Van alle BB's? das dan zeer bijzonderquote:Op donderdag 8 september 2005 23:16 schreef regenworm het volgende:
Tanja heeft een record geboekt zit al 5 kwartier in de DBK
hahaha hier nog eenquote:Op donderdag 8 september 2005 23:16 schreef lillymoon het volgende:
Ik word hier moe van ik wil naar bed maar ik wil eerst weten wat Tanja gaat doen
Laten ompraten en vrolijk blijven zitten in het huis, weltrusten.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:16 schreef lillymoon het volgende:
Ik word hier moe van ik wil naar bed maar ik wil eerst weten wat Tanja gaat doen
Gewoon blijvenquote:Op donderdag 8 september 2005 23:16 schreef lillymoon het volgende:
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:10 schreef milagro het volgende:
Tanja zelf denkt dat het een meisje is, eerst dacht ze een jongen, maar omdat het kindje nu meer in de breedte ligt, is ze van gedachte veranderd.
Grappig dus dat haar vermoeden klopt
Voor een normaal iemand wel. Maar ze matsen Tanja welquote:Op donderdag 8 september 2005 23:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hahanou denk het niet
rookverbod in DBK gok ik
Ze lieten aan de anderen haar nominatiefilmpje zien.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
Kan iemand herhalen welke straf Natalie heeft gekregen van BB?
Thanks Tinkerbell.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:18 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ze lieten aan de anderen haar nominatiefilmpje zien.
Ach, Jeanette heeft het geflikt (die moest er ook uit volgens velen op fok).... dus wie weet Lieske ook. Ik hoop trouwens nog steeds dat Roel wint.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:12 schreef eborn het volgende:
[..]
When... does... the... hurting.....stop
Wedden dat het over haarzelf gaat?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:19 schreef teun911 het volgende:
ze gaat iets vertellen.. spannend!!! ze is geflipt zo te zien.
Menno had het ook niet verwacht. Die had al een rode kop door die vraag van Bridget, maar toen ie hoorde genomineerd te zijn werd ie pas echt goed roodquote:Op donderdag 8 september 2005 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat het moeilijk in te schatten is hoe het voelt om genomineerd te worden. Zo'n huis is een unieke omgeving.
Iedereen die genomineerd is, schrok, en ze hebben ofwel gezegd van te voren dat ze het niet erg zouden vinden of ze hadden het helemaal niet verwacht dat ze het zouden worden, Menno vooral.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Toen Bridget vanavond haar naam zei, riep Linda meteen: "Kutzooi". En daarna "stelletje flikkers.... dit pik ik niet!"![]()
Ik denk dat het moeilijk in te schatten is hoe het voelt om genomineerd te worden. Zo'n huis is een unieke omgeving.
Ze heeft stress nu, dus die gaat zich vast te pletter rokenquote:Op donderdag 8 september 2005 23:20 schreef Gert het volgende:
O wat geniet ze van alle aandacht...
Nog een trekje..
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:21 schreef teun911 het volgende:
haha, ze hebben het toch verteld.
"Anders zou ze het kunnen horen van een bepukkeld figuur op een brommer aan de andere kant van het hek."
Hehe idd.. met een peuk in haar hand.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:22 schreef Gert het volgende:
Wat een FUKKING dramaqueen
"het verpest gewoon me hele zwangerschap"
Beeegh![]()
:quote:Op donderdag 8 september 2005 23:22 schreef Un4 het volgende:
[..]
Hehe idd.. met een peuk in haar hand.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |