Oke.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:09 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized is nog druk aan de essay.
Ja...nu ik vrijdag vrij ben, heb ik telkens dagen (3) die tot 16:00 duren... En na 2 dagen kan ik er al niet meer tegen.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Druk , zware en lange schooldagen.
en veel reizen.
verder wel oke
Ik heb dinsdag fitnis en donderdag vechtsport in de vroege morgen , ben je gewoon al kapot voordat de eerste echte schoolles begint...quote:Op donderdag 8 september 2005 23:11 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja...nu ik vrijdag vrij ben, heb ik telkens dagen (3) die tot 16:00 duren... En na 2 dagen kan ik er al niet meer tegen.
Das dan ook niet zo slim jongen.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag fitnis en donderdag vechtsport in de vroege morgen , ben je gewoon al kapot voordat de eerste echte schoolles begint...
Bij ons is het verplicht hequote:Op donderdag 8 september 2005 23:19 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Das dan ook niet zo slim jongen.
Ikzelf heb 3 lessen fitness volgehouden...daarna vond ik het niet leuk meer.
3 lessen maar? ik ben weer helemaal uit vorm: hele vakantie niet gefitnesstquote:Op donderdag 8 september 2005 23:19 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Das dan ook niet zo slim jongen.
Ikzelf heb 3 lessen fitness volgehouden...daarna vond ik het niet leuk meer.
Het enige wat ik nu nog doe, es every now and then, hardlopen.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
3 lessen maar? ik ben weer helemaal uit vorm: hele vakantie niet gefitnesst
Zie het maar zo, het is beter als niks.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:33 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Het enige wat ik nu nog doe, es every now and then, hardlopen.
Zeker, moet ik eigenlijk ook gaan doen: heb een conditie van niksquote:Op donderdag 8 september 2005 23:37 schreef brainster het volgende:
[..]
Zie het maar zo, het is beter als niks.
Hey, soortgenootquote:Op donderdag 8 september 2005 23:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeker, moet ik eigenlijk ook gaan doen: heb een conditie van niks
Maar ach...ik heb het ook niet nodig.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:33 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Het enige wat ik nu nog doe, es every now and then, hardlopen.
Aangenaamquote:
Moest je nou persé jezelf quoten?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:40 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Maar ach...ik heb het ook niet nodig.
Ja, dat leek me wel leuk zo rond kwart voor 12.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:46 schreef brainster het volgende:
[..]
Moest je nou persé jezelf quoten?
10 over halfquote:Op donderdag 8 september 2005 23:51 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, dat leek me wel leuk zo rond kwart voor 12.
Inderdaad.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:56 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat is zo rond kwart voor 12 ja...
ongeveer wel jaquote:Op donderdag 8 september 2005 23:56 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat is zo rond kwart voor 12 ja...
Trustequote:Op donderdag 8 september 2005 23:59 schreef brainster het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik ga slapen, trusten
Dag Brain.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:59 schreef brainster het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik ga slapen, trusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |