Heb ik gewoon 89 euro betaald voor een MS pro duo, maar hij werd wel opgestuurd. Werd vandaag bezorgd, alleen was niet thuis toen. Morgen weer langs het postkantoor dusquote:Op donderdag 8 september 2005 22:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat bedoel ikzo stom, een 256mb kost 34rofleuro's en een 512mb kost 39 stfuroflo's dusjah voor 5 euro meer heb je het dubbele
Daar breek ik me nek als ik struikel over die mensjes manquote:Op donderdag 8 september 2005 22:29 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Kort zijn lijkt me alleen maar veel irritanter.
Alle lange mensen hiero moeten eens naar Mexico gaan. Je wordt daar echt als een soort halfgod gezien![]()
oke zal ik is proberenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:29 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Kort zijn lijkt me alleen maar veel irritanter.
Alle lange mensen hiero moeten eens naar Mexico gaan. Je wordt daar echt als een soort halfgod gezien![]()
Jij antwoord niet in me fotoboekquote:
ohwja.. fotoboek bestaat ook nogquote:Op donderdag 8 september 2005 22:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij antwoord niet in me fotoboek![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij antwoord niet in me fotoboek![]()
Jaquote:Op donderdag 8 september 2005 22:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]dat is zeker een misdaad ?
hey Mo alles goedquote:Op donderdag 8 september 2005 23:02 schreef -Mo- het volgende:
Ik ben er nog.... Ja, ik vind het ook jammer...
Druk , zware en lange schooldagen.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:08 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Tuurlijk...vrijdag voortaan elke dag vrij.... dus alles gaat goed met mij.
En met jou?
Oke.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:09 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized is nog druk aan de essay.
Ja...nu ik vrijdag vrij ben, heb ik telkens dagen (3) die tot 16:00 duren... En na 2 dagen kan ik er al niet meer tegen.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Druk , zware en lange schooldagen.
en veel reizen.
verder wel oke
Ik heb dinsdag fitnis en donderdag vechtsport in de vroege morgen , ben je gewoon al kapot voordat de eerste echte schoolles begint...quote:Op donderdag 8 september 2005 23:11 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja...nu ik vrijdag vrij ben, heb ik telkens dagen (3) die tot 16:00 duren... En na 2 dagen kan ik er al niet meer tegen.
Das dan ook niet zo slim jongen.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag fitnis en donderdag vechtsport in de vroege morgen , ben je gewoon al kapot voordat de eerste echte schoolles begint...
Bij ons is het verplicht hequote:Op donderdag 8 september 2005 23:19 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Das dan ook niet zo slim jongen.
Ikzelf heb 3 lessen fitness volgehouden...daarna vond ik het niet leuk meer.
3 lessen maar? ik ben weer helemaal uit vorm: hele vakantie niet gefitnesstquote:Op donderdag 8 september 2005 23:19 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Das dan ook niet zo slim jongen.
Ikzelf heb 3 lessen fitness volgehouden...daarna vond ik het niet leuk meer.
Het enige wat ik nu nog doe, es every now and then, hardlopen.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
3 lessen maar? ik ben weer helemaal uit vorm: hele vakantie niet gefitnesst
Zie het maar zo, het is beter als niks.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:33 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Het enige wat ik nu nog doe, es every now and then, hardlopen.
Zeker, moet ik eigenlijk ook gaan doen: heb een conditie van niksquote:Op donderdag 8 september 2005 23:37 schreef brainster het volgende:
[..]
Zie het maar zo, het is beter als niks.
Hey, soortgenootquote:Op donderdag 8 september 2005 23:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeker, moet ik eigenlijk ook gaan doen: heb een conditie van niks
Maar ach...ik heb het ook niet nodig.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:33 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Het enige wat ik nu nog doe, es every now and then, hardlopen.
Aangenaamquote:
Moest je nou persé jezelf quoten?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:40 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Maar ach...ik heb het ook niet nodig.
Ja, dat leek me wel leuk zo rond kwart voor 12.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:46 schreef brainster het volgende:
[..]
Moest je nou persé jezelf quoten?
10 over halfquote:Op donderdag 8 september 2005 23:51 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, dat leek me wel leuk zo rond kwart voor 12.
Inderdaad.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:56 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat is zo rond kwart voor 12 ja...
ongeveer wel jaquote:Op donderdag 8 september 2005 23:56 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat is zo rond kwart voor 12 ja...
Trustequote:Op donderdag 8 september 2005 23:59 schreef brainster het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik ga slapen, trusten
Dag Brain.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:59 schreef brainster het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik ga slapen, trusten
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:50 schreef Duncan-Death het volgende:
Ik moet overmorgen op een praalwagen zitten geschminkt en wel als de drummer van kiss.
Ik kan ook weer naar het postkantoor morgen. Pakketje kon net niet in de brievenbus. De andere wel.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heb ik gewoon 89 euro betaald voor een MS pro duo, maar hij werd wel opgestuurd. Werd vandaag bezorgd, alleen was niet thuis toen. Morgen weer langs het postkantoor dus
Ik dus ook niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:55 schreef spenky het volgende:
[..]
ik niet zo... ben zoiezo niet zo van schminken....
whehehe, ik moet over een 25 minuten naar school toe. das ook minder kank je vertellen maarja ik overleef het wel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:50 schreef Duncan-Death het volgende:
Ik moet overmorgen op een praalwagen zitten geschminkt en wel als de drummer van kiss.
wat heb je besteld?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik kan ook weer naar het postkantoor morgen. Pakketje kon net niet in de brievenbus. De andere wel.![]()
Dat heb ik altijdquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:11 schreef -Trinity- het volgende:
Zometeen even 3 uur naar school...
4 dagen weekend? Het is nog geen pasen.
Wat voor telefoon heb je?quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:30 schreef Gizmore het volgende:
Ik ga lekker even mn nieuwe Memorystick voor mn telefoon helemaal volgooien (1 gig dus dat kan even duren)
Ik vind hem wel een type voor een Sony Ericsson K750i.quote:
als mister talpa er even voor wilt zorgen dat de laatste aflevering van gerard en gordon over de vloer helemaal op de site staat, en niet alleen de eerste 10 minutenquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een type voor een Sony Ericsson K750i.![]()
Kijk je die onzin serieusquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
als mister talpa er even voor wilt zorgen dat de laatste aflevering van gerard en gordon over de vloer helemaal op de site staat, en niet alleen de eerste 10 minuten![]()
Was ze bijna verdronken dat je haar moest reanimeren?quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Anders heb ik gister avond effe 2 uur gebelt met het meisje waar mee ik mond op mond ging op kamp![]()
en of ik dat kijk, geweldige seriequote:Op vrijdag 9 september 2005 11:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Kijk je die onzin serieus![]()
Ik heb 5 minuten op tv gezien moesten ze een kreeft dood maken in een keuken.
Ben nog nooit zo misselijk geworden wat een mietjes bij elkaar![]()
het enige wat ik daar kijk is dus gordon en joling over de vloerquote:
Ik kijk af en toe Big Brother en Samen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
het enige wat ik daar kijk is dus gordon en joling over de vloer( dacht ik
)
Samenquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe Big Brother en Samen.![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Was ze bijna verdronken dat je haar moest reanimeren?![]()
Ik kijk alleen het laatste stukje omdat dat voor de herhaling van Big Brother is.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Samen![]()
en bigbrother keek ik ook daaro, maar daar heb ik nu geen tijd meer voor, ik werk op di-do- en vrijdag avonddan zou ik het maar twee keer per week kunnen zien
![]()
Zoen jij al?quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee mond op mond als onze tongen die waren verwikkeld in de heftige strijd der liefde
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:46 schreef Jaguarized het volgende:
Ja dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |