Waarschijnlijk alleen de cijfersquote:Op donderdag 8 september 2005 22:34 schreef eborn het volgende:
[..]
Tanja had haar contract toch helemaal niet gelezen?
Lieske anyone?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:34 schreef jessie het volgende:
Dat zou ik wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk vinden
Maar die vrijwillige vertrekjes gaan nooit door. Dan bedenken ze zich ineens weer
erg flauwquote:Op donderdag 8 september 2005 22:33 schreef Showtime het volgende:
[..]
en anders komen ze met een paar sniffies coke over de brug, dan blijft ze nog wel ff
Jup weekopdracht en geheime missie gelukt.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:36 schreef Bep het volgende:
Zijn de weekopdrachten gelukten wat was de beloning?
Tara ging echt wel zelf hoor.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:34 schreef jessie het volgende:
Maar die vrijwillige vertrekjes gaan nooit door. Dan bedenken ze zich ineens weer
Bereid je maar op het ergste voor, milagro.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:35 schreef milagro het volgende:
We gaan dit nu toch niet de hele week horen, hè
"nou en toen dacht ik geef mij die fokking envelop maar, dan maar eruit"
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:34 schreef eborn het volgende:
[..]
Tanja had haar contract toch helemaal niet gelezen?
En hij is ook al niet genomineerdquote:Op donderdag 8 september 2005 22:37 schreef wickie het volgende:
Rob houd weer een verhaal....waarom.....
Merciquote:Op donderdag 8 september 2005 22:37 schreef bemeall het volgende:
[..]
Jup weekopdracht en geheime missie gelukt.
Nu blijven ze voor deze week het huishoudbudget van 400 euro houden geloof ik
650 als ik het me goed herinner.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:37 schreef bemeall het volgende:
[..]
Ga je van mij de hele week horen dat ze lef heeftquote:Op donderdag 8 september 2005 22:35 schreef milagro het volgende:
We gaan dit nu toch niet de hele week horen, hè
"nou en toen dacht ik geef mij die fokking envelop maar, dan maar eruit"
650 dacht ik.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:37 schreef bemeall het volgende:
[..]
OK, mijn foutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |