dan die SLR.. Maar ach, kwestie van smaak natuurlijkquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik vind een Kadett ook mooier hoor.![]()
Nee, jij wel...quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:53 schreef Geqxon het volgende:
Een SLR geen supercar? Heb je poep in je hoofd!
Graag wel een witte 1.2 danquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik vind een Kadett ook mooier hoor.![]()
Amen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je naar de prijs, de prestaties, en het aantal omgedraaide nekjes dat je onderweg tegenkomt kijkt, is de SLR gewoon een supercar.
Veel auto`s wel ja... Maar een auto van 50.000 en één van 600.000 op elkaar laten lijken is toch wel een beetje jammer van Mercedes.quote:Je kunt wel zeggen dat de SLK op de SLR lijkt.... maar hebben niet ale auto's van dezelfde fabrikant uit dezelfde periode trekjes van elkaar?
Heb je de SLR al eens 'in het echt' gezien?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:37 schreef MugenPower het volgende:
Qua prestaties e.d. is de SLR een supercar, dat klopt, maar in mijn ogen mist de auto gewoon iets...
[..]
Veel auto`s wel ja... Maar een auto van 50.000 en één van 600.000 op elkaar laten lijken is toch wel een beetje jammer van Mercedes.
<MP>
Yep, 2 keer in het echt gezien... 1 keer op de AutoRai en een keer op de snelwegquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:52 schreef Toxic_nl het volgende:
[..]
Heb je de SLR al eens 'in het echt' gezien?![]()
Vind dit soort auto's op foto ook altijd gay, maar als je ze IRL ziet, is het toch wel ff zwaar kwijlen!![]()
lijkt net of die dingen uit de grond poppen, ik heb er gister 4 stuks gezien.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:02 schreef Gizmore het volgende:
Niet echt heel bijzonder maar gisteren een nieuwe VW Golf GTI, vind m stiekem toch wel mooi
Een SLR geen supercarquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:46 schreef MugenPower het volgende:
<MP>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |