Echte legende is ie nog niet wel een grote ster. Ik bedoel als ie dit tournooi wint en z'n afscheid aankondigt is de legende uit de TTquote:Op donderdag 8 september 2005 18:43 schreef Riert het volgende:
Ok
....eeeehh;wordt? Wat moet de arme man nog meer doen om legende te worden?
Ja ik weet het inmiddels een verkeerde TT ik laat het wel veranderen.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:55 schreef superhaagie het volgende:
Die is allang een legende man... weleens tennis gekeken?
Jammer.quote:
Hij pakt Ginepri met boter en suiker zoals Smeets altijd zegt.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:58 schreef ArcticBlue het volgende:
Helaas gaat Federer gehakt van 'm maken, als 'ie het tegen Ginepri al redt. Wat ik ten zeerste betwijfel.
Heb ik ook Riert. Eigenlijk mag je alleen nog maar waardering heben.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:21 schreef Riert het volgende:
[..]
Jammer.
Tijdje best tegen hem geweest en door de "huh?" bij de topictitel bedacht ik me dat dat eigenlijk al een tijdje over is![]()
Valt wel mee denk ik (en is tot nu toe ook zo)quote:Op donderdag 8 september 2005 22:14 schreef Ambrosius het volgende:
1-6 Hewitt. Hij walst er nu verder overheen denk ik.
nou inderdaad..quote:Op donderdag 8 september 2005 22:55 schreef Butra het volgende:
Wat staat die Hewitt verschrikkelijk te spelen zeg. Hij wint wel natuurlijk, maar dit doet echt pijn aan je ogen als je een paar uur geleden hebt zitten genieten van Agassi - Blake.
1.30.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoe laat is Federer vs. Nalbandian?
Nieminen staat niet voor nix in de kwart finale he.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hewitt heeft het zelfs moeilijk tegen Nieminen, niet bepaald indrukwekkend Leyton
Bquote:Op donderdag 8 september 2005 23:42 schreef Ambrosius het volgende:
Hewitt wint, matige partij. Op deze manier is 'ie geen partij voor Federer (ervanuit gaande dat 'ie wint).
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Roger, doe es rustig man, je moet nog 4,8 sets
8,1 zal je bedoelen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Roger, doe es rustig man, je moet nog 4,8 sets
What the fuck, Venus of Serena?quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:04 schreef okee6 het volgende:
Ester Vergeer naar de halve finales, wint van Williams
Klopt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:24 schreef twi het volgende:
En dat was dus eigenlijk een vrij eenvoudige driesetter. Sorry jongens
Gaafquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:04 schreef okee6 het volgende:
Ester Vergeer naar de halve finales, wint van Williams
hehe het zou eens tijd wordenquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:27 schreef suus21 het volgende:
hier is mijn reply. Agassi gaat ook van Fed winnen in de finale. Agassi speelde top tegen Blake vooral de laatste 3 sets
Eurosportquote:
Nee.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:16 schreef sannydude het volgende:
komt er nog een mannen wedstrijd vandaag of niet
Ik geloof het niet, die zijn net geweestquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:16 schreef sannydude het volgende:
komt er nog een mannen wedstrijd vandaag of niet
En Sporza zit dus op België 1 of 2, voor de mensen die het niet wisten...quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
Sporza zendt het ook uit, of was dat al gezegd?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, die zijn net geweest
Val je op mannen dan?
klaar staan om in te voerenquote:Kimmieee!
Dag arrogante snol
Anders gaan de buren nog rare dingen denkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:44 schreef Leatherface het volgende:
Als Sharapova op de baan staat zet ik altijd mijn tv op mute.
Ze zijn weer een schaap aan het slachten?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Anders gaan de buren nog rare dingen denken?
Idd, één break nog maar over: 4-2.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:02 schreef Chriz2k het volgende:
Je weet het maar nooit.
Hopelijk gaat het ook gebeuren, dat zou erg leuk zijn.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:17 schreef okee6 het volgende:
Leuk voor Clijsters, nu moet ze haar eerste Grand Slam trofee kunnen veroveren.
Veel geld gewonnen bij Ladbrokes ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:18 schreef Chriz2k het volgende:
Ik wist het.
Wie dan?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nu zitten ze bij de vrouwen dus met een nummer 1 die niet alleen geen enkele Grand Slam wist te winnen, maar zelfs geen enkele GS-finale haalde (dit jaar).
Sharapova misschien?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:20 schreef erikh het volgende:
Wie dan?
Was vorig jaar ook met Mauresmo.quote:
En Clijsters danquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:24 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook met Mauresmo.
Was als ik me niet vergis zelfs de enige nummer 1 die nooit een Grand Slam wist te winnen.
Maar het is ook zo dat Sharapova meestal alles wint, tot ze tegen één van de Williams-zusters of één van de Belgische dames moet. Dan verliest ze meestal. Ze verliest niet vaak van zwakkere speelsters. En wint niet vaak van betere speelsters.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:24 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook met Mauresmo.
Was als ik me niet vergis zelfs de enige nummer 1 die nooit een Grand Slam wist te winnen.
Hier zit wel wat in.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar het is ook zo dat Sharapova meestal alles wint, tot ze tegen één van de Williams-zusters of één van de Belgische dames moet. Dan verliest ze meestal. Ze verliest niet vaak van zwakkere speelsters. En wint niet vaak van betere speelsters.
Nee ze gaan als experiment met drie dames de finale spelen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ligt Henin er al uit?
Jaquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:29 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Heeft die ooit op 1 gestaan dan?
Ja, tong,quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee ze gaan als experiment met drie dames de finale spelen.
Augustus 2003.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:36 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat wist ik niet eens meer.
In welk jaar stond Kim dan op 1? 2003?
Ah, Thanks.quote:
Ik baal hier ook nogal van.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:38 schreef tong80 het volgende:
Kut tijden die final. De Amerikanen spelen hem gewoon om 8 uur 's avonds. Terwijl ze ook om 2 uur 's middags kunnen spelen en de rest van de wereld ook een kans kunnen geven om het te zien. Stelletje rukkers.
Ik heb het niet gecheckt maar weet van andere jaren dat de herenfinale zo rond 22.00 uur nederlandse tijd begintquote:[b]De vrouwenfinale is morgen om 2.00, is de mannenfinale ook in de nacht zondag?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:20 schreef erikh het volgende:
en het tennis dat Sharapova laat zien vind ik veel boeiender.
Ik begrijp best dat Sharapova aangenamer is om naar te kijkenquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:20 schreef erikh het volgende:
, en het tennis dat Sharapova laat zien vind ik veel boeiender.
[..]
Volgens teletekst van Eurosport begint het om 22.30. Dus dat is nog wel een mooie tijd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:42 schreef Schupi het volgende:
[..]
Ik heb het niet gecheckt maar weet van andere jaren dat de herenfinale zo rond 22.00 uur nederlandse tijd begint
ik hoop het ook zo hard...plz clijsters....dat ze een 3e set gegeven heeft aan Sharapova vind ik echt zuur trouwens....Die Sharapova kan echt niks...quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:38 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ah, Thanks.
Hoogste tijd voor Clijsters om dan af te rekenen met dat stigma van beste speelster die nooit een slam won.
Had ik gelijk of had ik gelijk?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
Kim aan 't commando, die Sharapova is een zwaar overschatte speelster, ze mag Wimbledon dan wel hebben gewonnen maar ze laat heel lelijk en simpel tennis zien
Geef mij maar Kim & Justine...
Da's toch logisch. Ze doen er alles aan om een Amerikaan in de finale te krijgen, van lotingen tot speelschema's die in Amerikaans voordeel uitpakken. En dan zouden ze bij de finales rekening gaan houden met al die onmachtige minderwaardige kutlanden aan de verkeerde kant van de oceaan?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:40 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik baal hier ook nogal van.
In Australie hebben ze dit jaar speciaal de finales verschoven naar de avond zodat de rest van de wereld het ook kan zien. Maar in New York doen ze daar niet aan
Inderdaad.quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:46 schreef twi het volgende:
[..]
Da's toch logisch. Ze doen er alles aan om een Amerikaan in de finale te krijgen, van lotingen tot speelschema's die in Amerikaans voordeel uitpakken. En dan zouden ze bij de finales rekening gaan houden met al die onmachtige minderwaardige kutlanden aan de verkeerde kant van de oceaan?
PL is heel populair, daar stond ik ook van te kijken. Veel wedstrijden gewoon live.quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:53 schreef twi het volgende:
De PL populair in de States? Volgens mij beginnen die lui "Homerun, homerun" te roepen wanneer de keeper de bal uit trapt
Hoe dan ook, Europa is echt het laatste waar een Amerikaan zich aan zal storen, laat staan speeltijden aan zal aanpassen. Die luisteren alleen wanneer Serena weer eens op de grond loopt te stampen wanneer ze in 't middagprogramma moet spelen.
Nee, laat het organiseren van een tennistoernooitje maar over aan Europeanen.
Mja, maar bij het vrouwentennis is het sowieso vrij moeilijk om vóór de kwartfinales (OK, misschien dan de achtste finales) veel zwaar kaliber tegen te komen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:26 schreef tupolev141 het volgende:
De loting een beetje 'aanpassen' zodat je alleen maar cupcakes voorgeschoteld krijgt als tegenstander tot laat in het toernooi kan averechts werken. Dat is hier trouwens gebeurd met Venus. Als je je beste tennis niet moet bovenhalen om tot in de kwartfinale te geraken, en je krijgt ineens een zwaar kaliber voor de kiezen kan het vies tegenvallen
Ja, maar het is wel erg opvallend wanneer de Europeanen veelal in de bovenste helft zitten, en de paar top seeds in de onderste helft die geen Amerikanen zijn allemaal gravelbijtertjes waren (Nadal, Puerta, Coria).quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:26 schreef tupolev141 het volgende:
De loting een beetje 'aanpassen' zodat je alleen maar cupcakes voorgeschoteld krijgt als tegenstander tot laat in het toernooi kan averechts werken. Dat is hier trouwens gebeurd met Venus. Als je je beste tennis niet moet bovenhalen om tot in de kwartfinale te geraken, en je krijgt ineens een zwaar kaliber voor de kiezen kan het vies tegenvallen
En Serena was natuurlijk een pure walkover voor Venusquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:26 schreef tupolev141 het volgende:
je overdrijft een beetje... als ze niets zou kunnen zou ze wimbledon niet hebben gewonne en zeker geen eerste op de ranglijst hebben gestaanquote:
Nouja zeg!quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:14 schreef snellejelle het volgende:
ennuh, ik ben vannacht voor Mary![]()
Ze kan zeker wel iets. Maar op die eerste plaats hoort ze niet thuis. 4e of 5e, niet hoger.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je overdrijft een beetje... als ze niets zou kunnen zou ze wimbledon niet hebben gewonne en zeker geen eerste op de ranglijst hebben gestaan
Kim met 6-1, 6-1 ofzo...quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:16 schreef twi het volgende:
Ik heb een hekel aan Mary. Hoop dat Kim wint, en dat Mary dan weer lekker in snikken uit mag barsten.
Ik vind haar ontzettend overrated. Ze hoeft maar een slimme speelster tegenover zich te hebben en ze gaat er met 6-0 6-0 af (Davenport, Henin...)quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je overdrijft een beetje... als ze niets zou kunnen zou ze wimbledon niet hebben gewonne en zeker geen eerste op de ranglijst hebben gestaan
Das echt bullshit want de plaatsingen worden door de ATP gedaan en niet door het toernooi zelf. Je hebt als toernooiorganisatie maar weinig te vertellen over de indeling van de sheets hoor (zeg maar gewoon helemaal niets)quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel erg opvallend wanneer de Europeanen veelal in de bovenste helft zitten, en de paar top seeds in de onderste helft die geen Amerikanen zijn allemaal gravelbijtertjes waren (Nadal, Puerta, Coria).
Dat zou nog best kunnen idd. Dat ze de planning aanpassen in het voordeel van de amerikanen. Maar ach dan nog. Die ouwe man Agassi zal wel winnen van Ginepri maar in 5 sets ofzo en als dan Federer gewoon in 3 setjes van Hewitt wint, is die ouwe lul er gewoon aan morgen hoorquote:Wanneer je die hele onderste helft dan ook meer rust gunt door ze meer tijd te geven om te herstellen doordat zij eerst spelen, en ook in de halve finale het voordeel geeft aan de Amerikaanse partij terwijl normaal gesproken Amerikanen altijd in het avondprogramma zitten, dan maak je als organisatie duidelijk dat je wel heeeeel erg graag een fitte Aga....Amerikaan in de finale wil zien.
Net als een vorig toernooi wat zo geteistert werd door regen, en Roddick aardig voor werd getrokken. Dat werd destijds zelfs in de Amerikaanse media aan de kaak gesteld.
Laat me raden, je bent verliefd? Sharapova maakt altijd fouten, niet zoveel als de zusjes Williams, maar toch wel veel. Dat je als proftennisster een bal een meter naast het servicevak mikt duidt niet op een erg goede wedstrijdmentaliteit. Variëren kan ze wel goed ja, maar het kon gister niet de doorslag geven. Alhoewel ze Clijsters wel vaak in de verdediging kon drukken, maakte ze de rally vaak niet winnend af. Tja dan win je niet en speel je ook geen finale.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:10 schreef superhero87 het volgende:
Zucht waarom moest Clijsters gister winnen. Ze heeft het helemaal niet verdiend vind ik. Het enige wat ze deed was een beetje verdedigen, de bal terugspelen. Sharapova liet tenminste nog mooie punten zien. aan het net, dropshots, forhands![]()
Alleeen maakte ze wel veel fouten gister.
Als iemand zegt dat ze niet kan tennisen, dan is dat bullshit, want ze is tenslotte als 1ste geplaatsteen ze is gewoon goed.
Jammer dat ze niet doorzette na die 2e set, wat een mentaliteit![]()
6quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:54 schreef tong80 het volgende:
Sharapova moet het juist van haar mentaliteit hebben, ze werkte gisteren niet voor niets 7 matchpunten weg.
Pff Clijsters heeft gewoon verdient gewonnen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:10 schreef superhero87 het volgende:
Zucht waarom moest Clijsters gister winnen. Ze heeft het helemaal niet verdiend vind ik. Het enige wat ze deed was een beetje verdedigen, de bal terugspelen. Sharapova liet tenminste nog mooie punten zien. aan het net, dropshots, forhands![]()
Alleeen maakte ze wel veel fouten gister.
Als iemand zegt dat ze niet kan tennisen, dan is dat bullshit, want ze is tenslotte als 1ste geplaatsteen ze is gewoon goed.
Jammer dat ze niet doorzette na die 2e set, wat een mentaliteit![]()
Vergeet niet dat Sharapova nog erg jong is, ze kan in die tijd nog veel lerenquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:44 schreef petitlapin het volgende:
leuke match gisteren van clijsters. Sharopova heeft wel nog heel veel te leren, nu maakt ze echt nog te veel domme fouten en blijft het bij enkele goede flitsen van 5 minuten, volgens mij zal ze wel nooit de kwaliteit van een henin/clijsters/davenport kunnen evenaren.
En ik hoop dat die walgelijke snobrut pierce die blijkbaar nog nooit van fair play heeft gehoord, deze nacht met een goede 6-0 6-0 van de baan geveegd wordt
Ze kan nog bijleren, ja. Maar instinctief een wedstrijd lezen kun je of kun je niet. Dat gaat er nooit uitkomen als het er niet inzit.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Sharapova nog erg jong is, ze kan in die tijd nog veel leren.
Nee, absoluut niet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:58 schreef tong80 het volgende:
Ik ben dus niet de enige die een bloedhekel heeft aan die chagrijnige kop van Pierce ?
Ze zal het ongetwijfeld vooral van vechtlust moeten hebben. Maar als het op de baan wat minder gaat, lijkt ze meer op een verwende diva die niet tevreden is met haarzelf.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:17 schreef tong80 het volgende:
Ik las een verhaal van haar toen ze 13 was. Ze ging op stage bij Nick Bolletierie. Ze was lang niet de meest getalenteerde, maar haar wedstrijdmentaliteit overtuigde Bolletierie om haar in z'n stal op te nemen.![]()
vraag je je dat serieus af? Of hoop je op nieuwe snoeiharde beledigingen aan haar adres (want dat is inmiddels vaak zat in deze topics gebeurd).quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:58 schreef tong80 het volgende:
Ik ben dus niet de enige die een bloedhekel heeft aan die chagrijnige kop van Pierce ?
Als iemand dit doet is het Pierce wel.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:49 schreef suus21 het volgende:
Hewitt of Nadal (deze laatste is zo asociaal om niet met het ritme van de serveerder mee te gaan en dat is toch een ongeschreven regel om dat wel te doen)
De verliezer zal nooit blij zijn. Verliezen van een onsportieve tegenstander is dan nog een stapje erger. Verliezen van Pierce is dus helemaal verschrikkelijk. Het is echter Dementieva zelf die minder speelde na die blessurebehandeling. Neemt niet weg dat ik het prima vind om de schuld bij Pierce te leggen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:06 schreef tong80 het volgende:
Dementieva net gehoord in een persconferentie. Ze is woest op Pierce omdat ze door een blessure te simuleren en daar meer tijd voor kreeg dan geoorloofd heeft gewonnen.
En z'n tegenstander ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:26 schreef XL het volgende:
The Vegas Kid staat in te spelen op eurosport.
Die is vast begonnen met serveren.quote:
Neequote:Op zaterdag 10 september 2005 18:42 schreef evert het volgende:
heben jullie ook zo een trilbeeld op eurosport?
Nee.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:42 schreef evert het volgende:
heben jullie ook zo een trilbeeld op eurosport?
Zal wel door het weer komen denk ik.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:56 schreef evert het volgende:
ai, dan ligt het aan kabelharderwijk. beeld staat steeds eventjes stil en geluid en beeld lopen niet synchroon. klote kijken dus.
Van de halve finalisten iig niet nee. Ginepri nu al z'n vierde op rij, Agassi z'n derde op rij.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alleen Federer heeft nog geen 5-setter gehad of wel?
Dat menneke is al 4....quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:10 schreef Airelle het volgende:
Steffi met der kind.
Ik vind het leuk voor 'um.
Maar als ik er beter over nadenk realiseer ik me ook dat er gister andere dingen waren....quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:14 schreef XL het volgende:
[..]
Dat menneke is al 4....
Confronterend dat Agassi al zo lang met Steffi is, ik herinner me dat als de dag van gister.
Drie vijfsetters zelf. Malisse, Blake en Ginepriquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:24 schreef Leatherface het volgende:
Hulde aan Agassi.
Ik denk wel dat hij het met zijn twee 5 setters in de benen het gaat afleggen tegen Federer of Hewitt.
Ow, die tegen Malisse was ik effe vergetenquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Drie vijfsetters zelf. Malisse, Blake en Ginepri.
Ik denk dat ie dat zonder 5 setters ook wel had gedaan. Tegen Hewitt misschien niet maar Federer zeker.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:24 schreef Leatherface het volgende:
Hulde aan Agassi.
Ik denk wel dat hij het met zijn twee 5 setters in de benen het gaat afleggen tegen Federer of Hewitt.
en Nieminnen dus ook, maar die was ik ook al vergeten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Van de halve finalisten iig niet nee. Ginepri nu al z'n vierde op rij, Agassi z'n derde op rij.
Hewitt volgens mij alleen tegen Dent.
Het zou wel eens verrassend zijn he?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:47 schreef popolon het volgende:
1-1, ik wist niet dat ik 't ooit zou zeggen maar hup Hewitt!
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:47 schreef popolon het volgende:
1-1, ik wist niet dat ik 't ooit zou zeggen maar hup Hewitt!
Nou, dat viel wel een beetje tegen hequote:Op donderdag 8 september 2005 19:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij pakt Ginepri met boter en suiker zoals Smeets altijd zegt.
Ik zie Agassi beide niet verslaan dus ...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:57 schreef okee6 het volgende:
[..]
Hoe zie jij Agassi Hewitt verslaan dan? Als Federer verliest, laat het dan van die oude man zijn.
Dat doe ik niet, maar kennelijk vind jij deze Australier dermate sympathiek dat je een overwinning sliktquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik zie Agassi beide niet verslaan dus ...
Maar kots jij nog maar even lekker door.
Ik vind beide niks, Federer omdat ie te goed is en Hewitt omdat 't een nozem is.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:07 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, maar kennelijk vind jij deze Australier dermate sympathiek dat je een overwinning slikt![]()
[afbeelding]
Maar dat kwam door zn geweldige techniekquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:18 schreef popolon het volgende:
De grootste eikel op de baan vroeger, McEnroe, vond iedereen weer prachtig.
Raar eigenlijk.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:49 schreef suus21 het volgende:
Pierce is gaaf die kan pas tennissen alles hard langs de lijnen, ze is lang niet zo irritant als Hewitt of Nadal (deze laatste is zo asociaal om niet met het ritme van de serveerder mee te gaan en dat is toch een ongeschreven regel om dat wel te doen)
Dat denk ik ook niet, Ted.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:15 zei Ted van de Meer het volgende:
Om een 2-0 achterstand in sets om te buigen in winst, dat zit er voor Hewitt denk ik niet in
quote:Op zondag 11 september 2005 00:30 schreef twi het volgende:
Gelukkig wel. Als het meezit hoeven we nog maar 1 game van die knurft te zien
8 uur ET.quote:Op zondag 11 september 2005 00:32 schreef RayMania het volgende:
Hoelaat is de damesfinale?
Dus als ik het goed heb begint dat om 02:00 NL tijd?quote:
Helemaal correct.quote:Op zondag 11 september 2005 00:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dus als ik het goed heb begint dat om 02:00 NL tijd?
Gek eigenlijk, waarom zou je als sporter stoppen op je hoogtepunt?quote:Op zondag 11 september 2005 00:48 schreef RayMania het volgende:
Als Agassi wint, zal die dan stoppen (zoals Sampras deed).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |