Zoveelquote:Op donderdag 8 september 2005 21:07 schreef evert het volgende:
[..]
half nederland? die 600.000 mensen die er naar kijken?
Kijk.. dat lijkt me nu lachen idd... Geweldig hoe ze die zeug "niet bepaald het lichtende voorbeeld voor de Nederlandse meisjes" noemde..quote:Op donderdag 8 september 2005 21:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die moeder van Roel moet het huis in![]()
Ik vind het wel lief allemaalquote:Op donderdag 8 september 2005 21:07 schreef schatje het volgende:
Wat een geneuzel dit. Ik wil weten wie wie genomineerd heeft.
Eerst nog even graag wie Menno hebben genomineerd.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:07 schreef schatje het volgende:
Nee, helemaal niet eigenlijk.quote:
Jij niet alleenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:09 schreef Martijn31 het volgende:
Ben benieuwd hoe Nathalie en Roel hier op zouden reageren
Precies!quote:Op donderdag 8 september 2005 21:07 schreef schatje het volgende:
Haha jaja, wel oud maar nog niets verleerdquote:Op donderdag 8 september 2005 21:10 schreef eborn het volgende:
Haha, ze denken dus niet aan de opa's en oma's
Bespeur ik een lesbienne?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:09 schreef Sanne het volgende:
Die vriendinnetjes van Lieske![]()
![]()
[afbeelding]
Dat wil ik ook weten, ja. Dat lieten ze toch altijd zien?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
Als ze niet laten zien wie wie genomineerd heeft, dat geloof ik niks meer van die nominaties
Er moet een fanclub komen voor Mama Roel.quote:
Ze vergeten iemandquote:Op donderdag 8 september 2005 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Ingrid --> Lieske
Linda --> Lieske
Tanja --> Lieske
Dido --> Rikkert
Roel --> Linda
Lieske --> Ralph
Rikkert --> Ralph
Chantal --> Ralph
Niet bepaald... speelde al een tijdje.quote:
Een gelikte macho.quote:
Omdat hij ook het initiatief nam om te beginnen: EERST fietsen, DAN denken. Hij heeft de hele avond lopen fietsen, en ook de halve nacht.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:13 schreef Peter6000 het volgende:
Roel nomineert Linda omdat ze het niet meer kon opbrengen te fietsen, terwijl Roel zelf het initiatief nam te stoppen![]()
nee nee nee nee.... dan heb jij niet goed gekeken. Roel heeft alles gedaan om de anderen aan te sporen om door tegaan. Linda zei direct al dat niemand haar meer op die fiets krijgt.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:13 schreef Peter6000 het volgende:
Roel nomineert Linda omdat ze het niet meer kon opbrengen te fietsen, terwijl Roel zelf het initiatief nam te stoppen![]()
maakt toch niet uit, kunnen we dadelijk zelf uitrekenen natuurlijkquote:Op donderdag 8 september 2005 21:13 schreef sannuh het volgende:
Wie hebben er op Menno gestemd? Dat hebben ze niet laten zien!
Terecht vind ik... Roel wilde doorgaan maar Linda begon er niet eens aan.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:13 schreef Peter6000 het volgende:
Hij zag in dat het geen zin had om met een paar man te gaan fietsen, omdat een aantal (Linda) voorop niet mee wilde doen.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:13 schreef Peter6000 het volgende:
Hoezo niet? We hebben ze nog lang niet allemaal gezienquote:Op donderdag 8 september 2005 21:13 schreef teamlead het volgende:
dus de zeug is niet genomineerd??? En de oude heks en het been ook niet?? Dit kunnen ze niet menen toch?
Geweldig ja.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:14 schreef BliksemSchigt het volgende:Die moeder van Roel over Tanja
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Voor de eerlijkheid moeten ze idd ook de stemmen op Menno laten zien.
Ik zie de mensen achter BB er best voor aan om de stemmen te manipuleren, om Tanja erin te houden
Nou, inderdaad. Als Ralph iets NIET is, is het wel gelikt.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Een gelikte macho.
Stem dan op die gladde Menno.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |