Sorry, maar ik zie alleen maar kruisjes..quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:16 schreef masterjoost87 het volgende:
[afbeelding]
Bentley Continental GT
[afbeelding]
Caddilac ofzo?
[afbeelding]
Corvette
[afbeelding]
Aston Martin DB9 Volante, jammer van de kleur, maar zoo mooi verder..![]()
[afbeelding]
Oud model Porsche GT3
[afbeelding]
kleur-->, M3-->
![]()
![]()
[afbeelding]
BMW M5![]()
[afbeelding]
Oud model BMW M5 (spoiler..![]()
)
[afbeelding]
Maserati coupe
[afbeelding]
Volkswagen Phaeton
[afbeelding]
Best wel oude Ford ofzo?
ja, maar die vond ik toen ff niet bijzonder genoeg voor een foto..quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:39 schreef Jaguarized het volgende:
Is dat een Navigator naast die Aston Martin?
Welke zijn allemaal in delft dan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:40 schreef masterjoost87 het volgende:
neej het is niet allemaal in delft.. ik studeer daar nu twee weekjes, de rest is in utrecht en houten waar ik woon.. die db9 zag ik vandaag voor het eerst.. echt een vette bak..:D vlakbij mijn huis ik ga nog wel een keer terug met een fatsoenlijke cam
Ik heb hem hier in NL nog nooit in het wild zien rijden. Net als een Hummer H2 tot voor kort. Maar ja, in het noorden is een Mercedes CLS 500 al bijzonder.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:41 schreef masterjoost87 het volgende:
[..]
ja, maar die vond ik toen ff niet bijzonder genoeg voor een foto..![]()
Ik zet m er morgen opquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb hem hier in NL nog nooit in het wild zien rijden. Net als een Hummer H2 tot voor kort. Maar ja, in het noorden is een Mercedes CLS 500 al bijzonder.
In t gooi zie je die navigators relatief vaak.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb hem hier in NL nog nooit in het wild zien rijden. Net als een Hummer H2 tot voor kort. Maar ja, in het noorden is een Mercedes CLS 500 al bijzonder.
Voor een arts welquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:18 schreef CybPraetorian het volgende:
[[url=http://img329.imageshack.us/img329/73/imprezagt6ti.th.jpg]afbeelding][/URL]
Subaru Impreza GT Turbo AWD
is dat bijzonder genoeg?
Die staat op de Praedinniussingel in Groningen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:18 schreef CybPraetorian het volgende:
[[url=http://img329.imageshack.us/img329/73/imprezagt6ti.th.jpg]afbeelding][/URL]
Subaru Impreza GT Turbo AWD
is dat bijzonder genoeg?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Voor de 190 fanboy gangsters:
[afbeelding]
Datum: 18-09-2004
[afbeelding]
Merk en type: Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Eigenaar: Anton Hoekstra
Land van herkomst: Nederland
Datum: 20-09-2005
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: gepimpt
ja klopt hoezo?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die staat op de Praedinniussingel in Groningen.![]()
Die staat er wel vaker en ik herkende de straat.quote:
boeiendquote:Op woensdag 21 september 2005 17:45 schreef Blik het volgende:
vandaag in Breda:
Maserati Quattroporte (helaas zonder foto)
Mag, mits je ook even een zelfgemaakte foto postquote:Op donderdag 22 september 2005 21:30 schreef masterjoost87 het volgende:
dan mag ik zeker vast niet vermelden dat ik zonet tijdens rijles een testarossa en een RS6 zag..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |