Wat voor telefoon heb je?quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:30 schreef Gizmore het volgende:
Ik ga lekker even mn nieuwe Memorystick voor mn telefoon helemaal volgooien (1 gig dus dat kan even duren)
Ik vind hem wel een type voor een Sony Ericsson K750i.quote:
als mister talpa er even voor wilt zorgen dat de laatste aflevering van gerard en gordon over de vloer helemaal op de site staat, en niet alleen de eerste 10 minutenquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een type voor een Sony Ericsson K750i.![]()
Kijk je die onzin serieusquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
als mister talpa er even voor wilt zorgen dat de laatste aflevering van gerard en gordon over de vloer helemaal op de site staat, en niet alleen de eerste 10 minuten![]()
Was ze bijna verdronken dat je haar moest reanimeren?quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Anders heb ik gister avond effe 2 uur gebelt met het meisje waar mee ik mond op mond ging op kamp![]()
en of ik dat kijk, geweldige seriequote:Op vrijdag 9 september 2005 11:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Kijk je die onzin serieus![]()
Ik heb 5 minuten op tv gezien moesten ze een kreeft dood maken in een keuken.
Ben nog nooit zo misselijk geworden wat een mietjes bij elkaar![]()
het enige wat ik daar kijk is dus gordon en joling over de vloerquote:
Ik kijk af en toe Big Brother en Samen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
het enige wat ik daar kijk is dus gordon en joling over de vloer( dacht ik
)
Samenquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe Big Brother en Samen.![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Was ze bijna verdronken dat je haar moest reanimeren?![]()
Ik kijk alleen het laatste stukje omdat dat voor de herhaling van Big Brother is.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Samen![]()
en bigbrother keek ik ook daaro, maar daar heb ik nu geen tijd meer voor, ik werk op di-do- en vrijdag avonddan zou ik het maar twee keer per week kunnen zien
![]()
Zoen jij al?quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee mond op mond als onze tongen die waren verwikkeld in de heftige strijd der liefde
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:46 schreef Jaguarized het volgende:
Ja dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |