Misschien worden we dan naar B&H overgeplaatst?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:28 schreef peaceman het volgende:
Voor kenners van mooie vrouwen deeltje 1 dan toch![]()
so what? hahaquote:Op donderdag 8 september 2005 22:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien worden we dan naar B&H overgeplaatst?
Geen gekke dingen te zien. (losse stekkertjes, gebroken soldeerverbindingen)quote:Op donderdag 8 september 2005 22:23 schreef brother52 het volgende:
En wat is het resultaat?
Operatie geslaagd, patient overleden?
Mij maakt het ook niet uit hoor. Maar denk dat Tokay, Wyccie, TH en Diaan dan alleen in RJP voor Kennners van mooie mannen te vinden zullen zijn. En Z, Pyl en Fotoloog dan helemaal nooit meer komen.quote:
Misschien een domme vraag, maar het is laat, ben moe en ik heb last van de warmte maar wat is B&H... heb geen zin om het op te zoekenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien worden we dan naar B&H overgeplaatst?
Babes & Hunksquote:Op donderdag 8 september 2005 22:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar het is laat, ben moe en ik heb last van de warmte maar wat is B&H... heb geen zin om het op te zoeken![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Mij maakt het ook niet uit hoor. Maar denk dat Tokay, Wyccie, TH en Diaan dan alleen in RJP voor Kennners van mooie mannen te vinden zullen zijn. En Z, Pyl en Fotoloog dan helemaal nooit meer komen.
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:31 schreef sooty het volgende:
Was Frank Zander al geraden, Dolle ?
Veel geram en weinig wol.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Veel geram en weinig wol.
we kunnen daar ook een topic openen waarin alleen (mooie) vrouwen gepost mogen worden....quote:Op donderdag 8 september 2005 22:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mij maakt het ook niet uit hoor. Maar denk dat Tokay, Wyccie, TH en Diaan dan alleen in RJP voor Kennners van mooie mannen te vinden zullen zijn. En Z, Pyl en Fotoloog dan helemaal nooit meer komen.
Zij was de sidekick van Frank Zander; ooit geveld door kanker. (da's minder..).quote:Op donderdag 8 september 2005 22:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Door mij. Maar het ging om die lelijke vrouw.
Raad de babe?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
we kunnen daar ook een topic openen waarin alleen (mooie) vrouwen gepost mogen worden....![]()
quote:
Ow dat klinkt allemaal heel ingewikkeld... hopelijk is het probleem snel verholpen of heb je de nieuwe ingezet. Succes ermee!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Geen gekke dingen te zien. (losse stekkertjes, gebroken soldeerverbindingen)
Aan de hand van de geluiden die 't ding nog maakte (CD's in- en uit de cassette) heb ik 't vermoeden dat de spin-motor niet meer draait, maar daarvoor moet ik 'm dus op de head-unit aansluiten.
Dat wordt dus de hele zooi uit m'n auto trekken. Inclusief de kabel die van voor naar achter loopt.
Nou heb ik nog 'n andere Autoradio met wisselaar liggen (een nieuwere), dus kan ik net zo goed die meteen in m'n auto zetten. Als ik deze dan weer aan de praat krijg, hou ik 'm wel voor reserve...Of voor m'n toekomstige bedrijfsauto.
Valt denk ik wel een mouw aan te passen. Al denk ik niet dat ze zo lang zullen lopen als deze topicreeks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |