Misschien worden we dan naar B&H overgeplaatst?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:28 schreef peaceman het volgende:
Voor kenners van mooie vrouwen deeltje 1 dan toch![]()
so what? hahaquote:Op donderdag 8 september 2005 22:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien worden we dan naar B&H overgeplaatst?
Geen gekke dingen te zien. (losse stekkertjes, gebroken soldeerverbindingen)quote:Op donderdag 8 september 2005 22:23 schreef brother52 het volgende:
En wat is het resultaat?
Operatie geslaagd, patient overleden?
Mij maakt het ook niet uit hoor. Maar denk dat Tokay, Wyccie, TH en Diaan dan alleen in RJP voor Kennners van mooie mannen te vinden zullen zijn. En Z, Pyl en Fotoloog dan helemaal nooit meer komen.quote:
Misschien een domme vraag, maar het is laat, ben moe en ik heb last van de warmte maar wat is B&H... heb geen zin om het op te zoekenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien worden we dan naar B&H overgeplaatst?
Babes & Hunksquote:Op donderdag 8 september 2005 22:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar het is laat, ben moe en ik heb last van de warmte maar wat is B&H... heb geen zin om het op te zoeken![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Mij maakt het ook niet uit hoor. Maar denk dat Tokay, Wyccie, TH en Diaan dan alleen in RJP voor Kennners van mooie mannen te vinden zullen zijn. En Z, Pyl en Fotoloog dan helemaal nooit meer komen.
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:31 schreef sooty het volgende:
Was Frank Zander al geraden, Dolle ?
Veel geram en weinig wol.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Veel geram en weinig wol.
we kunnen daar ook een topic openen waarin alleen (mooie) vrouwen gepost mogen worden....quote:Op donderdag 8 september 2005 22:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mij maakt het ook niet uit hoor. Maar denk dat Tokay, Wyccie, TH en Diaan dan alleen in RJP voor Kennners van mooie mannen te vinden zullen zijn. En Z, Pyl en Fotoloog dan helemaal nooit meer komen.
Zij was de sidekick van Frank Zander; ooit geveld door kanker. (da's minder..).quote:Op donderdag 8 september 2005 22:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Door mij. Maar het ging om die lelijke vrouw.
Raad de babe?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
we kunnen daar ook een topic openen waarin alleen (mooie) vrouwen gepost mogen worden....![]()
quote:
Ow dat klinkt allemaal heel ingewikkeld... hopelijk is het probleem snel verholpen of heb je de nieuwe ingezet. Succes ermee!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Geen gekke dingen te zien. (losse stekkertjes, gebroken soldeerverbindingen)
Aan de hand van de geluiden die 't ding nog maakte (CD's in- en uit de cassette) heb ik 't vermoeden dat de spin-motor niet meer draait, maar daarvoor moet ik 'm dus op de head-unit aansluiten.
Dat wordt dus de hele zooi uit m'n auto trekken. Inclusief de kabel die van voor naar achter loopt.
Nou heb ik nog 'n andere Autoradio met wisselaar liggen (een nieuwere), dus kan ik net zo goed die meteen in m'n auto zetten. Als ik deze dan weer aan de praat krijg, hou ik 'm wel voor reserve...Of voor m'n toekomstige bedrijfsauto.
Valt denk ik wel een mouw aan te passen. Al denk ik niet dat ze zo lang zullen lopen als deze topicreeks.quote:
Desnoods zet ik er zolang wel een frontloader in, maar ik moet CDtjes kunnen draaien in m'n auto. Van de radio word ik ook niet bepaald vrolijk...quote:Op donderdag 8 september 2005 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
Ow dat klinkt allemaal heel ingewikkeld... hopelijk is het probleem snel verholpen of heb je de nieuwe ingezet. Succes ermee!
Helga Feddersenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:36 schreef sooty het volgende:
[..]
Zij was de sidekick van Frank Zander; ooit geveld door kanker. (da's minder..).
Maar hoe heette zij ook weer ??
Begin een eigen radiostation Gitaarherrie FM 24 uur per dag Gwar, Slipknot en Cradle of filth.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:46 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Desnoods zet ik er zolang wel een frontloader in, maar ik moet CDtjes kunnen draaien in m'n auto. Van de radio word ik ook niet bepaald vrolijk...
Dat lijkt me geen prettig klusje bij deze temperaturen. Maar past die andere radio niet op dezelfde kabel? (desnoods met verloopjes)quote:Op donderdag 8 september 2005 22:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Geen gekke dingen te zien. (losse stekkertjes, gebroken soldeerverbindingen)
Aan de hand van de geluiden die 't ding nog maakte (CD's in- en uit de cassette) heb ik 't vermoeden dat de spin-motor niet meer draait, maar daarvoor moet ik 'm dus op de head-unit aansluiten.
Dat wordt dus de hele zooi uit m'n auto trekken. Inclusief de kabel die van voor naar achter loopt.
Nou heb ik nog 'n andere Autoradio met wisselaar liggen (een nieuwere), dus kan ik net zo goed die meteen in m'n auto zetten. Als ik deze dan weer aan de praat krijg, hou ik 'm wel voor reserve...Of voor m'n toekomstige bedrijfsauto.
Naar 3FM kun je goed lusiteren hoor, tenminste ik luister het veel in de auto. mp3 is nog beter trouwens... maar ja die heb ik niet meer....quote:Op donderdag 8 september 2005 22:46 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Desnoods zet ik er zolang wel een frontloader in, maar ik moet CDtjes kunnen draaien in m'n auto. Van de radio word ik ook niet bepaald vrolijk...
Nope; heb ik al bekeken. Alhoewel 't beide JVC sets zijn, is de aansluiting heel anders.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:49 schreef brother52 het volgende:
Dat lijkt me geen prettig klusje bij deze temperaturen. Maar past die andere radio niet op dezelfde kabel? (desnoods met verloopjes)
Da's een bak doffe ellende...quote:Op donderdag 8 september 2005 22:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Begin een eigen radiostation Gitaarherrie FM 24 uur per dag Gwar, Slipknot en Cradle of filth.
Jordan (Katie Price) toch. Die hoort tegenwoordig bijquote:Op donderdag 8 september 2005 22:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb deze alleen eens gesteld bij wie hoort deze dame?
[afbeelding]
Mijn neefje luistert naar die tering muziek. Wat mij betreft mogen ze richting de Bermuda driehoek vliegen.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:52 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's een bak doffe ellende...![]()
Nope!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:55 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jordan (Katie Price) toch. Die hoort tegenwoordig bij [afbeelding]
Hij treedt tegenwoordig op op bruiloften en partijen zullen we hem boeken voor jullie huwelijk Peace?quote:
Altijd lachen met autoradio's, dat er verschillen zijn tussen de merken is logisch. Maar dat er tussen modellen van eenzelfde merk verschil is heb ik nog nooit begrepen. Of heeft die nieuwere meer functies?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:51 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nope; heb ik al bekeken. Alhoewel 't beide JVC sets zijn, is de aansluiting heel anders.
Die er nu in zit maakt gebruik van 2 kabeltjes; in de nieuwere is dat allemaal geïntegreerd in 1 kabel.
Ciao Diaan , weltrustenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:57 schreef Diaan73 het volgende:
hee ik ga mn bed opzoeken, zit bijna tevoor de pc.....
Tot morgenlekker uitslapen
als je een bloedrige bruiloft wil wel ja..quote:Op donderdag 8 september 2005 22:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij treedt tegenwoordig op op bruiloften en partijen zullen we hem boeken voor jullie huwelijk Peace?
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij treedt tegenwoordig op op bruiloften en partijen zullen we hem boeken voor jullie huwelijk Peace?
Dat nog niet eens.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:58 schreef brother52 het volgende:
Altijd lachen met autoradio's, dat er verschillen zijn tussen de merken is logisch. Maar dat er tussen modellen van eenzelfde merk verschil is heb ik nog nooit begrepen. Of heeft die nieuwere meer functies?
No way; moet ik nog 'n week naar de radio luisteren.quote:Maar als je die kabel er toch uit moet halen, dan zou ik wachten tot na het weekend, dat scheelt 7 graden.
Toch leuk een human pinata?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
als je een bloedrige bruiloft wil wel ja..![]()
Hedvika Horvathova maar je hoefde alleen te zeggen bij wie ze hoort.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:01 schreef Neleos het volgende:
[..]
Is mans Jan Koller?
Dan weet ik nog steeds niet wie zij is...
Die maken van een begrafenis zelfs nog een feestjequote:Op donderdag 8 september 2005 23:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
* wil de Kaiser Chiefs voor een feestje
Moet ik jullie bruiloft gaan betalen?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
* wil de Kaiser Chiefs, R.E.M, Stef Bos en nog veel meer voor een feestje, dus ga maar sparen!
Goed planquote:Op donderdag 8 september 2005 23:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Moet ik jullie bruiloft gaan betalen?
Ter herinnering je post:quote:Op donderdag 8 september 2005 23:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Moet ik jullie bruiloft gaan betalen?
Als jullie hem boeken, gaan jullie ook betalen natuurlijk.....quote:Op donderdag 8 september 2005 22:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
That's my womanquote:Op donderdag 8 september 2005 23:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ter herinnering je post:
[..]
Als jullie hem boeken, gaan jullie ook betalen natuurlijk.....
Tsja die 3 tientjes en die 4 consumpties kan ik wel ophoesten denk ik.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ter herinnering je post:
[..]
Als jullie hem boeken, gaan jullie ook betalen natuurlijk.....
Als mijn verhalen goed verkopen misschien maar aan de kritieken van Pyl te lezen ben ik volkomen talentloos dus zit dat er niet in.quote:
Net alsof je je van pyl wat zou moeten aantrekken...quote:Op donderdag 8 september 2005 23:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Als mijn verhalen goed verkopen misschien maar aan de kritieken van Pyl te lezen ben ik volkomen talentloos dus zit dat er niet in.
Niet altijd maar hij leest veel boeken, of hij wekt tenminste die indruk. Dus heeft ie er mogelijk ook verstand van. Merk ik hier uit op de je vind dat ik wel enige vorm van talent bezit TH?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:11 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Net alsof je je van pyl wat zou moeten aantrekken...
Daar mag je uit opmerken dat je je van niemand wat moet aantrekken. Zelfs (misschien wel: vooral) van mij niet.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Niet altijd maar hij leest veel boeken, of hij wekt tenminste die indruk. Dus heeft ie er mogelijk ook verstand van. Merk ik hier uit op de je vind dat ik wel enige vorm van talent bezit TH?
Ach er is gewoon prut wat misschien niet intectueel genoeg is voor Pyl maar wat massaal verkoopt, geen zorgen dus..quote:Op donderdag 8 september 2005 23:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet altijd maar hij leest veel boeken, of hij wekt tenminste die indruk. Dus heeft ie er mogelijk ook verstand van. Merk ik hier uit op de je vind dat ik wel enige vorm van talent bezit TH?
Das mijn zwakke punt, trek me soms te veel aan. Moet inderdaad soms meer schijt aan dingen hebben.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:16 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Daar mag je uit opmerken dat je je van niemand wat moet aantrekken. Zelfs van mij niet.
Beter eigenwijs dan andermans deuntje...quote:Op donderdag 8 september 2005 23:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Das mijn zwakke punt, trek me soms te veel aan. Moet inderdaad soms meer schijt aan dingen hebben.
Das waar. Steven Seagal heeft ook minimaal acteertalent maar speelde wel in veel films.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach er is gewoon prut wat misschien niet intectueel genoeg is voor Pyl maar wat massal verkoopt, geen zorgen dus..![]()
Volg meestal wel mijn eigen pad maar als mensen kritiek op mij hebben raakt het me wel.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Beter eigenwijs dan andermans deuntje...
quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:17 schreef Treinhomo het volgende:
Angelina Jolie.
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:18 schreef Berkery het volgende:
Jolie, Angelina
prima spreuk! Maar wel gefundeerd eigenwijs graagquote:Op donderdag 8 september 2005 23:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Beter eigenwijs dan andermans deuntje...
Inderdaad; ongefundeerd eigenwijs zijn er al meer dan genoeg.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:25 schreef peaceman het volgende:
prima spreuk! Maar wel gefundeerd eigenwijs graag![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:28 schreef Treinhomo het volgende:
Michelle Rodriguez.
terwijl juist bij deze mensen in 99,99% van de gevallen door 1 simpel argument die zekerheid weg zou moeten zijn...quote:Op donderdag 8 september 2005 23:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Inderdaad; ongefundeerd eigenwijs zijn er al meer dan genoeg.
Domme mensen weten niet veel, maar dat kleine beetje wat ze weten, weten ze dan ook wel héél erg zeker...![]()
IJdele hoop...quote:Op donderdag 8 september 2005 23:30 schreef peaceman het volgende:
terwijl juist bij deze mensen in 99,99% van de gevallen door 1 simpel argument die zekerheid weg zou moeten zijn...![]()
Ik ben dom maar weet wel bijna altijd de meeste plaatjes hier zeker.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Inderdaad; ongefundeerd eigenwijs zijn er al meer dan genoeg.
Domme mensen weten niet veel, maar dat kleine beetje wat ze weten, weten ze dan ook wel héél erg zeker...![]()
jij bent niet domquote:Op donderdag 8 september 2005 23:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben dom maar weet wel bijna altijd de meeste plaatjes hier zeker.
Jij bent niet dom.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ben dom maar weet wel bijna altijd de meeste plaatjes hier zeker.
Je bent in ieder geval behoorlijk nozel.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Dom is misschien hard uitgedrukt maar ben ook niet erg slim.
En soms zo gek als een deur, maar dat is alleen maar leuk voor jullie.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:36 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval behoorlijk nozel.
Als je dat niet geweest was, had je 't hier nooit zo lang volgehouden...quote:Op donderdag 8 september 2005 23:37 schreef mr_anonimous het volgende:
En soms zo gek als een deur, maar dat is alleen maar leuk voor jullie.
Hee, is dat Michelle Rodriguez? Ik dacht dat die Rosario Dawson van gisteren Michelle Rodriguez wasquote:Op donderdag 8 september 2005 23:28 schreef Treinhomo het volgende:
Michelle Rodriguez.
Sooty heeft die dame geraden geloof ik.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:38 schreef dolle_hond het volgende:
ano:
die man heet idd Frank Zander
Zou ik liegen ?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:39 schreef wyccie het volgende:
Hee, is dat Michelle Rodriguez? Ik dacht dat die Rosario Dawson van gisteren Michelle Rodriguez was![]()
Maak die zin eens af.....quote:Op donderdag 8 september 2005 23:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Die dame zat in Troy, Enigma, Timecode, Gangster No. 1 en Deep Blue Sea ( misschien dat ee
Geeneen.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Die dame zat in Troy, Enigma, Timecode, Gangster No. 1 en Deep Blue Sea ( misschien dat een van die in je kast staat TH.)
Wyccie J. Anderson toch?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ze heet wyccie hoor !![]()
Wyccie Devito....![]()
Trusten Peacequote:Op donderdag 8 september 2005 23:41 schreef peaceman het volgende:
ik ga maar snel slapen voor ik billenkoek van Wyccie krijg![]()
trusten allemaal![]()
Totdat 't tegendeel, middels een foto, bewezen is...quote:Op donderdag 8 september 2005 23:42 schreef wyccie het volgende:
Mijn god, nu ben ik ook nog eens oud en kaal?![]()
Vraag maar aan Pos.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:42 schreef wyccie het volgende:
Welterusten Peace!
Wie is .... J. Anderson????
Die is blond, net als jij.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:43 schreef wyccie het volgende:
Da's denk ik Diane Kruger?
Is Pos niet op vakantie?quote:
Da's een haarkleur-ontfutsel-postquote:Op donderdag 8 september 2005 23:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die is blond, net als jij.
Die kans is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Totdat 't tegendeel, middels een foto, bewezen is...
Ja, dus moet je even wachten of wil je het perse nu weten?quote:
Was it that obvious?quote:[..]
Da's een haarkleur-ontfutsel-post![]()
En tot die tijd blijf jij oud en kaal...quote:Op donderdag 8 september 2005 23:47 schreef wyccie het volgende:
Die kans is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein.
You asked for it:quote:Op donderdag 8 september 2005 23:49 schreef wyccie het volgende:
Ik wil het wel nu weten, graag.
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:48 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En tot die tijd blijf jij oud en kaal...
Ik ben gewoon klein voor mijn leeftijd, maar ik ben geen dwergquote:Op donderdag 8 september 2005 23:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
You asked for it:
[afbeelding]
Op deze leeftijd kun je aannemen dat je zo klein zal blijven. Op den duur zelfs kleiner.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon klein voor mijn leeftijd, maar ik ben geen dwerg
Ach ik ben het gewend, was mijn hele leven al de kleinste van de klas.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op deze leeftijd kun je aannemen dat je zo klein zal blijven. Op den duur zelfs kleiner.
Vertel mij wat; ik heb al járen kaal haar...quote:Op donderdag 8 september 2005 23:50 schreef wyccie het volgende:
![]()
Kaal is trouwens wel handig, lekker koel in de zomer.
Da's niet goed Nederlands!quote:Op donderdag 8 september 2005 23:53 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Vertel mij wat; ik heb al járen kaal haar...
Die dwerg is de hoofdtrainer van NEC één hoofdrolspeler in Carnivale.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
You asked for it:
[afbeelding]
Ze is vernoemd naar een een geel kruid wat vaak door rijst gedaan wordt.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ach ik ben het gewend, was mijn hele leven al de kleinste van de klas.
Geef eens meer hintjes over mevrouw?
Natalie is kaal op dit moment:quote:Op donderdag 8 september 2005 23:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Kaal is trouwens wel handig, lekker koel in de zomer.
Maar da's wel een mooie manier om te verduidelijken dat ik 'bald by choice' ben,quote:
Wiccie wordt nog ouder en gaat nog groeien.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon klein voor mijn leeftijd, maar ik ben geen dwerg
Saffron Burrows heet ze.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:56 schreef wyccie het volgende:
Saffraan!
Kerri ?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Ze is vernoemd naar een een geel kruid wat vaak door rijst gedaan wordt.
Plaatje is van Carnivale. Moet je ook eens kijken Tong, denk dat het je wel bevalt.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wiccie wordt nog ouder en gaat nog groeien.
Trouwens dat plaatje van Twin peaks is leuk
Denk je dat?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wiccie wordt nog ouder en gaat nog groeien.
Trouwens dat plaatje van Twin peaks is leuk
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:55 schreef sooty het volgende:
[..]
Die dwerg is de hoofdtrainer van NEC één hoofdrolspeler in Carnivale.
Komen Pos en ik mee kijken hoor.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Denk je dat?![]()
Twin Peaks! Heb ik hier ook nog liggen! Ik zou gewoon een keer een Twin Peaks-marathon moeten houden![]()
David Lynch fans?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Komen Pos en ik mee kijken hoor.
Ja maar vooral TP-fans.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:06 schreef wyccie het volgende:
Christina Ricci!
Ietsje langer.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Zij is 1. 55, jij ook Wyccie?
1.60 is toch niet zo klein voor een dame?quote:
Da's alweer 3 centimeter te lang.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
1.60 is toch niet zo klein voor een dame?
Voor een vrouw? Dan ben ik dus een mannelijke dwerg met mijn 1.74.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Da's alweer 3 centimeter te lang.
Gemiddelde is toch 1,70m ?
Jaja....quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:14 schreef tong80 het volgende:
Trusten plaatjesraders. Ik ga dromen van kleine meisjes, wel volwassen duh.
Voor een man is 1,80m toch gemiddeld?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Voor een vrouw? Dan ben ik dus een mannelijke dwerg met mijn 1.74.
Was dat maar zo, ze ziet er toch wel een stuk leuker uit. Ik zie er zo verlept uitquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Je bent dus wel Rachel Leigh Cook met je 1.57!
Precies; dat soort lui kunnen van mij dus rekenen op 'n voltreffer met 'n half glas bier, sinas of cola...quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:19 schreef wyccie het volgende:
Voor een man is 1,80m toch gemiddeld?
Maar met 1,74m kun je nog bij hogere planken enzo.
Met concerten is klein zijn soms handig, want als er aardige mannen voor me staan, mag ik natuurlijk voor ze staan. Ze bieden ook wel eens aan om me op hun schouders te dragen, maar dat vind ik toch wat te ver gaan(en het is reuze irritant voor de mensen daarachter)
Valt volgens mij reuze mee met jou uiterlijk. Slapen is gezond. Maar dan zien we je minder hierzo. Ook weer niet leuk.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Was dat maar zo, ze ziet er toch wel een stuk leuker uit. Ik zie er zo verlept uitIk moet toch maar meer slapen
![]()
Zonde van je drankje, gewoon even hard op de tenen trappenquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:23 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Precies; dat soort lui kunnen van mij dus rekenen op 'n voltreffer met 'n half glas bier, sinas of cola...
In NL wel denk ik. NL levert de meeste grote mensen gemiddeld ter wereld.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voor een man is 1,80m toch gemiddeld?
Maar met 1,74m kun je nog bij hogere planken enzo.
Met concerten is klein zijn soms handig, want als er aardige mannen voor me staan, mag ik natuurlijk voor ze staan. Ze bieden ook wel eens aan om me op hun schouders te dragen, maar dat vind ik toch wat te ver gaan(en het is reuze irritant voor de mensen daarachter)
In Nederland bedoel ik inderdaad.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In NL wel denk ik. NL levert de meeste grote mensen gemiddeld ter wereld.
Ik heb ook ooit een leuk kort dametje voor me gelaten bij een concert, geen spijt van gehad.
Model, maar ook bekend door familie.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Model zeker? Effe Tokay uit bed brullen dan maar.
's meestal 't drankje van m'n maatje; ik kan beter raakgooien dan hij...quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:25 schreef wyccie het volgende:
Zonde van je drankje, gewoon even hard op de tenen trappen![]()
Hoe groot ben jij dan TH? Dat staat niet in je fotoboekquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:23 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Precies; dat soort lui kunnen van mij dus rekenen op 'n voltreffer met 'n half glas bier, sinas of cola...
Nee, als je heel goed naar haar gezicht (ogen) kijkt, dan zie je het zo!quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Ivanka Trump?
1.82 M.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:31 schreef wyccie het volgende:
Hoe groot ben jij dan TH? Dat staat niet in je fotoboek![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Die dochter van McCartney?
Allicht.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:35 schreef wyccie het volgende:
Wow, dan kijk ik heel erg tegen je op!
F5 even!quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Wow ze lijkt sprekend op haar Ma zeg!
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:37 schreef wyccie het volgende:
Ik wil mijn haar trouwens zo verven:
[afbeelding]
Nog even en wyccie kan 't derde lid van ICP worden.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Grappig, neem dan ook die wasbeerranden onder je ogen?
Zijn ze maar met z'n tweeën? Dat kun je toch geen Posse noemen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nog even en wyccie kan 't derde lid van ICP worden.
Ik heb al wallen van mezelfquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Grappig, neem dan ook die wasbeerranden onder je ogen?
Kun je ze camoufleren.quote:
Die heeft geen kapsel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb een pinheadkapsel.
Oh jawel hoor. Een posje...quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:41 schreef wyccie het volgende:
Zijn ze maar met z'n tweeën? Dat kun je toch geen Posse noemen?
Heb van die spikeachtige stekels. Aangezien ik dik haar heb heeft iedereen die het aanraakt het gevoel of hun hand in een bak spijkers hebben gestopt.quote:
Klinkt meer als glamrockquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Oh jawel hoor.
Ze weten in ieder geval in 5 kwartier een concertzaal in een volwassen puinhoop te veranderen.
m.b.v. 300 1,5 liter flessen cola, veren en glitters...
X-zibit deelde jointjes uit op het Drum Rythym festival.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Oh jawel hoor.
Ze weten in ieder geval in 5 kwartier een concertzaal in een volwassen puinhoop te veranderen.
m.b.v. 300 1,5 liter flessen cola, veren en glitters...
Doe je dat met groene zeep? Op de middelbare school zaten er wat van die alto/punk types die het in hun haar smeerden.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Heb van die spikeachtige stekels. Aangezien ik dik haar heb heeft iedereen die het aanraakt het gevoel of hun hand in een bak spijkers hebben gestopt.
Delinquent habits delen altijd tequila uit...quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:46 schreef mr_anonimous het volgende:
X-zibit deelde jointjes uit op het Drum Rythym festival.
Ben geen Alto/Punktype. Gewoon zo'n modern kapsel heb ik jarenlang droeg ik de Andy Garcia look maar wou iets nieuws.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Doe je dat met groene zeep? Op de middelbare school zaten er wat van die alto/punk types die het in hun haar smeerden.
Moet dus weer de Andy Garcialook nemen voor jou?quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:50 schreef wyccie het volgende:
Hee Andy, heb je nou wel door dat ik dus zwart haar heb en geen blond haar?
Jij bent heel netjes he?quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Lang haar staat mij niet en rommelig haar doe ik niet aan. Moet of strak achterover gekamd zitten of zoals ik het nu heb. Dan zie ik er vlot uit.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij bent heel netjes he?
Ik vind Andy Garcia's kapsel niet zo leuk, te veel gel, te Italiaans
Ik weet natuurlijk niet hoe het er precies uitziet.....quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Dus gewoon mijn stekels maar houden dan?
je wil dat ik een foto post zeker? Sneak!quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet hoe het er precies uitziet.....
Is kaal niet iets voor jou?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
je wil dat ik een foto post zeker? Sneak!
Wel gedaan vroeger en als ik weer eens een lange reis ga maken doe ik het weer omdat mijn haar heel hard groeit.
Tokio en nog een keer naar Thailand.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat Joan Collins in haar jonge jaren?
Voor de zwartharige meisjes zekerquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tokio en nog een keer naar Thailand.
Tokio omdat het mij een coole stad lijkt. Thailand omdat er bekenden wonen.quote:
De heren zijn beide koningen....quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Tsja ik weet het niet meer.
Nee, geen echte koningen!quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Die van Jordanië?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Een presley?
Ik zal proberen morgenochtend iets te verzinnen, als ik niet in een pessimistische bui ben.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Ach het verhaaltije is er vandaag niet van gekomen.
Ze heet Riley. Ik vind dat ze veel op haar opa lijkt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Oma is dus Priscilla, Dochter is Lisa Marie, Kleindochter weet ik niet.
Ik zou wel naar New York willen, daarom wilde ik ook in de koffer van TH.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Welke landen wil jij graag bezoeken Wyccie?
Oh gelukkig was al bang dat je met hem in de koffer wilde.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zou wel naar New York willen, daarom wilde ik ook in de koffer van TH.
Canada, Nieuw-Zeeland, dat soort landen lijken me heel mooi.
Ah that narrows it down!quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Janet Leigh?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Heb ooit iemand aan een punt geholpen in FMT door te zeggen dat zij uit The Graduate was van een foto. Was denk ik weer weg gezakt ofzo.
Hmm, veel Franse acteurs ken ik niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Franse A acteur!
Tcheky Karyo. Hij speelt vaak schurken of onsympathiekelingen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm, veel Franse acteurs ken ik niet.
Jean Reno natuurlijk, Gerard Depardieu, Louis de Funes, Vincent Cassel.....uhm dat was het volgens mij....
Kan niet anders met zo'n kopquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tcheky Karyo. Hij speelt vaak schurken of onsympathiekelingen.
Denk dat ik maar eens de binnenkant van ogen ga bekijken Wyc.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze heet Riley. Ik vind dat ze veel op haar opa lijkt.
Weet je deze?
[afbeelding]
Tja, het valt natuurlijk niet mee, dat begrijp ik wel; best moeilijk, die oude plaatjes.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:17 schreef Treinhomo het volgende:
Hmmm...de kleurencartridge is weer 's leeg ?
Nee, maar een goede gok. Meneer kwam van het oude continent.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:27 schreef wyccie het volgende:
Zuid-Amerikaan, pyl?
Nee joh; van ouwe zwart-wit knoei word ik instant-depressief...quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:27 schreef wyccie het volgende:
Zuid-Amerikaan, pyl?
TH, weet je die enge mannen niet?
Arme TH, zo depressief dat je niet eens in de gaten had dat vrouwe wyccie verwees naar het plaatje van Brother52?quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:22 schreef Treinhomo het volgende:
Nee joh; van ouwe zwart-wit knoei word ik instant-depressief...![]()
Ja zeg.....zomaar voor niets? Vragen staat vrij hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:54 schreef Tokay het volgende:
Misschien moet hij wat hints gaan geven...
Goed dan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:03 schreef pyl het volgende:
Ja zeg.....zomaar voor niets? Vragen staat vrij hoor.![]()
quote:
Daar heeft-ie potdorie inderdaad ook nog even ingezeten. Maar dat was geen succes - en doet er niet toe.quote:Of zat meneer in de politiek?
Inderdaad; finaal van de leg.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:31 schreef pyl het volgende:
Arme TH, zo depressief dat je niet eens in de gaten had dat vrouwe wyccie verwees naar het plaatje van Brother52?
![]()
O ja, goed idee!quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:19 schreef Treinhomo het volgende:
'k ben zelfs, van de weeromstuit, maar gewoon m'n werk gaan doen...
Nee, nee, meneer was van een generatie eerder en bovendien niet uit Amerika, zoals ik hierboven al had gezegd.............quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:23 schreef Tokay het volgende:
Allan Bloom?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:34 schreef Tokay het volgende:
Franse nationaliteit?
Dan zal 't wel één of andere Garcia zijn...quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:36 schreef pyl het volgende:
![]()
De gok van wyccie was niet voor niks 'goed': Spanjaard.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:38 schreef Treinhomo het volgende:
Dan zal 't wel één of andere Garcia zijn...
quote:Een andere invloedrijke diagnose was die van Ortega y Gasset. Voor Ortega is de massa de grote boosdoener. De moderne massa’s hebben de macht van de gecultiveerde elite overgenomen. De gevolgen daarvan voor de samenleving zijn volgens Ortega verschrikkelijk. In zijn beroemde De opstand der horden (1929) schrijft hij:
‘Er is een feit dat, het moge ten goede of ten kwade strekken, de meest belangrijke gebeurtenis is van het openbare Europese leven van dit ogenblik. Dit feit is de vekrijging van de onbeperkte maatschappelijke macht door de horden. Daar nu de horden krachtens hun aard zelf hun eigen bestaan evenmin moeten als kunnen besturen, en minder nog leiding kunnen geven aan de samenleving, houdt dit feit dus in dat Europa op het ogenblik de ernstigste crisis ondergaat die volkeren landen en beschavingen te verduren hebben. Deze crisis heeft zich meer dan eens voorgedaan in de geschiedenis. Het uiterlijk en de gevolgen ervan zijn bekend. Men kent ook de naam ervan. Deze crisis heet: opstand der horden.’
De massa’s van halfontwikkelden dulden in het huidige tijdsgewricht geen elite meer boven zich. De ‘selecte mensen’ uit wie de elite is samengesteld, zijn echter hoeders van de cultuur. De selecte mens onderscheidt zich door zijn ‘innerlijken drang zich te richten naar een buiten hem liggende en boven hem verheven norm, waaraan hij zich vrijwillig onderwerpt. Daartegenover staat de massamens, of de mens uit de grote hoop. De hordemens heeft geen verstrekkend plan in zijn leven: hij wordt door de driften van het ogenblik meegesleurd. Daarom brengt hij nooit iets tot stand. De hordemens parasiteert alleen maar, hij schept zelf geen nieuwe cultuur.
Oswald Spengler en José Ortega y Gasset vertegenwoordigen twee verschillende reacties op de massacultuur, maar gaan beiden uit van hetzelfde elitaire standpunt. Spengler kiest een agressieve revolutionaire koers, Ortega y Gasset kiest voor het hautaine isolement. De eerst kiest voor de macht, de tweede voor de geest.
'Raad je plaatje voor belegen belezen mensen'...quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:01 schreef Tokay het volgende:
Ik ga maar even een soap kijken, ofzo.
Kies jij ook al voor het "hautaine isolement"?quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:01 schreef Tokay het volgende:
Ik ga maar even een soap kijken, ofzo.
Ja pyl, ik heb mijn keuze gemaakt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:02 schreef pyl het volgende:
Kies jij ook al voor het "hautaine isolement"?
Tja, en hij lijkt alsmaar meer gelijk te krijgen........quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:03 schreef Z het volgende:
Ik ben helemaal niet thuis in filosofen Pyl, wel interessant wat meneer schreef, en dat al in 1929 ...
Nou kijk ik daar niet naar, maar ik ken 't wel een beetje.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:06 schreef Tokay het volgende:
Ja pyl, ik heb mijn keuze gemaakt.
Ik ben immers de enige hier die naar Desperate Housewives kijkt.![]()
Daar ben ik het dus ook mee eens.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:03 schreef Z het volgende:
wel interessant wat meneer schreef, en dat al in 1929 ...
Ehm, je bedoelt Felicity Huffman? Jaaaaaa, die speelt mee in Desperate Housewives!!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:08 schreef Treinhomo het volgende:
Nou kijk ik daar niet naar, maar ik ken 't wel een beetje.
Da's toch die serie waar de vrouw van William H. Macy (kom, hoe heet ze nou ook alweer ?) in meespeelt ?
Dat zijn nou van die markante weetjes, die je simpelweg nóóit meer vergeet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:26 schreef Tokay het volgende:
Wat grappig dat jij weet dat zij getrouwd is met William H. Macy!!!
Collega van Ortega Y Gasset.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:13 schreef Treinhomo het volgende:
Henny Huisman over 20 jaar ?
Whehe, niet thuis in de filosofen, zei je?quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:19 schreef Z het volgende:
Robert M. Pirsig
'k vrees dat Henny Huisman op 170 jarige leeftijd nog steeds 'n IQ van 9 heeft.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:20 schreef pyl het volgende:
Collega van Ortega Y Gasset.
Ik weet niet hoe het met Henny zit, maar ik las net dat meneer hierboven op 9-jarige leeftijd een IQ had van 170.
Oui, oui!quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:31 schreef Z het volgende:
Camus?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:32 schreef Treinhomo het volgende:
'k vrees dat Henny Huisman op 170 jarige leeftijd nog steeds 'n IQ van 9 heeft.![]()
Mmmmmmmmmmm..............dat geloof ik niet, maar in Frankrijk zijn ongetwijfeld enige straten naar haar vernoemd - en ik maak me sterk dat er wel één daarvan....etc.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:53 schreef Z het volgende:
Rookt ze? Of rijdt ze motor?
Non.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:01 schreef franzo het volgende:
Simone de Beauvoir
Mais oui biensur, Marguerite Yourcenar.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:12 schreef franzo het volgende:
Dan moet het welhaast Yourcenar zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |